Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sideskill i 10-15 år nå, og fikk det bare for meg å laget midtskill ved forrige vask/føn, og syntes det så litt kult ut, men ja, jeg passer best sideskill, det er vel mest flatterende for både kvinner og menn flest, om man har en fin/kul/fresh sideskill.

Men hva mener dere, midtskll, hot or not?

Anonymkode: c87b9...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er med midtskill som med de fleste andre frisyrer, noen kler det og noen kler det ikke. 

Anonymkode: 15b11...ffa

• Liker 4
Skrevet

We love the 90's :danse:

Anonymkode: 1ed24...ed1

• Liker 2
Skrevet

De fleste kler det ikke. Ansiktet ditt må være veldig symmetrisk og hodefasongen må også passe for at det skal være like kledelig som sideskill.

Anonymkode: d283f...e8e

Skrevet

Tenker at det kommer an på hodet som bærer skillen. Noen kler det, andre ikke. Hvis du synes du kler det så kjør på en stund, og se om du føler deg vel! Tenker ikke noe særlig over om folk har den midt på eller på siden. 

Skrevet

Jeg synes midtskill er veldig kult, men passer det dessverre ikke selv. Ser rett og slett utrolig mandig ut.

Anonymkode: 4c236...60c

Skrevet

Gudskjelov at den sideskillen er på vei ut. Ser flere og flere med midtskill.

Anonymkode: de9cb...11c

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sideskill i 10-15 år nå, og fikk det bare for meg å laget midtskill ved forrige vask/føn, og syntes det så litt kult ut, men ja, jeg passer best sideskill, det er vel mest flatterende for både kvinner og menn flest, om man har en fin/kul/fresh sideskill.

Men hva mener dere, midtskll, hot or not?

Anonymkode: c87b9...0dd

Syns det er greit å variere jeg. Av og til sideskill til den ene sia, og så til den andre sia, av og til rett bak, av og til midtskill.. av og til lugg... ja du kan klippe en tynn liten lugg som du lett kan ha til siden så det ser ut som du ikke har lugg/har lang lugg :D

variasjon elsker jeg!

Også liker jeg å skjule skillen, altså jeg legger håret på en slik måte at man ikke ser hodebunnen. 

Anonymkode: 9a29e...7e2

Skrevet

Som med alle andre hårfrisyrer, noen kler og andre kler ikke. Jeg har selv midskill for tiden, og synes jo åpenbart det er fint - ellers hadde jeg vel funnet på noe annet :fnise:

Anonymkode: 26586...4b7

Skrevet

Jeg ser ut som ei gammal tante om jeg har midtskill. Hvis jeg ikke har pannelugg da,men ellers har jeg sideskill.

Driter egentlig i om det er kult,fresht eller in.

Anonymkode: 5571e...20f

Skrevet

Jeg synes det er fint. Særlig på kvinner over 25. Sideskill er litt 2000-tallet.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aamu skrev:

Jeg synes det er fint. Særlig på kvinner over 25. Sideskill er litt 2000-tallet.

For noe tull...

Hvordan kan man snakke om tidsepoker her, når både sideskill og midtskill har vært brukt i maaange årtider! 

Mange filmdivaer som har gått i graven for lenge siden har brukt både midtskill og sideskill...

Anonymkode: 84458...30b

• Liker 1
Skrevet

Synes det er pent, men det er ikke så mange kvinner i Norge som virker å ha midtskill. Selv har jeg prøvd det ut, men passer det ikke på grunn av hårfrisyren jeg har for øyeblikket og det faktum at jeg har en ganske rundt ansiktsform 

Anonymkode: afc91...115

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull...

Hvordan kan man snakke om tidsepoker her, når både sideskill og midtskill har vært brukt i maaange årtider! 

Mange filmdivaer som har gått i graven for lenge siden har brukt både midtskill og sideskill...

Anonymkode: 84458...30b

Det handler om subjektive meninger, var det så vanskelig å forstå altså? Alt er subjektivt når det kommer til hår, og for meg er sideskill det som var kult for 10-12 år sida. Jeg har forresten tilgode å se kvinner med 50-tallshår idag.

Skrevet

Midtskill ha være både veldig kult og ikke kledelig. Selv kan jeg ikke ha det, fordi da ser ansiktet mitt så langt ut. 

Anonymkode: 4088e...43d

Skrevet
41 minutter siden, Aamu skrev:

Haha!

Anonymkode: 0cca6...138

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha!

Anonymkode: 0cca6...138

Det sier meg ingenting.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er pent, men det er ikke så mange kvinner i Norge som virker å ha midtskill. Selv har jeg prøvd det ut, men passer det ikke på grunn av hårfrisyren jeg har for øyeblikket og det faktum at jeg har en ganske rundt ansiktsform 

Anonymkode: afc91...115

Ikke mange som har det? Veldig mange unge kvinner som har det i hvert fall.

Anonymkode: 5571e...20f

Skrevet

For meg spørs det både på stile, ansiktsform, lengde, fasong og farge. Kult på noen, ok på noen, helt forferdelig på andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...