Gå til innhold

Kan noen forklare meg denne dobbel moralen ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noe forklare meg hvorfor det er slik at når en mann er utro da skal man fortelle om det. Men når en kvinne er utro da må man ikke fortelle noe siden det har man ikke noe med.

Selvsagt kommer dere til å nekte for dette. 

Anonymkode: 6cb93...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det slik da? Trodde helt oppriktig at det var motsatt. At man måtte aldri fortelle en kvinne at mannen hennes var utro, for en kvinne ville legge budbringeren for hat. Og beholde den utro dritten. Mens det var motsatt med menn, de er så tøffe at de hiver ut dama og tar en øl med budbringeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer denne bitterheten fra? Jeg ser virkelig ikke behovet for å hevde at det er slike forskjeller blant hvilket kjønn som står for bedraget. Og vi må jo selvsagt ikke mene at dette ikke stemmer... Noe det som regel ikke gjør. Du fremstår bare som en ussel, bitter mann. 

Anonymkode: 505c1...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noe forklare meg hvorfor det er slik at når en mann er utro da skal man fortelle om det. Men når en kvinne er utro da må man ikke fortelle noe siden det har man ikke noe med.

Selvsagt kommer dere til å nekte for dette. 

Anonymkode: 6cb93...53f

Bra å avslutte innlegget med passiv agressivitet som antyder at du ikke kommer til å høre på svar du ikke liker.

Anonymkode: 69b8c...c54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...