Gå til innhold

Beste "leave in product" eller klin til å ha i tørt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg en ny sjampo og balsam som ble anbefalt fra flere hold fordi jeg synes jeg har slitt med tørt hår. Var innom Vita for å finne et eller annet produkt "mot frizz", eller bare noe som gjør at jeg kan ha håret løst uten at jeg ser ut som trollmor som endelig er i byen og har fått fri fra de 11 små trollene sine. 

Jeg har stort hår, får mye skryt for håret mitt, men jeg ønsker altså å kunne ha det løst. Noen som vet om enten et supert leave-in-product jeg kan ha i håret i håndkletørr tilstand, eller noe klin jeg kan smøre ut i håret når håret er tørt, dersom jeg grer det og opplever "frizz"? 

Anonymkode: 8c2cb...8db

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, Klink skrev:

Biosilk olje! 

Hva gjør den :) ? Bruker allerede moroccon argan oil, hjelper jo litt, men mitt tykke hår trenger sterkere skyts.

Er denne noe annet enn den oljen jeg bruker?

Skrevet

Nei det blir nok omtrent det samme som den du bruker 

Liker veldig godt joico hårkur også. Den må du selfølgelig skylle ut da. 

Skrevet
Den 4.9.2016 at 8.15, Klink skrev:

Nei det blir nok omtrent det samme som den du bruker 

Liker veldig godt joico hårkur også. Den må du selfølgelig skylle ut da. 

ok :)

Skrevet

Har fått Biosilk silk therapy i posten idag. 350ml ca, håper det holder en stund. Spennende å se om den er god, da! 

Skrevet

Prøvde den og min umiddelbare tanke var at den er fin å ha i håret :) Lukter godt også. Fikk skryt av kjæresten. 

Skrevet

Så bra :) liker selv bedre denne enn marrocansk olje. 

Skrevet

Har selv sånt hår som deg. Når jeg googlet etter tips nylig snublet jeg over det beste tipset ever: ikke skyll ut verken balsam eller kur helt men bare halvveis. Tørk deg med en tsjorte istedenfor håndkle. 

Kan anbefales!

Gjest lizard queen
Skrevet

Lurer på det samme. Siste hårfargingen min tok visst knekken på håret mitt så nå er det kjempefrizzy hvis ikke jeg har noe i det! Har prøvd den rosa rescue-oljen fra Lee Stafford som jeg egentlig likte ganske godt, men når håret mitt er så tørt som det er trengte jeg en del produkt for å få det skikkelig fint, og da blir det veldig dyrt i lengden. Men hvis håret ditt bare generelt er tørt, TS, og ikke herpa fra bleking og sånt, kan du jo prøve den! Lukter sinnsykt godt også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...