Gå til innhold

Opptatt venninne som er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel et av de klassiske tilfeller av menn som er forelsket i sin venninne gjennom mange år. Hun har vært opptatt så lenge vi har kjent hverandre. Likevel har dette bygget seg opp. Hun klager i blant på at det ikke går så bra i forholdet hun er i. Jeg lurer da på om det er et slags hint til meg? Det er tøft å være forelsket i en man ikke kan få. Men så lurer jeg altså på om hun kanskje er interessert i meg likevel? Vi møtes på tommannshånd. Spiser middag, går på konsert og kino. Hva skal jeg gjøre?? Best og droppe henne eller skal jeg prøve meg?

Anonymkode: e74ef...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun forteller deg om forholdet sitt kan være for å gi hint, men det kan også være fordi du er en venn som hun deler informasjon om livet sitt med. Beklager å måtte si det, men alt du beskriver at dere gjør er slikt venner gjør. Det er veldig vannskelig å være forelsket i noen man tilbringer tid med, men samtidig ikke kan få. Er det en mulighet for deg å fortelle henne om hvordan du føler det? Det kan gå flere mulige veier. Hun kan si hun har tenkt tanken på det selv, eller hun kan si dere bør kutte kontakt, eller alt i mellom. Du må nesten bare bestemme selv om du er villig til å ta sjangsen på å bli avvist, og kanskje endre vennskapet, eller om du tror du kan komme over det. Hvis du velger å droppe henne, synes jeg du bør fortelle henne hvorfor. Det er vondt når venner plutselig avviser en uten å fortelle hvorfor.

Anonymkode: d5a96...6ec

Skrevet

Ofte når vi er ute sammen, så er det nesten som å være på date. Hun må vel også merke det?

Anonymkode: e74ef...4a6

Skrevet

Kanskje hun merker det og føler det sånn og, kanskje hun ikke har tenkt tanken en gang og ikke føler det som dates i det hele tatt.

Anonymkode: d5a96...6ec

Skrevet (endret)

Hun er opptatt, gå videre! For det første, så høres det fra det du sier absolutt ikke ut som om hun er interessert; og for det andre, om hun virkelig skulle være typen til å innlede et forhold til noen andre bak ryggen på typen sin for så å dumpe han for den andre, så er hun ikke noe å samle på. At noen gjør noe sånt betyr ikke at man var «meant to be», det er bare et veldig dårlig karaktertrekk.

Edit; Om det virkelig er deg hun er interessert i får hun slå opp med typen først, og legge an på deg etterpå. Noe annet er ikke realt av henne hverken mot deg eller typen.

Endret av Sidsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...