AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Har faktisk nettopp gått opp for meg at hvordan jeg ser meg selv i speilet, er speilvendt fra hvordan alle andre ser meg! Jeg har alltid lagt hårskillen på høyre side for meg selv (når jeg ser meg selv i speilet ligger skillen på høyre side), dette er noe som har hengt igjen fra jeg var liten jente. Men nå har jeg oppdaget at på bilder ser jeg ikke slik ut, jeg ser jo speilvendt ut i forhold til hva jeg trodde... Nå må jeg begynne å legge skillen på venstre side, noe som virker helt unaturlig. Men jeg ser det at på bilder vil ansiktet mitt se mye bedre ut med skillen på venstresiden... Noen andre som har tenkt på dette, eller er jeg den eneste som henger litt etter her? Anonymkode: b75e7...2f3
Faina Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Jeg har også skillen på høyre side. Naturlig for meg til tross for at jeg er høyrehendt. Skulle da visstnok hatt den på andre siden. Vet ikke hvordan det ser ut for andre da..
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Er du sikker på at det bare ikke er fordi det er uvant for deg å se det på den motsatte siden enn hva du ser i speilet? Det er ikke akkurat uvanlig. Anonymkode: e59a1...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå