@riel Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #561 Del Skrevet 15. mai 2005 Heisann jenter! Takk for hilsener Dette her har vært rn hærlig og rolig helg. Fredag kom kjolen min, så jeg prøvde den, og følte meg som den baben På kvelden så jeg Idol (såklart) og ble som mange andre skuffet over at Ali røk ut. Men i motsetning til deg Leyla ville jeg ikke at Jorun skulle gå videre. Jeg synes hun har sunget skikkelig falskt de siste to gangene, og i tillegg liker jeg ikke stemmen hennes noe særlig. Er ikke så mye mer begeistra for Tone men jeg synes hun gjorde det bra på fredag, så jeg stemte på henne og Ali. Men men, egentlig kan det være det samme hvem som vinner Idol i år. Synes årets Idol har vært skikkelig dårlig. Eneste som jeg har likt er Bjørn Olav og Ali, og nå er begge de ute Tror uansett ikke årets Idolvinner blir noen særlig større suksess enn Kjartan... Lørdag sov vi til litt ut på formiddagen, og så var det inn i byen for å shoppe. Ble en ny topp på meg da. En rød en med v-utringning. Den blir fin til dressjakke og bukse på 17 mai På kvelden koste vi oss med nachos, og senere så vi the 4400. Makan til spennende serie Det kommer jammen meg mye bra serier for tiden Idag søndag har vi tatt opp tråden der vi slapp igår når det gjelder the 4400, så nå har vi sett alle de 5 ep. i 1. sesong. Etter det bar det opp for å lage middag, laksefilet med pastasalat (tagliatelle, gulrot og agurk som er er skivet med ostehøvel, salaten er krydret med hvitløkskrydder, salt, pepper og gressløk. Over har jeg heldt sitron). Helt egen oppskrift og nydelig godt Det er så hærlig å vite at det er hele 2 fridager til!!!!! Skal virkelig kose meg og nyte disse dagene sammen med typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 15. mai 2005 #562 Del Skrevet 15. mai 2005 Lenge siden jeg har vært innom nå.. :oops: (Mye å gjøre med en liten baby i huset vet du). Rekker en liten tur innom nå da, for å ønske deg en flott 17 mai. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. mai 2005 #563 Del Skrevet 16. mai 2005 Rekker en liten tur innom nå da, for å ønske deg en flott 17 mai. :-) Åsså meg åsså - ønske go 17 mai altså :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #564 Del Skrevet 16. mai 2005 Tuuuusen takk Sirka og Tubbi Og god 17. mai til dere og Og du Sirka... ...Får nesten litt dårlig samvittighet nå, for jeg har ikke vært særlig flinkere å besøke deg :oops: Men nå skal jeg jammen meg ta en titt innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 16. mai 2005 #565 Del Skrevet 16. mai 2005 Så nydelig kjole!! Sukk... NESTEN så jeg blir giftesyk igjen... Men bare nesten Vi skal nok ikke ut og se på noe som helst i morgen, for 17. mai er vi ikke så gla' i her i heimen. Ikke svigermor heller, men jeg sa til henne at hvis hun ville ut og se på noe, fikk hun dra alene. "Hva skal jeg ut å se på en haug ukjente folk etter, dah?" spurte hun tilbake til min store glede. Prøvde bunaden min for moro skyld i dag, og den satt som et skudd!! Har ikke fått den på på over tre år! Fantastiske greier, altså! Vel, ha en flott 17. mai, og spis til du blir kvalm!! Stor pinse fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 16. mai 2005 #566 Del Skrevet 16. mai 2005 Håper du får en flott 17. mai, @riel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. mai 2005 #567 Del Skrevet 17. mai 2005 Heisann jenter! Takk for hilsener Dette her har vært rn hærlig og rolig helg. Fredag kom kjolen min, så jeg prøvde den, og følte meg som den baben På kvelden så jeg Idol (såklart) og ble som mange andre skuffet over at Ali røk ut. Men i motsetning til deg Leyla ville jeg ikke at Jorun skulle gå videre. Jeg synes hun har sunget skikkelig falskt de siste to gangene, og i tillegg liker jeg ikke stemmen hennes noe særlig. Er ikke så mye mer begeistra for Tone men jeg synes hun gjorde det bra på fredag, så jeg stemte på henne og Ali. Men men, egentlig kan det være det samme hvem som vinner Idol i år. Synes årets Idol har vært skikkelig dårlig. Eneste som jeg har likt er Bjørn Olav og Ali, og nå er begge de ute Tror uansett ikke årets Idolvinner blir noen særlig større suksess enn Kjartan... Lørdag sov vi til litt ut på formiddagen, og så var det inn i byen for å shoppe. Ble en ny topp på meg da. En rød en med v-utringning. Den blir fin til dressjakke og bukse på 17 mai På kvelden koste vi oss med nachos, og senere så vi the 4400. Makan til spennende serie Det kommer jammen meg mye bra serier for tiden Idag søndag har vi tatt opp tråden der vi slapp igår når det gjelder the 4400, så nå har vi sett alle de 5 ep. i 1. sesong. Etter det bar det opp for å lage middag, laksefilet med pastasalat (tagliatelle, gulrot og agurk som er er skivet med ostehøvel, salaten er krydret med hvitløkskrydder, salt, pepper og gressløk. Over har jeg heldt sitron). Helt egen oppskrift og nydelig godt Det er så hærlig å vite at det er hele 2 fridager til!!!!! Skal virkelig kose meg og nyte disse dagene sammen med typen Å så gøy at du har fått kjolen din! Føles herlig ikke sant;) Håper foresten at du har en fortreffelig 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. mai 2005 #568 Del Skrevet 17. mai 2005 Heia vennen. Håper du har hatt ei fine pinsehelg og en strålende 17. mai feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #569 Del Skrevet 17. mai 2005 Takk Leyla, Coco og Escada!!! Håper dere har hatt en fantastisk 17. mai! Det føles helt fantastisk å ha fått kjolen Escada :rosasmil: Og jeg er så glad for at jeg tok sjansen på å bestille fra ebay! Tenk at jeg fikk en flott brudekjole til under 2000!!!! Vi har jo ikke tenkt å ha et så altfor dyrt bryllup, så der vi kan, der sparer vi Jammen ble det en liten bytur på oss igår Men det er jo bare 16. mai en gang i året. Tror vi fikk tuslet oss hjem i 3 tida, så vi var begge ganske morratrøtte idag Men vi kom oss opp sånn litt etter hvert, og tuslet bort på skoleplassen. Ble ikke der så alt for lenge, men lenge nok til å spise en hamburgerfrokost. Sambo skulle selvfølgelig ha is, og jeg kjøpte meg et kakestykke Etterhvert tuslet vi hjem og slappet av litt. Senere begynte jeg og bestemor på middagen. Vi skulle ha koldtbord og gjett om det ble godt Jeg lagde to salater til koldtbordet. En med tomat, agurk, paprika, mais og fetaost, og en rissalat med eple, purre, agurk og gressløk!!!! Skikkelig nammenam (som det sies på babyspråket ) Nå har jeg nettop hatt meg en liten lur, så nå tenkte jeg at vi skulle sette oss ned og se Desperate housewifes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #570 Del Skrevet 17. mai 2005 Heia vennen. Håper du har hatt ei fine pinsehelg og en strålende 17. mai feiring. Næmen! Der hadde du også vært innom vennen!! Tusen tskk, og jeg håper dere også har kost dere masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #571 Del Skrevet 18. mai 2005 Idag var jeg og øvekjørte med en venn av mamma. har øvekjørt med han en gang før, og en gang med onkel nå i forrige uke, så jeg merket stor forskjell idag. Har blitt bedre å kjøre bil Så nå føler jeg at det faktisk kan la seg gjøre dette her å få lappen for jeg har vært fryktelig bekymra på om jeg skulle få det til :oops: Men det skal nok gå bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #572 Del Skrevet 18. mai 2005 I morgen skal jeg se Star Wars, Revenge of the sith Gleeeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #573 Del Skrevet 19. mai 2005 It is hereby declared that I am a sworn, faithfull and truly enthusiastic Star wars fan!!!!!!! May the force be with us all Med andre ord... …filmen var kanonbra!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. mai 2005 #574 Del Skrevet 19. mai 2005 Jasså, så du har vært på kino du :-) Bra du er fornøyd med filmen, jeg for min del, kommer nok aldri til å legge mine øyner på Star Wars. Ikke at jeg vet hvorfor, men jeg gidder bare ikke liskom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #575 Del Skrevet 19. mai 2005 Jasså, så du har vært på kino du :-) Bra du er fornøyd med filmen, jeg for min del, kommer nok aldri til å legge mine øyner på Star Wars. Ikke at jeg vet hvorfor, men jeg gidder bare ikke liskom Jeg har digga Star wars siden jeg gikk på ungdomsskolen jeg Lever meg helt inn i den eventyrlige galaksen langt, langt borte Men det er en sci fi film, og på ingen måte etter alles smak, så jeg forstår at du ikke gidder hvis den typen filmer ikke appelerer til deg. Smaken er som baken vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. mai 2005 #576 Del Skrevet 19. mai 2005 Helt riktig, at smaken er som baken.. Jeg lærte å leve med det, hehe, etter at jeg ble hekta på Ringenes Herre... Jeg kunne ikke forstå de som ikke ville se, eller som ikke likte filmene.. Det er smak og behag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. mai 2005 #577 Del Skrevet 20. mai 2005 Heisann skjønne havfrue :-) Klar for Idol fest i kveld eller?? Det er ikke jeg Vurderer sterkt å boikotte hele shiten jeg.. Kommer liksom ikke over at Alejandro måtte ut sist gang :cry: Jeg kommer nok til å sitte her ved pc'n med musikk for ørene og vinflaska som trøst God helg til deg og din kjære.. See u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #578 Del Skrevet 20. mai 2005 Helt riktig, at smaken er som baken.. Jeg lærte å leve med det, hehe, etter at jeg ble hekta på Ringenes Herre... Jeg kunne ikke forstå de som ikke ville se, eller som ikke likte filmene.. Det er smak og behag :klem2: Nå var det min tur. Er ikke noe særlig begeistret for Ringenes herre Har sett alle tre og synes de er flott laget, men de er så lange og kjedelige. men det er meg Det er jo storslagne filmer, og forstår at mange liker de, men de er ikke etter min smak. Jeg faller mer for Star wars og Matrix Ellers får vi se hvordan det går ikveld med dette Idolstyret. Lurer på om jeg skal stemme på Tone bare på pure f... Vil ihvertfall ikke at Jorunn skal vinne Du er heldig du som har vin og kose deg med. Men jeg skal nok klare meg. har kvelden for meg selv. Typen har reist på hyttetur og kommer ikke hjem før imorgen. Ha en god helg Uri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. mai 2005 #579 Del Skrevet 20. mai 2005 *sender over et glass vin* Her sitter jeg og surmuler, mens Mannen sitter og ser Idol og syntes sikkert at jeg er kjempe barnslig.. Vel, har ingen interesse i de to som kom til finalen, så jeg gidder ikke bruke mer tid på det!! Jeg sov da du kontakta meg på MSN. De gangene jeg er pålogga, er jeg veldig sløv med å sette meg som borte eller frakoblet når jeg går fra pc'n.. Så det var jo dumt da.. Men vi får ta det igjen sometimes soon Jeg forstår godt at du ikke er begeistra for RH. For det var ikke jeg heller før.. Så første filmen en to tri ganger, og siste gangen forsto jeg det Men nå meldte kompis og ville komme på besøk, så da må jeg nesten løpe opp på badet og stelle meg litt See u.. Og kose deg alene nede i kjelleren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 20. mai 2005 #580 Del Skrevet 20. mai 2005 Juhu - Heia Jorun Jeg er så overlykkelig!!!! Jorunn (for søren; er det en eller to n'er ?!?!) sammen med rødvin er for tubbien en knall kombinasjon - og endelig var det for en gangs skyld MIN favoritt som vant!!!!! Ha en helmax helg @riel (hmmmm - en gang kunne jeg skrive.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå