AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg er overhodet ikke interessert i ett forhold og er kun ute etter sex, men hvor starter man? Hvor treffer man de som blir fuckfriends? Jeg er alenemor så er ikke interessert i å ta med noen hjem, jeg vil heller betale for hotellrom de gangene det skjer, alternativt hjemme hos han. Så hvor starter jeg å lete? Noen tips? Anonymkode: c5ea2...101
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Jegvilhaiposeogsekk.no Anonymkode: ecb45...613 4
Sykkelkopp Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Spør du seriøst om hvor du kan finne en mann for jevnlig sex uten forpliktelser hvor mannen ikke en gang trenger å dra ut fra huset? Spør hvem som helst singel mann. Tinder, kvinneguiden, vg kommentarfelt og naboens tenåringssønn er bare noen forslag 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 7 timer siden, Sykkelkopp skrev: Spør du seriøst om hvor du kan finne en mann for jevnlig sex uten forpliktelser hvor mannen ikke en gang trenger å dra ut fra huset? Spør hvem som helst singel mann. Tinder, kvinneguiden, vg kommentarfelt og naboens tenåringssønn er bare noen forslag Haha ja jeg er seriøs! Har ikke vært i dette gamet på mange år så vanskelig å vite hvor man kan starte! Takk for svar! Anonymkode: c5ea2...101 1
Den mystiske Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 (endret) Moralpreken er jo at i det store bildet, vil det gjøre deg mer skade enn godhet, tror jeg. Som kvinne, så tror jeg du har mye større sjanser å finne én mann for moro. Har selv observert flere ganger at kvinner går på bar, flørter med menn og blir påspandert drinker. Hvor de ender vet jeg dessverre ikke. Trikset kan jo å være å kle seg utfordrende(dypt V-snitt) og i tettsittende klær. Tror det gjør at du i såfall får flere blikk fra menn. Samt, vurder klientellet til baren/e du ønsker å besøke. Farge(r) på klær. Selvsagt kan jeg være helt på bærtur. Prøver allikevel å hjelpe så godt jeg kan. Endret: La til mer utfyllende tekst om triks. Endret 4. september 2016 av Den mystiske
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overhodet ikke interessert i ett forhold og er kun ute etter sex, men hvor starter man? Hvor treffer man de som blir fuckfriends? Jeg er alenemor så er ikke interessert i å ta med noen hjem, jeg vil heller betale for hotellrom de gangene det skjer, alternativt hjemme hos han. Så hvor starter jeg å lete? Noen tips? Anonymkode: c5ea2...101 Jeg ble nylig singel etter et langt forhold. Var da ikke interessert i noe seriøst med en gang. Fikk meg Tinder og "swipet" litt, fikk match meg en kjekk mann som var litt yngre enn meg. Vi begynte å snakke litt og jeg var ærlig om at jeg ikke var ute etter noe seriøst akkurat nå. Vi møttes etter at vi hadde snakket en stund, tok et par øl, hadde sex. Den fysiske kjemien var veldig bra. Vi møttes igjen flere ganger etter det. Og sånn fikk jeg meg en FF. Så få deg Tinder, når du har møttes en gang er det ikke noe stress etter det. Og er kjemien, mot all formodning, ikke der så er det bare å droppe det! Anonymkode: a823e...887 1
piaisabella Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 (endret) Det er nok altfor lett du!. Jeg har ikke lyst på fuckfriends, men per i dag så har jeg kun fått kontakt med menn som virker til å kun være interessert i sex. Jeg gikk på en lang fjelltur i dag. Datet en mann for en tid tilbake, og han vil alltid treffes når det passer han, og han sa at han var opptatt denne helgen. Vært på to dater med han. Fortalte han at jeg var på fjelltur i dag. Plutselig noen timer senere ser jeg på mobilen. Der kom det en melding: "er du på fjelltur ennå??????? Jeg står utenfor døren din om 2 timer, snakkes". Han har ennå ikke ringt på døren, og jeg kommer ALDRI til å åpne, men jeg har mistet interessen for han fordi jeg mistenker han og være en player. Jeg har flere gamle dater som spør: "kan vi ha sex?" "komme til deg å ha sex". Jeg begynner å lure på hvor billige de egentlig er som holder på sånn. Vil nok ikke si nei til sex dersom jeg ble kjempe-betatt av en type, men det har jeg ikke blitt ennå. Men samtidig føles det dumt for jeg har følelser når jeg har sex, og dersom han er kun ute etter sex så skal jeg egentlig IKKE legge følelser i det. Du finner de overalt! . Eller så er det bare meg som får så utrolig mange uønskede tilbud.. Her flommer det over av sextilbud. Endret 4. september 2016 av piaisabella
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Tinder skal jo være et godt utgangspunkt. Eller sjekk med single kompiser eller x-kjærester/x-dater. Jeg har i alle fall både en kompis og en jeg tidligere datet som har sagt at jeg bare må ta kontakt... Men jeg er ikke så glad i sex uten følelser, så jeg skal være rimelig desperat for å ta de tilbudene.(har hatt sex med kompisen en gang da, måtte jo sjekke ut om det var noe aktuelt..) Da er det bedre å finne en som er en potensiell varig kjæreste syns jeg. Man har jo sex etter hvert i datingfasen. Anonymkode: 2fb3a...270
Stiigen Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Spørsmålet ditt er litt mer aktuelt for oss menn. Jeg kom ut av et langt forhold og ville bare ha noe enkel fysisk kontakt og sex, men det var vanskelig å finne. Av alle de ørten damene jeg chattet med på Tinder så var det bare en som jeg traff som var direkte angående det. Hun sa rett ut veldig tidlig at hun var ute etter noe useriøst, og jeg sa at det var det jeg ville også. Så inviterte henne ut på en drink(for hennes del tenkte jeg det er greit å møtes på en offentlig plass) , men hun inviterte seg heller rett hjem til meg! Det var en veldig fin opplevelse. Vi fant ut at vi kom veldig godt overrens/veldig kompatible personligheter, også hoppet vi til sengs. Jeg håpet vel dette var noe vi kunne fortsette med, men jeg måtte reise vekk 2 uker, og når jeg kom tilbake hadde hun funnet seg en annen å holde på med. Så det var litt sårt fordi jeg likte henne veldig godt, men det er bare altfor lett for damer å finne seg nye menn, så hvis ikke vi har øynene på ballen til alle tider så taper vi kampen. 1
pika Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 Den 4.9.2016 at 4.16, AnonymBruker skrev: Jeg er overhodet ikke interessert i ett forhold og er kun ute etter sex, men hvor starter man? Hvor treffer man de som blir fuckfriends? Jeg er alenemor så er ikke interessert i å ta med noen hjem, jeg vil heller betale for hotellrom de gangene det skjer, alternativt hjemme hos han. Så hvor starter jeg å lete? Noen tips? Anonymkode: c5ea2...101 Det er ikke noe problem å finne noen å ha sex med om du går på Tinder... Men hvordan man får en FF lurer jeg også veldig på... Det virker som en del gutter er redd for at jenta skal forvente noe mer om man møtes mer enn en gang??? Jeg kunne egentlig tenke meg å ha en FF uten forpliktelser som jeg kunne treffe en eller to ganger i uka feks - men kan jo ikke akkurat skrive det på profilen heller... (
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 "Jeg er ikke klar for et forhold men jeg liker spenningen mellom oss" Anonymkode: 0b860...36d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 Den 4.9.2016 at 4.16, AnonymBruker skrev: Jeg er overhodet ikke interessert i ett forhold og er kun ute etter sex, men hvor starter man? Hvor treffer man de som blir fuckfriends? Jeg er alenemor så er ikke interessert i å ta med noen hjem, jeg vil heller betale for hotellrom de gangene det skjer, alternativt hjemme hos han. Så hvor starter jeg å lete? Noen tips? Anonymkode: c5ea2...101 Hvis du seriøst ikke vet hvordan du skal ordne dette så spørs det om du er helt oppdatert på verden siden 90-tallet. Anonymkode: cbe65...fa5
Vemund Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 Man sier at man ikke vil ha et forhold
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #15 Skrevet 15. september 2016 20 timer siden, pika skrev: Men hvordan man får en FF lurer jeg også veldig på... Det virker som en del gutter er redd for at jenta skal forvente noe mer om man møtes mer enn en gang??? Neida, men menn som er attraktive nok til å score damer på denne måten har som regel kort attention span, de blir fort ferdig pult og ser etter ny fitte. Den seksuelle kjemien skal være helt på topp for at de gidder noe fast. (Og med attraktiv mener jeg ikke utseende, sosial status eller sånne ting, dette handler om fremgangsmåte.) Anonymkode: 075cf...8f0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #16 Skrevet 15. september 2016 Man legger ut annonse hos finn.no Anonymkode: 9285f...fc0
pika Skrevet 15. september 2016 #17 Skrevet 15. september 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Neida, men menn som er attraktive nok til å score damer på denne måten har som regel kort attention span, de blir fort ferdig pult og ser etter ny fitte. Den seksuelle kjemien skal være helt på topp for at de gidder noe fast. (Og med attraktiv mener jeg ikke utseende, sosial status eller sånne ting, dette handler om fremgangsmåte.) Anonymkode: 075cf...8f0 Kan du utdype dette med fremgangsmåte? Endret 15. september 2016 av pika
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #18 Skrevet 15. september 2016 6 timer siden, pika skrev: Kan du utdype dette med fremgangsmåte? Egentlig ikke, de har bare et sjekkemodus som fungerer. Er avslappet og interessert. Anonymkode: 075cf...8f0
Raven Emerald Skrevet 16. september 2016 #19 Skrevet 16. september 2016 Ryddet for henvisning til slettet innlegg, og kontaktannonse. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå