Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

Uri: Tusen takk! Kiropraktoren min er egentlig kjempegrei. Han var veldig forsiktig, og forklarende.

Har jo vært temmelig bekymra for dette her med knekkinga. Det verste jeg vet er når folk knekker fingre og sånnt skjønner du :ler:

Ha en fortsatt go helg :klem:

Teletubbien: Hurra! Dette må feires :hoppe::gratulerer:

Tenke seg til at vi har kjent hverandre i nesten 5 måneder!!! :D

Ikveld får vi skåle for mange fler!!!!

Ha en fortsat fin helg :klem:

Leyla: Jeg måtte nok opp i en tosifra størrelse i den kjolen Leyla. For jeg har litt ekstra polstring både her og der :oops: Og jeg må nå få sagt at du hadde nok fint kommet oppi en slik kjole nå min gode venn :) Men kan tenke meg at det ikke var så kjekt å gifte seg i maternety brudekjole. Det blir på en måte ikke det samme.

Ha en fortsatt fin helg :klem:

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Idag sov vi godt og lenge. Typen hadde visst nok ikke kommet hjem før 4 i natt :o Litt av en natterangler altså :ler: Man han hadde visst kost seg masse på firmafesten.

Jeg for min del koste meg med Idol i går. Var meget fornøyd med resultatet av gårsdagens sending. Var mer enn på tide at Mari røyk ut.

Idag har vi laget skikkelig god middag. Bali kyllinggryte, med ris, tomat, purre og hvitløksbaguetter :sikle:

Ikveld skal vi kose oss med en film og chips og cola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uri: Det verste jeg vet er når folk knekker fingre og sånnt skjønner du :ler:

*knekker fingrene*

:tunge1:

Det kjekkeste jeg vet, men en utrolig dårlig uvane

Fortsatt god helg right back at u

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy:

Ikke knekke finge Uri!

:ler:

Knekk ivei du :wink: Det er jo faktisk bare gassbobler som sprekker fortalte kiropraktoren min til meg.

Idag hadde vi hjemmelagd pizza! Gjett om den var god :sikle: Ellers hatt en rolig dag. Slappa av, og rydda litt. Tenkt litt på bryllupsplanlegging. Sånn er jeg bare. Når jeg først har fått noe i hodet, forsvinner det ikke med det første. Men, men. Bedre å være tidlig ute, enn stresse raua av seg i siste liten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom Lemony Snicket bøkene :danse: Så nå har vi hele bokserien. Kjekt å ha når vi får unger. Jeg er veldig opptatt av å introdusere engelsk språk for mine barn, allerede i tidlig alder, siden dette vil gi de fordeler senere, så bøker på engelsk er midt i blinken :)

Ellers har dagen gått greit for seg. Var overbevist om at skulle til kiropraktoren idag da, og gjorde meg til og med klar til å gå tidligere fra jobb, og så sjekket jeg bare timelappen for sikkerhets skyld, og gjett hva det sto der: TIRSDAG :klaske:

At det går ann :ler:

Heldigvis fant jeg det ut før jeg gikk, så slapp jeg en heller ydmykende venteromsopplevelse :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Godt det ikke er bare meg som er fullstendig lost, senil og borte vekke her om dagen....

Føler meg helt satt ut, har tusen ting i hodet og blir helt sprø snart :roll:

I WANT FERIE :sjarmor:

Klem midt på en mandag - fra en sinnasur teletubbi - har hatt en dødsdårlig dag i dag :evil:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Hei hei @riel! :klem:

Enig med deg i at briller er ikke SÅ kult... Selv om jeg syns jeg ser rar ut uten... kan kanskje ha noe med at jeg har gått med briller i over halve livet mitt. :)

Møe mulig, det ja.

Hadde meg en episode der jeg var vitne til nekrofili i går.

Ja, du leste rett, nekrofili.

De involverte var et andelik og en svær diger hvit gås.

Det hele begynte så nusselig, men endte altså opp til å

bli skikkelig makabert med blodsprut og greier. Rene

massakren, spør du meg!

Er dere i gang med bygginga enda?

Hvordan er fremgangen?

Hva med bryllupsplanleggingen? Mye igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Innom med en aldri så liten klem jeg @riel - :wink:

Er litt pudding i dag også, men tross alt er humøret litt bedre enn i går... Tenkte jeg skulle ta meg et bad og en kopp te og håpe på bedre tider :roll:

Har typisk fått dritvondt i halsen og har mest lyst å begrave meg under dyna og bare :grine:

Eller no :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leyla!

Jeg synes du kler brillene dine kjempebra jeg. Skjønner det med at du føler du ser rar ut uten. Når en alltid har brukt briller, blir de på en måte en del av deg, så å ta de av er jo nesten dom å legge ørene igjen hjemme når du går :ler:

Ingen fremgang på bygginga :oops: Kommunen er treig :roll:

Jeg driver jo med mye tenking angående bryllupet, og kjolen er kjøpt, men det er enda så lenge til at jeg har ikke kommet så veldig langt enda. Tar de lungt en stund til :wink:

A big :klem: from me 2 U!

Hei Tubbien!

Det er ofte sånn at når en er litt nedfor, så setter den følelsen seg i kroppen, og vil ikke gi slipp. Men jeg håper du klarer å feie den ut snart :wink:

En kjempe :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Jammen @riel....

Jeg ække no bedre i dag jo :-( Faktisk tror jeg at halsen min er hakket verre i dag :riste::grine:

Te er det eneste som hjelper i dag. Varmer og myker opp halsen en kort stund av gangen.... Uff, vil jo ikke bli syk nå igjen..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
:vinke:

Misunner fortsatt bryllupsplanene dine litt. ;)

:roll: Me tooooooo :tunge1:

Men jeg unner deg de også, og bare vent - someday :wink:

Kos deg lille havfrue :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tari og Tubbi!

Bare vent dere to. Om en stund er det deres tur, og da er det jeg som misunner dere for min brudetid er over :tunge1:

Jeg ble en smule overraska av nr. 15 idag. Hadde håpet atImran og Fazilat skulle vinne, men trodde ikke de andre skulle komme i underskudd. Bra at snobbene kom på siste plass da. For de trodde jo at de hadde vunnet allerede fra dag 1. Skikkelige selvdiggere :roll:

Gleder meg masse til helga. Ikke planer om noe særlig. Pengene skrantyer litt denne måneden, og nå imorgen er det atter en kiropraktor time. Det begynner å bli litt dyrt dette her :oops: Men det hjelper veldig godt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Innom for å ønske deg og din kjære en glimrende helg!

Vi har heller ingen planer, annet enn å spille litt xbox (for min del), og kose oss med hund og katt og det fine været som skal komme...

Eller, jo, jeg har visst planer likevel. Jeg må så planter.. Kjøpte et sånt litt stort drivhus på Europris i går, og gleder meg til å prøve det ut. :)

Vel, God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Du må kose deg masse i helgen @riel :klem:

Det er deilig å ikke ha noen spesielle planer

innimellom også, bare slappe av.. :sjarmor: Hehe.

*smask*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Big muaah :kyss: t deg vennen..

Takk for hjelpå..

Blei kjempe bra :wink:

Du e så flinke atte..

Håpe du får ei skikkelig avslappande helg..

Me ska på fotballkamp i mårå :klappe:

Glede meg :Nikke:

Må gå å se kossen det går

me deltagerne i Idol nå..

Vanskeligt i dag..

God helg!

Kosa dåkke masse :-)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Leyla, Uri, Meteora og Veslo!

En stoooor helge :klem: sendes til dere!

Her går alt bra Veslo. Skal snart kose oss med god mat - NACHOS!!!! Me gusta :sikle:

Ikveld kommer kanskje ei veninne en tur på besøk. Uansett hare jeg en avtale med en halv flaske vin. Den første halvparten koste jeg meg med igår :)

Brydde meg midt på leggen at Cindy røk ut igår. Divaer har vi nok av i verden. Gi oss heller en litt mer orginal artist etter alle disse rundene. Ali for eksempel. Og Erik klatrer oppovert på favoritt lista mi også nå.

Må rydde litt nå før middag... vi ikke, men må :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...