AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Kjenner jeg eksploderer snart. Har tre barn på 4 år, 3 år og en baby på 10 mnd. De to eldste sover GODT og kunne sovet gjennom hva som helst. Baby derimot, er litt vanskeligere. Alle tre pleier å legge seg mellom 18-19. I dag sovnet de to eldste i 18.30-tiden , men baby er fortsatt våken. hvorfor? Jo, fordi far må ut og røyke. Han smeller med altan-døren (som er rett ved soverommet vårt der baby også sover), hoster og harker HØYT gjentatte ganger og sånn har det vært i flere timer. Baby har gjerne akkurat sovnet, jeg står ved sengen og der kommer far og smeller med døren. Baby skriker leeenge mens jeg prøver å trøste, legger baby ned igjen i sengen også hoster og harker far høyt utenfor vinduet til babyen (som går ut mot altanen). Nå bare gav jeg far babyen og sa at når han ikke klarer å ta hensyn, får han legge barnet. Jeg har våkennetter hver eneste natt hvor baby våkner hver time pga tenner. Jeg har vært våken siden 5.30 i dag og er det hver eneste dag. Trenger bare litt tid for meg selv på kvelden, bare i 1time i det minste. Måtte bare få det ut. Anonymkode: a5097...15e 1
Gjest asdas123 Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Dere kan snu på rollene nå. Far kan legge babyen en periode fremover nå, og ta nattevåket i helgene.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Hvorfor tar du det ikke opp med ham? Anonymkode: 8e8ef...c92 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Far klarer ikke å våkne når babyen våkner. Far sover på eget rom fordi han hoster sånn gjennom natten. Har tatt det opp med far. Vi diskuterer dette daglig og han lover bot og bedring. Da far var på ferie i noen uker og jeg var alene med alle tre ungene, hadde jeg det så lett med legging, konsekvenser og regler. Når far er her er det bare surr. Anonymkode: a5097...15e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Far klarer ikke å våkne når babyen våkner. Far sover på eget rom fordi han hoster sånn gjennom natten. Send ham til legen for spirometri. Det høres ut som han har første stadium av KOLS. Anonymkode: 8e8ef...c92 16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Far slutter å røyke, eller flytter ut. Anonymkode: 44b5c...509 6
Glitnir Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Far klarer ikke å våkne når babyen våkner. Far sover på eget rom fordi han hoster sånn gjennom natten. Har tatt det opp med far. Vi diskuterer dette daglig og han lover bot og bedring. Da far var på ferie i noen uker og jeg var alene med alle tre ungene, hadde jeg det så lett med legging, konsekvenser og regler. Når far er her er det bare surr. Anonymkode: a5097...15e Altså...beklager å være off topic, men far drar på ferie alene uten familien i NOEN UKER, når barna er 3 år, 4 år og 10 mnd??!? Og en sak til off topic: Han står rett utenfor babyens soveromsvindu og røyker? Det må da sive inn!? On topic: Han er en superegoist og må skjerpe seg. 10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Hvorfor legger ikke han 10 mnd gammel baby? Hvorfor er han på ferie alene? Hvorfor røyker han ikke ved utgangsdøren istedenfor? Hvorfor går han ikke til legen? Hvorfor så innmari mye. For en dust! Anonymkode: 98fcb...39d 8
Gjest Baremenneske Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 Hvorfor går ikke far helt ut og "røyker"...(og hoster...) - og rett og slett blir der til baby er voksen og mor endelig fornøyd!??? Eller la far legge baby ?(om han gjør det riktig da...)😉🙄
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, Baremenneske skrev: Hvorfor går ikke far helt ut og "røyker"...(og hoster...) - og rett og slett blir der til baby er voksen og mor endelig fornøyd!??? Eller la far legge baby ?(om han gjør det riktig da...)😉🙄 Anonymkode: b6e55...27d 2
Gjest Baremenneske Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b6e55...27d ....virka bare litt sånn at mor ikke var fornøyd med far i hele tatt omtrent... -Så kunne hun jo sikkert tatt det opp med han istedet for å klage om det her... 🙄
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 26 minutter siden, Baremenneske skrev: ....virka bare litt sånn at mor ikke var fornøyd med far i hele tatt omtrent... -Så kunne hun jo sikkert tatt det opp med han istedet for å klage om det her... 🙄 Hun er sliten og matte få dritten ut. Folk gjør sånn. Menneskelig og effektivt stressmessig Anonymkode: 33e17...fe3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå