Gå til innhold

Hva skjer med magen min?

Carmen_

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg hatt utrolig mye luft i magen.

I tillegg til det er det ekstremt smertefult og jeg får en slags stikking i mellomgulvet.

Spesielt etter jeg har spist...

Er skikkelig ekkelt og ikke minst vondt.

Gruer meg hvis jeg må gå til legen også for er ikke helt på nett med den gamlingen der.

Noen som har en anelse hva dette kan være?

Finnes det noen triks som jeg kan gjøre for å få magen min bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fins et preparat å få reseptfritt på apotek som heter miniform. så kan du gå på helsekost og spørre for de har sikkert noe.

jeg vil anbefale deg å bytte fastlege hvis du føler du ikke kan snakke med legen din om det. Jeg byttet til kvinnelig fastlege. noe som jeg er mye mer konfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins et preparat å få reseptfritt på apotek som heter miniform. så kan du gå på helsekost og spørre for de har sikkert noe.

jeg vil anbefale deg å bytte fastlege hvis du føler du ikke kan snakke med legen din om det. Jeg byttet til kvinnelig fastlege. noe som jeg er mye mer konfortabel med.

Ja jeg skal bytte fastlege.

Føler meg ikke komfortabel med en 60år gammel mann som blir flau når jeg nevner ordet mensen.

Har uansett minifom i skapet så jeg propper i meg noen av dem...

Håper det hjelper :o

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har også noe som heter dida på helsekost. d er beregnet mer på oppblåst mager, men siden du skriver at luften kommer etter du har spist kan d hjelpe.

for luften kan komme av sopp i mage/tarm, og dida inneholder kanelolje, som hjelper.

Prøv å drikk Biola/Cultura for d er mageregulerende, og liker du ikke melkvarianten, fins biolayoghurt.

jeg er veldig fornøyd med kvinnelig fastlege. d er lettere å komme dit med litt mer intime spm. når du ringer og bytter, er det bare å spørre om du kan få kvinnelig lege. de var ikke vanskelige når jeg spurte.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...