Gå til innhold

Hvem velger jentene i ungkarskvinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jentene velger slik:

* Jannicke velger Marius

* Pernille velger Jan

* Daniella velger Mats

Hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg river meg i håret over at Jan er i finalen... :-? Han virker bare så kjip og klumpete.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg river meg i håret over at Jan er i finalen... :-? Han virker bare så kjip og klumpete.

Jeg synes Kåre er ordentlig harry.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg synes Kåre er ordentlig harry.

jepp, er det mulig å ha jan werner-hår? han kunne vært litt søt med kort hår da...

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Hvem vet hvem jannicke velger... :wink: , egentlig?

Pernille velger BO, boho. Og daniella velger Kåre..

Gjest Lilleulv
Skrevet

BO! (uttalses med verdens korteste o) hehe

Men jeg er litt i tvil der jeg... Fordi Bo har jo jugd og sånn.... gleder meg til i kveld :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

* Jannicke velger Marius

* Pernille velger Jan

* Daniella velger Mats

Hva tror dere???

:Nikke:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

neimen hör da!! :P

Hun velger bo likevel.., fordi det bare ikke er nok mellom hun og jan. De deler ikke samme bölgelengde. Men det gjör hun med bo, selv om han er den shiit.

Men dere må fortelle hvem det blir i kveld! For jeg sitter i sverige og kan ikke se det för söndag her nede.., og jeg har ikke tålmodighet! :sjarmor:

Heia marius...

Skrevet

* Jannicke velger Marius

* Pernille velger Jan

* Daniella velger Mats

Hva tror dere???

Tror som deg jeg! Men blir uansett spennende! Marius ble jo litt småforbanna på Jannicke etter at Arild avslørte at de hadde klina!

Ble overrasket selv jeg..hehe!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva har Bo jugd om egentlig?

Og Janniche velger vel.... ingen! :P

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hva har Bo jugd om egentlig?

Og Janniche velger vel.... ingen! :P

Janniche er dyden selv synes jeg :) Men hun blir nok nødt til å velge.

Bo var jo med ut den gangen og sov borte... Og etterpå så ga han liksom inntrykk av at det bare var Klaus som hadde gjort det. Feigt.. Men nå kom sannheten for en dag, og Pernille ble ganske muggen da hun fikk vite det...

Skrevet

:Nikke:

Enig jeg også. Blir spennende å se! Men synes egentlig ikke Jannicke har virket så veldig interessert i noen av guttene jeg.. :roll: Eller så viser hun det bare lite, sikkert en vanskelig situasjon..

Skrevet

Enig jeg også. Blir spennende å se! Men synes egentlig ikke Jannicke har virket så veldig interessert i noen av guttene jeg.. :roll: Eller så viser hun det bare lite, sikkert en vanskelig situasjon..

Da burde hun ikke stilt opp på det programmet. Det er jo 0 underholdning når hun ikke gir av seg selv i det hele tatt!

Skrevet

Da burde hun ikke stilt opp på det programmet. Det er jo 0 underholdning når hun ikke gir av seg selv i det hele tatt!

Er forsåvidt enig med det, hun har nok kanskje ikke vært forbredt på hva hun har gått inn i - selv om konseptet jo er godt kjent etter hvert! Hun gir ikke akkurat mye av seg selv nei, lurer på om hun er forelsket i den hun velger i det hele tatt jeg.

Skrevet
Hvem vet hvem jannicke velger... :wink: , egentlig?

Jeg :ler: sa jo det :wink:

Skrevet

Og hvem fikk rett??????? Ganske så forutsigbart egentlig dah :-)

Skrevet

...Og på nyhetene på TVN etter finalen kom det frem at forholdet hadde holdt i hele 17 dager :o ..Og at det visst var han som hadde dumpet henne, slik hun fremstilte det i hvert fall!

Jaja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...