LittleBabyBlue Skrevet 4. september 2016 #21 Skrevet 4. september 2016 11 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Men det er jo masse navn idag som er vanlige, som er engelsklignende, eller fra andre språk: William, Jasmine, Leon, Aurora, Isabel/Isabella - bare de første jeg kan komme på. De er vel ikke "typisk norsk" men heller ikke uvanlig i Norge idag ..? Jeg synes Preston var fint jeg, det fungerer bra både innen- og utenlands. 😊 William har eksistert lenge i Norge av type norrøne tider, Aurora er også vanlig, Isabel er en variant av Elisabeth. Har ikke sansen for Preston. Klinger dårlig på norsk og høres litt såpeopera/middelklasse som vil være overklasse ut.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #22 Skrevet 4. september 2016 Tenker på han fra masterchef australia. Google det :D :D :D Anonymkode: 367d3...ef1
minister-mio Skrevet 4. september 2016 #23 Skrevet 4. september 2016 Jeg syntes ikke det blir fint med norsk R-uttale
Teardrop Skrevet 5. september 2016 #24 Skrevet 5. september 2016 Beklager men tror desverre han vil bli mobbet å kalt for "Presten" som i fyren i kirka. Hadde dere bodd i utlandet hadde det vært et fint navn, men ikke i norge. Hva med Preben? 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 5. september 2016 #25 Skrevet 5. september 2016 Ser for meg at han kommer til å bli prest. Presten Preston.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå