Gå til innhold

har en dårlig veninne som legger seg etter kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. jeg bruker aldri skrive her inne men .. 

trenger noen formeninger. 

jeg har en veninne som jeg har vert venn med i 4 år , ganske nærme faktisk...

men henne stjal engang fra meg, vi fikk snakka ut om de og tilga henne og prøvde og gi  ting en ny sjanse. 

men nå når jeg fikk type har henne vist en masterplan om etlannet henne ville vi skulle dra på svingers klubb hva faen ? og prøver dra meg med ut alene så jeg skal gjøre noe dumt ...  

og jeg er ganske skuffa fordi omtrent alle av tidligere veninner har vist seg og vere sån...

og en ting jeg merka var også at før hadde henne aldri tid til meg , nå vil henne søke samme jobb som meg ...

hva mener dere om dette ? er ikke det uforskammet...

og henne har type selv men bare klager over fyren. og sier henne skulle ønske hun var sammen med en som jeg var .

der jeg så faresignalet, henne sier jeg ville aldri prøvd meg. hehe ... hørt noe ala det der før..

flere som har samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter hun. 

Ellers, dump henne.

Anonymkode: 5989f...f8a

• Liker 1
Skrevet

Oj. Ikke skulk norsktimene, barn. Dette var nesten umulig å hente noe budskap fra. 

Men om du har en dårlig venninne, så kutt henne ut. Du har ingen formelle forpliktelser om å beholde vennskap til en som behandler deg dårlig. 

Anonymkode: 9bbe4...f22

• Liker 4
Skrevet

Å gud!! Kom deg bort fra henne!! Hun eier ikke respekt for deg. Går garantert bak din rygg med ting og tang.

Anonymkode: e3d87...c12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...