AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Hei! Jeg har 12 uker på meg til å komme meg ned i en kjole, det er ganske viktig å gjøre et helhjertet forsøk. For å klare dette må jeg gå ned så mange cm som mulig, innenfor normalen. Jeg er en liten str 42 og prøver å få til str 38. Dvs for 6kg og 10cm i livet siden... Er det realistisk? Jeg spiser og drikker en del sukker, spiser ukritisk og er helt utrent med en stabil vekt. Er i 20-årene. Noen som vet hva jeg bør starte med? Hvor ofte trene og slikt? Fikk litt sjokk jeg... 🙈😄 Anonymkode: 30eb7...994
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Ikke noe problem. Regn maks en halv kilo i uken Anonymkode: a55cb...b05 1
saltyliquorice Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Skal ned like mye på samme tid mener det burde være realistisk. Prøver å holde meg til sunne og mettende måltider. Planen er å trene 3-4 ganger i uken. Tok det forsiktig de første gangene og fokuserte på å aktivere hele kroppen.
-jk- Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 En halv kg i uka er 500kcal i underskudd pr. dag. Om du har ligget på stabil vekt hittil, spis 500kcal mindre pr. dag og du skal teoretisk komme i mål. For å være sikker, prøv å få trent litt i tillegg. Etterhvert som vekta synker må du nok senke matinntaket med ennå 100-200kcal per dag for å opprettholde vekttapet.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 har gått ned 4 kilo på tre uker nå! Ligger på ca 1000+-kcal per dag, men i helgen skeier jeg litt ut. Kuttet ut alt godt(som i godteri, potetgull, kake osv.) og holder meg unna de mest kaloririke matvarene. Drikker brus, men kun light. I tillegg trener jeg ca 2 ganger i uken, ikke noe store greier, men for å holde meg i aktivitet (disse dagene kan det hende jeg spiser litt mer). Føler jeg lever nokså normalt, men merker jeg har kuttet ned litt i matveien, så målet er fullt overkommelig Hilsen en strl. 40 for tre uker siden Anonymkode: c1cb3...44a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Da ser det ut til at jeg har en sjanse utifra svarene her, takk 😊 Prøver å sette meg inn i kcal og prøve meg frem. Er redd for å spise altfor lite eller for mye. Har en relativt hektisk periode nå også. Men ingen unnskyldning, må bare planlegge godt og trene😊 Ts Anonymkode: 30eb7...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå