Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei! Før damen og jeg gikk til det skrittet å barbere oss, leste jeg mye om dette her og på andre diskusjonsfora. I ettertid synes jeg det var mye innlegg om hvor vanskelig dette var, hvor mye det klødde osv. Vi har ikke hatt annet enn positive opplevelser. Vi har begge brukt vanlig barberhøvel (Mach3). Å se sex når vi er barbert er jo bare kjempedeilig. Og det vokser slett ikke raskt ut igjen. Når man først er barbert holder det som regel å gå raskt over 1-2 ganger per uke. Og ikke klør det noe særlig heller. Lykke til alle dere som vurderer å prøve, dette er enkelt og deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 Enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #3 Del Skrevet 24. juli 2002 hehehe det klør ikke etter 2-3 dager..... og må jo ærlig si at hvis jeg ikke barberer meg på to dager...er det ikke særlig glatt og sexy der nede.. stikker godt da ja ingen som har en "bedre" metode enn høvel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. juli 2002 #4 Del Skrevet 24. juli 2002 Åh joda... på noen klør det... det klør ihvertfall som et helvete på meg etter noen dager!! Men barberingen går jo rimelig fort og greit. Tar det nesten hver gang jeg dusjer! Og det er helt topp å slippe kjønnshår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 24. juli 2002 #5 Del Skrevet 24. juli 2002 På noen klør det, de får røde prikker/nupper og ser ut som ei kjøttkake... På andre er det ingen problem, men det tar også litt tid for huden å "venne seg til" barberinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 24. juli 2002 #6 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har ikke problemer med at det klør så mye.. litt, men ikke slik at det er plagsomt. Men håret vokser så fort ut igjen, jeg må iallefall barbere meg 1 gang til dagen. og da blir det sårt, vondt og stygt der nede. Men har barbert meg så lenge nå at jeg klarer jo ikke slutte Men hjelp meg... Jeg måå prøve noe annet enn høvel.. Men høvel er det beste jeg har prøvd til nå. Varig hårfjerning.. hvor mye koster det? hvor kan jeg få gjort noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tove10 Skrevet 25. juli 2002 #7 Del Skrevet 25. juli 2002 Prøvde akkurat å barbere med høvel der nede, men det ble IKKE bra. Fikk masse røde prikker... Ikke særlig sexy. Må da finnes en bedre måte, kanskje hårfjerningskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå