AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Vil gjerne høre erfaringer! Hva er best? Fitbit? Jawbone? Andre? Jeg trenger motivasjonen disse gir, og ser på det som en god investering. Det kommer nye hvert år, selv om det finnes gode tester på Internett, er disse gjerne noen år gamle. Hva syns du er best? Anonymkode: aed09...d1c
Thorn Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Jeg har vært mest fornøyd med Jawbone (hadde UP24). Hadde den i litt over et år uten problemer før jeg klarte å ødelegge knappen. Testet Fitbit Charge HR, men leverte den inn igjen på fornøydgarantien til Elkjøp. Så kjøpte jeg en Polar M400, og den er suveren som treningsmåler, men den ble for stor og klumpete til at den funker for meg som en aktivitetsmåler i det daglige. Jeg kommer til å kjøpe meg ny Jawbone, enten ny UP24 eller en UP3, til dagligbruk, og fortsette å bruke Polarklokka til treningslogging.
Gjest Nikee Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Jeg hadde en Misfit som jeg var veldig glad i, men så fikk jeg meg FitBit Charge HR og den er jeg superfornøyd med. Veldig enkel å bruke, skritt, puls osv. Men det kommer vel an på hva slags behov du har? Jeg hadde Misfit først og nå FitBit fordi jeg ville ha en som gav meg et innblikk i hvor mye jeg beveger på meg, puls og enkle måter å se aktivitet på. Men om du er interessert i mer detaljert treningsmåler er kanskje andre bedre
-jk- Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Jeg bruker Polar M400 og er superfornøyd med den. Når jeg trener bruker jeg den som pulsklokke med det medfølgende H7 pulsbeltet, ellers på dagen (og natta) brukes det uten som aktivitetsmåler, klokke og alarm. For meg er størrelsen perfekt, men den kan kanskje bli litt stor for daglig bruk på mindre damehender? For min del er det perfekt å ha alt i ett, GPS, pulsmåling, aktivitetsmåling, søvnmåling osv. Tar den bare av for lading innimellom. Ga 1599,- for den på G-Sport.
Hattivatti Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Jeg er veldig fornøyd med min Fitbit charge HR. For meg har den vert en super motivasjon som har hjulpet på slik at jeg har klart å gå ned 15kg. Kjekt å få følge med på puls, skritt, distanse, søvn og kaloriforbrenning i løpte av dagen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Jeg er fornøyd med Polar A360! Anonymkode: 0c29c...7d3
Cata Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Jeg er veldig fornøyd med min Fitbit Flex. Den har hengt på meg konstant i 2,5 år nå - med unntak av dusjing og opplading. I tillegg har jeg en Polar M500 som jeg bruker som hverdagsklokke når jeg sykler til og fra jobb og med pulsbeltet når jeg trener, men jeg synes den er litt for stor og klumpete til at jeg bruker den som "hele døgnet tracker". Hadde den vært litt flatere så kunne det gått, men som den er så blir den for drøy. (At jeg nå så smått er begynt å ønske meg den nye Fitbit Flex 2 er en annen sak. Jeg synes den ser ut til å være mindre og nettere enn min gamle Flex.)
CoolSistah Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Jeg hadde fitbit surge og var veldig fornøyd med den. Dessverre "gikk den opp i liminga", bokstavelig talt, men det var ikke noe problem å ny av butikken jeg kjøpte den i. Nå tror jeg derimot jeg skal nedgradere til en fitbit charge hr, da jeg fant ut at jeg ikke egentlig hadde behov for GPS'en som gjorde den så stor og klumpete. Har hatt polarklokker (med pulsbånd) tidligere, og vært fornøyd med de og. Men når man først har hatt et som viser puls døgnet rundt (+ mange andre ekstra funksjoner som vekking, søvnmåling, synkronisering med vekt og My Fitnespal) har i hvert fall ikke jeg lyst til å gå tilbake.
-jk- Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 4 timer siden, CoolSistah skrev: Jeg hadde fitbit surge og var veldig fornøyd med den. Dessverre "gikk den opp i liminga", bokstavelig talt, men det var ikke noe problem å ny av butikken jeg kjøpte den i. Nå tror jeg derimot jeg skal nedgradere til en fitbit charge hr, da jeg fant ut at jeg ikke egentlig hadde behov for GPS'en som gjorde den så stor og klumpete. Har hatt polarklokker (med pulsbånd) tidligere, og vært fornøyd med de og. Men når man først har hatt et som viser puls døgnet rundt (+ mange andre ekstra funksjoner som vekking, søvnmåling, synkronisering med vekt og My Fitnespal) har i hvert fall ikke jeg lyst til å gå tilbake. Vekking, søvnmåling, synkronisering med vekt og MyFitnessPal har også min Polar M400. Ikke puls døgnet rundt riktignok, men akkurat det ser jeg lite poeng i. Jeg tar på pulsbeltet når jeg trener, om pulsen ligger på 42 eller 52 når jeg er ute og kjører bil eller sitter og ser på TV er relativt lite interessant for min del
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #10 Skrevet 11. september 2016 Jeg er veldig fornøyd med jawbone up 3. Den er diskret og liten og man kjenner ikke at man har den på. Den er heller ikke i veien ved push ups og ulike kettlebellsøvelser, feks. Jeg orker ikke ha en diger kloss på håndleddet, samtidig så ønsker jeg ikke å se tallene mine hele tiden jeg kikker på armen. Testet fitbit og garmin vivofit og sendte begge tilbake-de ble for klumpete og klamme og ha på. Med jawbone up 3 sjekker jeg bare appen når jeg vil se hvordan jeg ligger an med dagens trim. Jeg er up venn med en venninne så jeg kan også se hvordan hun ligger an i løpet av dagen - noe som inspirerer meg til å gi ltt ekstra om hun ligger mye bedre an enn meg ;-) Anonymkode: 2715d...0e0 1
CoolSistah Skrevet 11. september 2016 #11 Skrevet 11. september 2016 4 timer siden, -jk- skrev: Vekking, søvnmåling, synkronisering med vekt og MyFitnessPal har også min Polar M400. Ikke puls døgnet rundt riktignok, men akkurat det ser jeg lite poeng i. Jeg tar på pulsbeltet når jeg trener, om pulsen ligger på 42 eller 52 når jeg er ute og kjører bil eller sitter og ser på TV er relativt lite interessant for min del Jeg formulerte meg litt fel; jeg mente å gå tilbake til en av de enklere typene (uavhengig av merke). Polar var mitt første aktivitetsarmbånd, kjøpt på en tid hvor de ikke hadde så mange funksjoner enda. Mente ikke å si at Polar var enklere eller dårligere enn andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå