@riel Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #581 Del Skrevet 21. mai 2005 Takk for vinglasset Uri Skjønner du surmuler jeg. Var ingen happy kveld igår. Tenk nå må vi høre Journ synge den der fælle sange på radioen hele sommer Som du skjønner Tubbi, er ikke jeg like begeistret :oops: Men jeg skal ikke ta fra deg gleden. Hun var jo storfavoritt, og hadde flott stemme og sånt, men jeg lukte bare ikke stemmen hennes jeg, for den var så mørk Men jeg er glad på din vegne Tubbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 21. mai 2005 #582 Del Skrevet 21. mai 2005 Takk for vinglasset Uri Skjønner du surmuler jeg. Var ingen happy kveld igår. Tenk nå må vi høre Journ synge den der fælle sange på radioen hele sommer Håper det smakte Den der omtalte fæle sangen har jeg heldigvis aldri hørt, enda, og kommer ikke til å gjøre så mye for å høre den heller.. Hører ikke så mye på radio heldigvis! Planer for kvelden da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei Ikveld skal jeg bare være hjemme. Bestemor reiser imorgen, så jeg tilbringer siste kvelden med henne. Blir nok Gran Prix ikveld da men så pleier det ikke være noen gode filmer på lørdagen. Ellers er jeg litt småforbanna på typen. han sendte næmlig mld. idag om at ingen andre skulle hjem fra hytta idag, så da skulle han bli til imorgen. Nå har han ødelagt nattesøvnen for meg hele helga. jeg tåler næmlig ikke sove alene nede i skumle mørke kjelleren :o Er redd for så mye rart jeg. Sovna ikke før etter 4 inatt. En til slik natt vil føre til en utmattet @riel i neste arbeidsuke :-( Skal kjefte litt når han kommer hjem imorgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 21. mai 2005 #584 Del Skrevet 21. mai 2005 :trøste: deg som må se Gran Prix og som er irritert på typen.. Men jeg forstår deg så godt.. Du var jo ikke innstilt på å være alene to netter. Og når du i tillegg er redd for å sove alene i kjelleren, blir det ikke akkuratt bedre da!!! Typisk mannfolk!! Skal kjefte litt når han kommer hjem imorgen da Jammen det har du lov til vettu... Han har godt å høre meningen din Vi må avtale tid til en skikkelig jentekveld med vin og Robbie show Kos deg den siste kvelden med bestemor :-) og Gran Prix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. mai 2005 #585 Del Skrevet 21. mai 2005 Heihei. Hadde du det gøy med Grand Prix? Så på det jeg. hehe Heeelt frivillig. Følger egentlig aldri med på det men Wig Wam liker jeg så da måtte jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 22. mai 2005 #586 Del Skrevet 22. mai 2005 Blæh Du liker ikke Jorun, men ser GP - Fysjameg Neida @riel, hver sin smak - heldigvis er vi forskjellige.. Tenk så kjedelig om vi alle var like I dag har jeg skrevet på adressene på de siste invitasjonene og i morgen blir de sendt - spennende ja.... Har forresten funnet ut, etter en kveld med div prøvesmaking - at vi skal ha Martini Asti til velkomstdrink Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. mai 2005 #587 Del Skrevet 22. mai 2005 har du tenkt på velkomst-drinker til bryllupet du da @riel? Eller hvordan du skal gjøre med drikke å sånn, om noen skal servere litt eller hva? Vi hadde lagd til en liten "bar" og en kompis sto og serverte der og laga drinker alt ettersom gjestene ønska seg:) Var iværtfall suksess:) Å så var det sjølkomponert velkomstdrink:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 23. mai 2005 Uri: Typen fikk litt kjeft, men har fått nåde nå Han hadde dårlig samvittighet da, kjøpte tilogmed roser :rose: Coco Puff: Syns Wig Wam var kule. Hadde det ikke vært for at GP har blitt en østeuropeisk konkurranse hadde nok vi kommet høyere. Men de har en an smak, og stemmer på sine land. Tubbi: Jeg er ikke særlig glad i GP, men så er jo lørdag en heller dårlig TV dag, så da ble det GP Escada:Jeg vet ikke om vi skal ha velkomstdrink. I så tilfalle må det bli sen soft drink, for ganske mange av de inviterte er avholds. Når det gjelder alkoholserveringen kommer den til å være nokså moderat. Vi kommer til å sette vinkaraffler og litt øl og brus på bordene, og så serverer vi cognac og likør til kaffen. Enkelt og greit. Blir endel som ikke drikker så det er greit å gjøre det på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. mai 2005 #589 Del Skrevet 23. mai 2005 Uri: Typen fikk litt kjeft, men har fått nåde nå Han hadde dårlig samvittighet da, kjøpte tilogmed roser :rose: Det var jo snilt gjort av han da, men skulle jo bare mangle, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 24. mai 2005 #590 Del Skrevet 24. mai 2005 Whats up @riel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 25. mai 2005 #591 Del Skrevet 25. mai 2005 Du driver med Pilates om jeg husker riktig????? Har begynt med det selv siden fødselen tok litt på mageområdet.... Vet ikke helt om jeg får til øvelsene rett. Ikke så lett å holde "kraftsenteret" stramt hele tiden. :oops: Håper jeg ikke gjør det helt feil slik at øvelsene ikke har noen virkning. Har du fått noen resultater av øvelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. mai 2005 #592 Del Skrevet 25. mai 2005 Du driver med Pilates om jeg husker riktig????? Har begynt med det selv siden fødselen tok litt på mageområdet.... Vet ikke helt om jeg får til øvelsene rett. Ikke så lett å holde "kraftsenteret" stramt hele tiden. :oops: Håper jeg ikke gjør det helt feil slik at øvelsene ikke har noen virkning. Har du fått noen resultater av øvelsene? Til å begynne med er det nesten umulig å holde kraftsenteret stramt hele tiden. Etterhvert (dvs ganske snart) merker du at du holder lenger og lenger. Si til deg selv hele tiden at du skal huske å stramme, husk å puste, husk ditt og husk datt. Da kan du ikke gjøre feil. Du kan også få noen til å sammenligne det du gjør med det som blir gjort på skjermen (hvis du har dvd'en). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #593 Del Skrevet 25. mai 2005 Hello Uri, Tubbi,Sirka og Leyla Når det gjelder pilates Sirka, så må du som Leyla sier kosentrere deg hele tiden for å gjøre det riktig. Det kommer med tiden Har vært fraværende i det siste. Har ikke hatt tid til å være på KG. Men nå titter jeg innom igjen Idag har jeg hatt kjøretime, og nå har jeg bestemt meg for å bytte kjøreskole. Han klager alt for mye på meg. Analyserer alt jeg gjør, og bruker en evighet på å kritisere, slik at jeg mister konsentrasjonen på pegen, og i tilleg blir helt handlingslammet Har hørt noen negativiteter om den kjøreskolen, men har fått et tips om en kjøreeskole i byen som er veldig flinke. Håper de har ledig plass! Ellers tror jeg det blir hyttetur i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 26. mai 2005 #594 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei @riel! Hvordan er dagen din? Håper du har det fint Sitter her og skal lese til muntlig jeg, eh.. Jada. Hørtes lurt ut det med å bytte kjøreskole, skjønner at du ikke klarer å konsentrere deg når det er sånn Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 26. mai 2005 #595 Del Skrevet 26. mai 2005 Coco Puff: Syns Wig Wam var kule. Hadde det ikke vært for at GP har blitt en østeuropeisk konkurranse hadde nok vi kommet høyere. Men de har en an smak, og stemmer på sine land. Mhmm, det stemmer nok det. Egentlig litt kjedelig for det blir fryktelig ensformig etterhvert. Kjedelig at det ikke går noe bra med kjørelæreren din da. Skjønner at du mister konsentrasjonen hvis han holder på sånn. Håper du får en fin torsdag ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. mai 2005 #596 Del Skrevet 27. mai 2005 Håper du får en kjempekoselig hyttetur, @riel!! Kos dere!!! Stooor helge fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #597 Del Skrevet 27. mai 2005 JEG SKAL PÅ HYTTETUR I HELGA Gleder meg masse Hei Meteora og CocoPuff! Tror det ordener seg med ny kjørelærer nå Hei Leyla! Tusen takk!! Kos deg masse i helga du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. mai 2005 #598 Del Skrevet 27. mai 2005 Kos deg masse på hytteturen Kor e det hyttå e henn?? Sørg for å få slappt skikkelig av, det e lov det når du e på tur vettu GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #599 Del Skrevet 27. mai 2005 Kos deg masse på hytteturen Kor e det hyttå e henn?? Sørg for å få slappt skikkelig av, det e lov det når du e på tur vettu GOD HELG! Hyttå e i Lyngdal. Tilhøre et vennepar av oss, så det blir oss 4 som skal verr der. Og eg ska slappa av og kosa meg med god mat og masse vin Kosa deg masse i helgå du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. mai 2005 #600 Del Skrevet 27. mai 2005 Åårh... Lyngdal... Jeg er så glad i den plassen.. Har hatt hytte der i 10-12 år... Far solgte den for 3 år siden :cry: Kos deg med gode venner og vin, og det ser ut til å bli brukbart vær der og i morgen fra telefon terroristen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå