lene24 Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 Skal ønske meg et treningsapparat til jul, og lurer på hva som er best når en prøver å gå litt ned i vekt? Romaskin eller sykkel????
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Skal ønske meg et treningsapparat til jul, og lurer på hva som er best når en prøver å gå litt ned i vekt? Romaskin eller sykkel???? Romaskin. Da får du trent flere muskelgrupper enn ved sykling. Mener jeg å ha hørt.
Lalique Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Ellipse-maskin kan jeg godt anbefale Man bruker hele kroppen der også, en mellomting mellom sykkel og tredemølle.
Gjest Litjmæ Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 Jeg foretrekker sykkel, har lenge tenkt på at det hadde vært perfekt å ha hjemme. Jeg mener, man ser jo stort sett alltid minst en halvtime-time på TV hver dag, så da hadde det jo vært perfekt å ha en sykkel foran TV:n så man fikk utnyttet tiden bedre! Føler at det ville være vanskeligere å se programmet hvis man ror.... men meg om det da
Marina75 Skrevet 15. november 2004 #5 Skrevet 15. november 2004 Jeg har Ellipse-maskin. Er veldig fornøyd med den. Fin å ha forand tv..
lene24 Skrevet 15. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2004 Har aldri hørt om ellipse maskin før jeg :oops: Er det noen som kan forklare meg litt nærmere hvordan den ser ut, el har et bilde jeg kan se? Og hvor mye koster den sånn ca? Hvor mye koster ro maskin for dere som har det?????
Midnattsol Skrevet 15. november 2004 #7 Skrevet 15. november 2004 Om det står mellom sykkel og romaskin ville jeg valgt ro-maskin. Liker det bedre så velg det du liker best. Ellipsemaskin er også bra.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #8 Skrevet 15. november 2004 Ut å spring i snøen istedet! Eller gå på ski.. da går du ned myyye mer :-) vinter er best
sirka Skrevet 15. november 2004 #9 Skrevet 15. november 2004 Har både romaskin og sykkel, men liker best romaskinen. Får brukt hele kroppen; ryggen, magen, armene, beina...
Lalique Skrevet 15. november 2004 #10 Skrevet 15. november 2004 Her er min treningsmaskin http://www.abilica.no/default.asp?page=product&id=222
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #11 Skrevet 15. november 2004 Jeg foretrekker sykkel, har lenge tenkt på at det hadde vært perfekt å ha hjemme. Jeg mener, man ser jo stort sett alltid minst en halvtime-time på TV hver dag, så da hadde det jo vært perfekt å ha en sykkel foran TV:n så man fikk utnyttet tiden bedre! Føler at det ville være vanskeligere å se programmet hvis man ror.... men meg om det da Bare som et apropos til tv-trening: En studie viste at man får bedre effekt om man fokuserer på treningen og muskelgruppene man bruker enn om man trener mens man ser på TV.
Letti Skrevet 15. november 2004 #12 Skrevet 15. november 2004 Har begge deler, men foretrekker romaskinen. Da får jeg trent absolutt alle muskler og det kjennes.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #13 Skrevet 15. november 2004 Har sykkel med ti forskjellige program på. Blir ikke ensformig, jeg er KJEMPE FORNØYD!
Loppefrø Skrevet 15. november 2004 #14 Skrevet 15. november 2004 Velg det du tror du vil like best. Det viktigste, uansett hva du velger, er at det blir brukt. Min erfaring er at trening på være gøy for at det skal la seg gjennomføre flere ganger i uken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå