Gå til innhold

Er ute å roter igjen

Versace

Anbefalte innlegg

Tenkte på noe annet og, hvordan møttes dere og hva og hvordan blei dere sammen!.

Hvordan var oppbyggningen til at dere blei sammen..? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møtte snuppen min over internet for 3,5-4 år siden.Husker ikke helt men det var hvertfall det året eksen min var i militæret.

Det forholdet var fryktelig miserabelt og etter 4 år, icon_eek.gif gikk jeg.

Skulle vel egentlig gjort det slutt med eksen min for lenge siden,for jeg var fryktelig betatt av denne mystiske gutten som satt mange mange mil unna meg.

Når vi skulle treffes første gangen ble det litt hektisk og lille,veldig "spontane" Thea icon_rolleyes.gif fikk ikke forberedt seg i det hele tatt.

Plutselig stod han der med et søtt smil og utseende som.......holdt mer enn nok mål icon_wink.gif

Da hadde vi 1,5 time til disposisjon før Thea icon_rolleyes.gif måtte luffe hjem igjen.

Etter den 1,5 timen var jeg så vannvittig forelska at jeg svevde på skyer i laaaaaang tid etterpå icon_smile.gif

Den 23. Mars har vi vært sammen 1 år og blir samboere i løpet av våren/sommeren kys_2.gif

Å Thea icon_rolleyes.gif flyr fremdeles på skyer hun hjerter_rundt.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min nå (forlovede og samboer) på internett.

et helt tilfeldig møte på nettet.

Videre holdt vi kontakten via icq så alt vi har snakket om er nå lagret på maskinen (morro og ha senere) vi planlegger nå og gifte oss sommeren 2003.

hjerter_rundt.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... Jeg traff også "min" Mann med stor M på internett.... icon_eek.gif

Helt tilfeldig det også...

Startet med daglig chatting, som gikk over til daglige telefonsamtaler, og etter et par måneder på det viset, så hoppet jeg i det og reiste ned og besøkte ham... icon_smile.gif

Intens helg med masse inntrykk og masse følelser som ble satt i sving....

Traff ham midt i en periode der jeg var på flyttefot ut fra et litt over 5 år gammelt samboerskap med en annen, så det var slettes ikke meningen at ting skulle skje så fort...

Etter det møtet, så flyttet jeg nedover og ting har vært litt opp og ned, men nå har det stabilisert seg på opp. icon_smile.gif

Så nå gjelder det bare for meg å tørre å hoppe inn i noe nytt, uten å tenke at det kommer til å gå rett i dass dette også.... icon_rolleyes.gif

Uansett så er det deilig å være forelsket og glad i noen..... icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hey icon_wink.gif

Jeg traff da oxo mannen med stor M på internett. Vi er nå forlovet og samboere.

Møttes på chat, helt tilfeldig. Så etter en periode med daglig chatting gikk det over til daglige telefonsamtaler.

Så fløy jeg over for å møte denne mannen med stor M.

Jeg var da rett oppi brudd med min daværende samboer gjennom 8 år.

På grunn av situasjonen min ble det litt kluss mellom meg om min kjære (nåværende), så vi hadde et lite forhold en liten periode, så ble det brudd, og tja, et halvt år etterpå var vi begge klare for noe mer. Så da flyttet han over til meg. Og det et år siden til sommeren.

-zadine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og min kjære sambo møttes på fest vi da. Jeg danset, han gikk forbi meg , io kjekk fyr, senere på kvelden kom han bort til meg og begynte å skravle. Prata i to timer. Dagen etter sendte jeg mld til han, prata litt på tlf, var ute sammen, han var hos meg jeg var hos han, nana, så ble det sånn! Herlig! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oij da !!

Vel, vi traff hverandre på fotballkamp vi da... Av alle steder.

Min kjære er en skikkelig fotball-"gærning". icon_razz.gif

I allefall så kom vi i snakk og det var kjærlighet ved første blikk... hjerter_rundt.gif

Dette skjedde på forsommeren 97'.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi møttes på fest. Satt en hel kveld og bare pratet. Følte at det var chemistry...Våre felles bekjente fikk oss med på cafe og etter det fulgte et par dater, bare oss to. Tilslutt ville jeg ikke vente lenger og kysset ham. Vi gifter oss i august da har vi vært sammen i tre år

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...