Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

Innom med en *godbedringsklem*

Håper armen snart blir frisk :wink:

Jeg har selv falt litt

av lasset når det gjelder dagbokverden..

Er litt tom fortiden...

Kosa deg på IKEA

*misunneligfattigdamesmiley* :cry:

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Huff, @riel, senebetennelse er kjipt! Men det går over! Da får du komme sterkere tilbake her, men ikke altfor sterkt da! :wink:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk
Leyla: Tar kontakt jeg :klem:

:sjenert: Jeg venter og venter og venter...

Da jeg så hilsenen i dagboka mi, kom jeg på at jeg hadde blitt avbrutt i dagbokrunden min tidligere (kjip mail fra oppdretter) før jeg kom innom deg!! :roll:

Det var hvertfall ikke meningen! Og så etter den mailen ble jeg avbrutt av noe arbeid som måtte gjøres! Tenke seg til! :)

Hvis ikke han lyse hos Sandnes Dyreklinikk er der, ville jeg hørt hos Stavanger Smådyrklinikk om noen der forstår seg på fuglesykdommer. Håper Bender blir frisk, og at det ikke er noe alvorlig!! Kan hende han bare kjeder seg, vettu. :) Eller har fått lopper?

Katten går rundt med en haug fuglelopper på seg for tida, så i dag må jeg kjøpe loppemiddel og vaske ham med. Det blir sikkert kjempepopulært!! NOT! Men det må jo gjøres.

Ikke at det vil fungere så lenge, for det går så masse fugler rundt om hushjørnene hos oss..

Jaffal, disse fugleloppene hopper da på oss, og så får vi sånne kjekke deilige neller som ser ut som myggstikk rundtomkring på kroppen. Nakken, leggene, armene, magen... Åh, det er så deilig!! :roll:

Håper du får en kjempefin helg, og i kveld er det jo Idol og greier! Fikk med meg Idol for aller første gang forrige fredag. Kanskje jeg ser det i kveld også. Blir litt mer interessant når det ikke er så mange igjen.

Kos dere, hvertfall!!

Stor helge :klem: fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leyla, Tubby, Tari, Uri og Lillesky

En stoor :klem: til dere alle, og takk for gode ord.

Armen er m ye bedre nå, men jeg er enda litt forsiktig, så det ikke blusser opp igjen.

Har blitt bitt av en annen basill nå. Den store stygge forkjølelsesbasillen. Kom og bet seg i meg på i forigår, og har bare blitt værre siden :oops: jaja, sikker snart over nå :håpehåpe:

Og du Leyla, tusen takk for dyrelegetips. Og har jo tatt kontakt jeg, så vi finner nok en dag som passer snart. Skulle fått med oss Uri også, det hadde vært koselig :)

Ellers skal jeg kose meg med Idol, grønnsaksdip og kasnkje veninnebesøk ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meteora

Heisann! :klem:

Bra at armen din er bedre. Hvordan er det med

forskjølelsesbasillen da? *jage den vekk* ;)

Du må ha en strålende helg, goingen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meteora

Frokjølelsesbasillen gjør seg fremdeles sterkt gjeldende :roll: men jeg håper den pakker koffertene og reiser laaangt av sted snart (mens realiteten er vel heller den at flunsa flytter inn hos sambo når den er ferdig med meg :oops: :ler: )

Stooor koseklemz te deg :)

----------------------------------------------------------------

Fikk besøk av ei veninne idag, så vi så Idol sammen. ganske fornøyd med dagens resultat. Christian var det svakeste leddet, så at han røyk brydde meg midt på leggen.

Etter Idol var ferdig tuslet hun avgårde, så nå sitter jeg og importerer noen bilder. Tenkte jeg skulle legge inn brudeskobilde i albumet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen..

Er du blir forkjøla!?!

Dakar

:trøste:

*sender over en kopp te med honning i*

:wink:

Er enig i at det var Christians tur i dag.

Har venta lenge på det ja.

venter spent på bilde av skoa dine :-)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Uri og tari :)

Er skikkelig lei av å være forkjøla nå :roll: Nå har jeg snytt meg til neseblods til og med, og så er jeg helt sår rundt nesa :oops:

Men jeg har ikke det trykket i hodet er nesten vekke nå, så det er et gofdt tegn om at friskheten nærmer seg :)

Ellers var vi og kjøpte dåpsgave til onkelbarnet til typen idag. Så nå er det unnagjort.

Og så fant vi Chorizopølse i skiver på bondens marked :sikle: Så til middag idag lagde jeg ostesmørbrød med ost, chorizo, purreløk og tomat (til meg, men ketchup til typen). Var met de i ovnen og de ble nydelig sprøe og gode :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs, snufs og atter snufs :oops:

At en person kan prosusere så mye snott :roll:

Jeg er så lei av å være forkjøla :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psst..

Det hjelper veldigt å skylle med nesehorn når en har mye "snått".. hehe.. Eller rettere sakt, så hjelper det på meg hvertfall.. Bare et lite tips til en frustrert havfrue :wink:

Skal dere delta i dåpen, eller blir gaven sendt avgårde med Posten??

bare litt nyskjerrig

Håper forkjølelsen er snillere mot deg de kommende dagene..

See u..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Uri!

Nesehorn har jeg ikke, men får kjøpe hvis det ikken roer seg snart. Men nesespraien hjelper godt ihvertfall :)

Vi skal ikke delta i dåpen nei. Den skal være på Sunnmøre nå i pinsehelga, så det blir litgt vel dyrt å reise så langt avsted for en barnedåp.

Vi tenkte vi heller kunne ta turen på besøk til de en hel snart. Bergen er jo ikke så langt unna.

Nå skal jeg legge meg :Gjesp:

Natta vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Hehe.. Når jeg leste nesehorn, så trodde jeg det var et pulver eller noe medusin-greier. Og så skjønte jeg at det faktisk var et horn man bruker til nesa! Jeg TROR jeg har skjønt det, hvertfall... :oops:

Her hos oss pleier samboer å bli syk, og så steller jeg ham, og så når det er min tur til å bli syk og få stell, så blir jeg ikke syk.. Har ikke hatt forkjølelse siden i fjor sommer, og går det som det har gjort de siste 20 åra, blir jeg ikke syk på to år til.

Hvordan går det med lille fuglen, da? Har du vært hos dyrlege? Må holde oss oppdatert, vettu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Når jeg leste nesehorn, så trodde jeg det var et pulver eller noe medusin-greier. Og så skjønte jeg at det faktisk var et horn man bruker til nesa! Jeg TROR jeg har skjønt det, hvertfall... :oops:

:ler:

Det er en behoder. Som man har saltvann oppi. Og så skyller man nesen.. Det er skikkeligt ubehageligt. Jeg spyr så og si hver gang jeg gjør det. Men du som det hjelper. Både for snue og bihulene.. Og sikkert mye annet og :roll::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bhsiltsk

Har vært så lite syk, så jeg vet ikke sånt, jeg... Men det hørtes skikkelig spy-ekkelt ut!!

Saltvann er forferdelig å få på tunga!!

Var matforgiftet av kylling en gang, og så sa faren min at jeg måtte drikke saltvann, for da ble jeg bedre. Jeg blandet salt oppi vannet etter de målene han sa, og helte nedpå... Å fy flate, som jeg spydde!!! Han sa jo ingenting om HVORDAN jeg skulle bli bedre av saltvannet, den tosken!! :hoho:

Verdt å nevne er det at dette var en juleaften, og pinnekjøttet smakte ikke særlig fortreffelig den kvelden. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig lei av å være forkjøla nå :roll: Nå har jeg snytt meg til neseblods til og med, og så er jeg helt sår rundt nesa :oops:  

Uff, det er såå vondt. :-( Sist jeg var forkjøla klarte jeg såvidt være borti nesa mi for den var så sår.

Håper du føler deg bedre snart. :klem:

Kjøp deg noen myke Kleenex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Innom med masse bli frisk klemmer :klem:

~I et lykkelig ekteskap er det uomgjengelig nødvendig å bli forelsket flere ganger, og alltid i det samme mennesket~

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med lille fuglen, da? Har du vært hos dyrlege? Må holde oss oppdatert, vettu. :)

Hei Leyla!

Han har det bra. Ser ut som kløinga har avtatt litt nå, så vi venter litt med å ringe dyrlege.

Idag var vi og kjøpte mer hirse til han, så nå er lillegutten fornøyd :)

Hei Tari!

Nå er jeg frisk og rask igjen, og nesa er bra :) Men jammen er det noe herk det der forkjølelsesgreiene :sur:

Hei Tubbi!

Det var et sannhetens sitat du har i signaturen din.

Stor :klem: til deg også vennen :)

Hei Uri!

Den der neseskyllinga hørtes fælt ut altså. men det er vel sant som de sier - vondt skal vondt fordrives :roll:

Idag etter jobb tok vi (meg, typen, mamma og lillesøster turen til Ikea. Der spiste vi middag, og shoppet. Skikkelig kjekt :)

Da jeg kom hjem tok jeg et skikkelig skippertak her nede hos oss. Hærlig å endelig få rydda vekk alt det rotet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...