Gjest Bhsiltsk Skrevet 4. mai 2005 #541 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei hei @riel!! Fint at du begynner å bli frisk! Og flott at Bender også kommer seg. Husker at hirse er blant favorittene, ja... Håper du får en fin onsdag, selv om du har sett alle episodene av Lost Men det er vel Idol i kveld? Kos deg, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 4. mai 2005 #542 Del Skrevet 4. mai 2005 Woo hoo Fri helt til mandag, and it feels good!!! Deilig med fri noen dager, kjenner det kan være nødvendig ja. Er trøtt og litt sliten etter jobb, planlegging, middag, unger, og ja.... Her hos meg blåser det og regner i dag... Greit nok , slipper å vurdere å gjøre noe ute i allefall Har vasket to maskiner med klær og hengt opp. Rengjort burene til marsvinene og endatil omgjort litt på plasseringen av burene. Er så lei av å ha dem midt i stua, men har ingen andre alternativer her vi bor nå... Når vi flytter blir det nok ikke aktuelt med stuedyr nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 5. mai 2005 #543 Del Skrevet 5. mai 2005 Så bra at du har blitt frisk igjen! :D Fikk du kjøpt noe fint på Ikea da? Jeg gleder meg til jeg skal dit! :-) Skal kjøpe seng og sofa og et kjempefint maleri som jeg håper fortsatt er der. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #544 Del Skrevet 6. mai 2005 Leyla:Heisann! Ja nå er vi helt på bena igjen begge to. Og vel å bra er det Ble ikke Idol på onsdag, men en tur på besøk til noen venner, og der ble vi hele kvelden og koste oss Tubbi: Halloen! Ja jammen er det hærlig med fri Og så er det fint vær ute og greier også, så dette er helt topp Håper været har kommet seg hos dere også da! Tari: Hei på deg! Ja nå er jeg frisk og rask igjen Vi kosete oss masse, og fikk kjøpt endel småting på Ikea:) Blant annet flytelys og lav glassbolle til å ha de i, lysfat, lamper og mere småtteri. Og så kjøpte vi sånt veggseil i bølgeform. Har lenge tenkt at det skal vi ha, men aldri komt på å kjøpe det når vi var der. Skal kjøpe ett til når vi flytter i hus, men her vi bor nå har vi bare plassa til ett. ______________________________________________ Idag har jeg prøvd og forberedt litt til tirsdag. jeg skal i et jobbintervju da, så jeg måtte ordne opp i attester og sånn. I tillegg har jeg fått tatt noen viktige telefoner. Godt å få det unnagjort. Ellers har jeg jobbet hjemme idag. fikset ferdig en nettside som skal legges ut. Ikveld skal vi på besøk. Skal se Idol hos et vennepar, og så skal vi kose oss med pizza. Det skal bli kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. mai 2005 #545 Del Skrevet 7. mai 2005 Tari: Hei på deg! Ja nå er jeg frisk og rask igjen Vi kosete oss masse, og fikk kjøpt endel småting på Ikea:) Blant annet flytelys og lav glassbolle til å ha de i, lysfat, lamper og mere småtteri. Og så kjøpte vi sånt veggseil i bølgeform. Har lenge tenkt at det skal vi ha, men aldri komt på å kjøpe det når vi var der. Skal kjøpe ett til når vi flytter i hus, men her vi bor nå har vi bare plassa til ett. Så bra at du er frisk igjen. :-) Flytelys er fint da! Og sånne speil har jeg også. 4 stykker på rommet mitt, de er kjempefine! Håper du har en fin helg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 7. mai 2005 #546 Del Skrevet 7. mai 2005 :o Men atte, det var ikke Idol i går vel :-( - for det gikk nemlig meg hus forbi Prøver å fungere her "in the real life" også, men det er jammen ikke så lett, for jeg tenker bare i bryllupsbaner og det er kul umulig å få hjernen med på å tenke og fokusere på så mye annet Håper helgen din blir fin, vennen, du er så flink til å oppdatere i bøkene mine hele tiden; tuuuusen takk for det - er så koselig å finne hilsener der Skal jammen gi deg noen roser også: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Sånn, nå har du fått en liten bukkett hos meg: ha en fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 8. mai 2005 #547 Del Skrevet 8. mai 2005 Håper du har hatt en fin helg, vennen! Dumt Erik gikk ut av Idol. Han var flink han, og er mye bedre enn Tone synes jeg. Ville ha han og Ali i finalen jeg, jaja Ønsker deg en fin uke! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. mai 2005 #548 Del Skrevet 9. mai 2005 Heisann Er vel en evighet siden jeg har skrevet her nå :oops: Vel, tar meg en runde nå, (ble så happy av det fine været) og skriver en god uke hilsen.. Endelig kom solå tilbakers.. Det været som var i helga ga ikke mersmak.. Vi er jo trossalt i Mai, kan ikke holde på å snø da vel!?! Håper du har hatt ei fine helg, og at du får ei fine uga, masse lykke til med jobbintervju, krysser fingrene for at det går slik som du ønsker :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 10. mai 2005 #549 Del Skrevet 10. mai 2005 Lykke til i jobbintervju i dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. mai 2005 #550 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvordan gikk det i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 11. mai 2005 #551 Del Skrevet 11. mai 2005 :o Jobbintervju.... Oi oi - så spennende, fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #552 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei folkens!!!!! Gikk bra på intervjuet (synes jeg ihvertfall). Men om jeg får jobben gjenstår og se :klø: Håper nå det Men en ting er viktigere å få sagt idag, næmlig: Kjolen min har blitt sendt!!!!!! Og den har allerede kommet til Tyskland, så den er framme sikkert på fredag!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!! Ellers har jeg vært på dugnad idag Men la oss nå få litt for den flinke havfrua da Og så var det ikke så fælt som jeg hadde forestilt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. mai 2005 #553 Del Skrevet 11. mai 2005 Åå så spennende at kjolen er på vei... Du må sende meg bilde av den når den har komt.. for flinke @riel som trår til på dugnad.. hva slags dugnad var det forresten?? Jeg selv er ikke så flink å stille opp på dugnader her omkring Melder meg heller som barnepasser jeg (men jeg skal nok måtte stile opp på flere i årenes løp, så derfor styre jeg unna nå mens jeg kan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #554 Del Skrevet 11. mai 2005 Skal sende bilde jeg Uri Det var dugnad her i gata. mamma var med søster på fotballkamp, så da måtte jeg og typen trå til. Ikke spesielt begeistret for dugnader jeg heller, men det gikk raskt og greit for seg, og været var fisn, så det var ikke særlig å klage over Blir nok endel dugnader på deg ja. Man må trå til en gang i blandt, men heldigvis er det ikke så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. mai 2005 #555 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg kom akkuratt på at der var dugnad i barnehagen til *E* forrige uke :oops: Den hadde jeg tenkt å sende Mannen på Det er jo siste året i barnehagen... Men, kan jo håpe at der blir en til før sommeren :-) Ser ikke frem til alle disse dugnadene som vil dukke opp.. Meen.. Sånn er det når en har unger.. (godt blir det når de er så store at de ordner opp for seg selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. mai 2005 #556 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei folkens!!!!! Gikk bra på intervjuet (synes jeg ihvertfall). Men om jeg får jobben gjenstår og se :klø: Håper nå det Men en ting er viktigere å få sagt idag, næmlig: Kjolen min har blitt sendt!!!!!! Og den har allerede kommet til Tyskland, så den er framme sikkert på fredag!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!! Ellers har jeg vært på dugnad idag Men la oss nå få litt for den flinke havfrua da Og så var det ikke så fælt som jeg hadde forestilt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #557 Del Skrevet 13. mai 2005 KJOLEN MIN HAR KOMMET!!!!!!!!!! DEN VAR NYYYYYYYDELIG!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 13. mai 2005 #558 Del Skrevet 13. mai 2005 Venter spendt på å få se den :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. mai 2005 #559 Del Skrevet 13. mai 2005 Så gøy at kjolen har kommet!! :D Håper du får jobben og da! Og en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 13. mai 2005 #560 Del Skrevet 13. mai 2005 Innom og minner deg på her også at du må få lagt ut bilde snart!! Er kjempespent på å se den!! Ali røyk ut!!! Djisess!! Tone sang jo så falskt, jo!! Songbird var falsk og hun traff ikke notene... Manic Monday hørtes det ut som om hun presset melodien fram, jo... Nei, det burde vært Jorunn og Ali i finalen. Syns egentlig alle sang skikkelig surt i dag.. God helg og god pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå