@riel Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #701 Del Skrevet 26. juli 2005 Litt blandede følelser etter jobbintervjuet idag. Håper det gikk bra. Vi hadde en litt uformell og fin tone, som er bra siden arbeidsgiver somregel er ute etter å se hvilken person kandidaten er, men på den annen side kan det også sees som litt for laidback??? Jaja, jeg syntes det gikk bra, tror jeg imorgen har jeg en til kjøretime. da skal jeg ut og gjøre veiene utrygge igjen Og etterpå skal jeg og en veninne på glamaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #702 Del Skrevet 27. juli 2005 Det gikk greit på dagens kjøretime også. Begynner å få teken på kjøringa nå Ellers har det vert en koselig dag, litt kjedelig til tider med mye busskjøring, og lang venting i byen før jeg traff en veninne. Er ikke mye penger å rutte med nå på slutten av måneden, så da kunne jeg ikke shoppe mens jeg venta på at hun skulle bli ferdig på jobb. Eller, jeg shoppa litt da, en BH til 25 kr triumph BH til og med. Den var kjempegod, fin og god støtte. Perfect, and for a giva away price Har en god nyhet da: Jeg har fått jobb!!!!!!!!!!!! Ringte meg idag og fortalte at jeg fikk jobben Da jeg var på intervju igår snakket hun om at hvis jeg var en aktuell kandidat ble jeg innkalt til et til intervju med butikksjefen, men hun sa idag at det ikke var nødvendig, for butikksjefen syntes det hørtes greit ut Så nå skal jeg jobbe i bakeri, ikke værst til deltidsjobb det Imorgen kommer "svigermor" på besøk. Det gleder vi oss til. Jeg har en veldig snill og grei svigermor, og det skal bli kjekt å ta henne med på glamaten! (Var og snikspiste litt på glamaten idag forresten ) Hun skal være her til søndag, så da skal vi ha det koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. juli 2005 #703 Del Skrevet 27. juli 2005 ....Grattla... Kjempe bra!! Kan jeg spørre om hilket bakeri?? Stooore gratulasjons fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. juli 2005 #704 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har fått jobb!!!!!!!!!!!! Så nå skal jeg jobbe i bakeri, ikke værst til deltidsjobb det Supert da @riel - og det høres helt kjekt ut å jobbe i et bakeri, bare tenk sånn en god lukt Kommer innom nårsomhelst jeg da (Ja, sånn hvis vi tar turen til vestlandet you know) Når starter du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 28. juli 2005 #705 Del Skrevet 28. juli 2005 Gratulerer så masse med jobb, @riel!! Jeg kunne ikke jobbet på et bakeri.. hadde blitt altfor fristet til å prøvesmake litt her og og. Håper du får en fin helg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. august 2005 #706 Del Skrevet 3. august 2005 Gratulerer så masse meg jobben!! Det var jo veldig kjekt å se at du har fått deg jobb Greit med litt pengar i kasso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 3. august 2005 #707 Del Skrevet 3. august 2005 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. august 2005 #708 Del Skrevet 7. august 2005 Håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. august 2005 Forfatter #709 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg lever fremdeles Blir så forvirra over det nye forumet så jeg har dotte litt av og så har jeg jobbet nå fire dager i strekk, så alt jeg gjør med fritida mi er å Det er en travel jobb, som i og for seg er bra for da blir det ikke kjedelig, men som nybegynner blir jeg skikkelig SLITEN! Ikke mye overskudd til annet Men når jeg kommer inn i rutinene går det nok bra. Takk for at dere har vært innom og holdt liv i dagboka mi jenter Nå skal jeg ikke på jobb igjen før på fredag, så jeg skal titte innom dagbøkene deres snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. august 2005 #710 Del Skrevet 7. august 2005 Der var du jo... Savner deg her på forumet vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. august 2005 #711 Del Skrevet 8. august 2005 Heia.. Så bra at du trives i jobben då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. august 2005 #712 Del Skrevet 11. august 2005 Står te?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. august 2005 #713 Del Skrevet 12. august 2005 Innom og ønsker @riel ei riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 14. august 2005 #714 Del Skrevet 14. august 2005 Det er best med fri når man har jobb. Eller best med jobb når man har fri.. Eller..... I allefall, det jeg mente å si var liksom at fri'en smaker såååå mye bedre, når man har jobb og fri ikke er selvsagt - make sense Kos deg vennen og takk for gode ord igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. august 2005 #715 Del Skrevet 17. august 2005 - Hvor er det blitt av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. august 2005 Forfatter #716 Del Skrevet 20. august 2005 @riel er her Jeg har ikke sånne dagbokskrivefingre for tida tror jeg Lurer på når de skal få fiksa dette forumet så jeg får litt oversikt igjen :klø: Savner gamle gode phpBB-KG jeg Ellers må jeg takke alle dere som stikker hodene innenfor dagbokdøra mi Dette er bare en down periode asså.. I will be back in black, soon Ellers går det greit for tida. Sliter litt i den nye jobben. Masse løfting og sånt tar skikkelig knekken på ryggen min :cry: Vett ikke helt om jeg kan beholde jobbe jeg Har lyst for jeg liker meg der men så vondt kan man ikke ha når man er ferdig på jobb For jeg får skikkelig vondt også. Må bare legge meg ned resten av kvelden for hvært dkritt er som en kniv i siden (får vondt på høyre side i ryggen med smertestøt nedover i hofta). Idag er det lørdag og taco/fajitas dag og det gleder jeg meg sinnsykt til :tunge: Skal kose oss masse idag med innelørdagskveld :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 20. august 2005 #717 Del Skrevet 20. august 2005 Det er godt å høre at du er her og blir her @riel, så mange av de "gamle, gode" forsvinner jo I dag har jeg stått og sjekket masse fine mannebein kan du tro, og sannelig var det noen kjekkaser på Birkebeiner'n i år også So long Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. august 2005 #718 Del Skrevet 21. august 2005 Heia... Vondt i ryggen?? Stakkar... :icon_frown: Må gå til legen... kanskje han kan gjøra noe for deg...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 23. august 2005 #719 Del Skrevet 23. august 2005 Hei. Leit at den nye jobben blir vanskelig for deg. Det høres ikke veldig godt ut det med ryggen. Enig med Escada, kanskje legen kan hjelpe litt? Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 25. august 2005 #720 Del Skrevet 25. august 2005 Håper ryggen din er bedre nå!! Hvis ikke kan jeg anbefale deg en tur til kiropraktoren min.. Han lukter uuuutrolig godt for tiden! Håper det ellers står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå