Gjest Teletubbien Skrevet 15. mars 2005 #421 Del Skrevet 15. mars 2005 Long time- no seen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #422 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Tubbi. Ja det er nok ei stund siden jeg tok turen innom deg :oops: Hadde ei sjikkelig lat helg skjønner du. Så da ble det ikke mye KG. Hvordan står det så til med Tubbien for tiden da? Håper alt står bra til Idag har jeg og typen vært i sammen i 3 år og 7 md. Vi pleier som regel ikke huske månedene lenger, men så plutselig hørte jeg fra godgutten: "Gratulerer", og så ble han stille og så lur ut, for da skulle han teste om jeg skjønte hva det gikk i Og det gjorde jeg ganske raskt. Har fått med meg at idag er den 15, for det har vært innsamlingsaksjon idag. Ikke at noen har vært her med børse som jeg vet om :klø: Litt dumt det, men de har kanskje en givertelefon. Vi hadde skikkelig digg middag idag. Får vann i munnen bare av å tenke på det jeg!!!! Vi hadde nemlig pinnekjøt Så vi koste oss med stor K begge to, det skal være sikkert og visst Tenk at neste uke er det påske. På tirsdagskvelden reiser vi avgårde. Da bærer det til Sunnmøre for å gjøre seg feite... Neida, fullt så gale er det ikke, men det blir nok litt ekstra gumling siden det er ferie. Skal ihvertfall prøve å være litt oppvakt. Ønsker å se pila på vekta gå nedover, ikke mer oppover :oops: Idag er det tirsdag, så det betyr bra TV-underholdning. Skal kose meg foran TV'en jeg ihvertfall Igår måtte jeg bare få med meg den der 100% menneske. Har hørt endel om den, og lest en artikkel om den, så da måtte jeg jo se den. Er litt interresant med en personlig skildring av prosessene som foregår i hodet på en slik person når han skal ta et slikt omfattende valg. Og så er de jo fra rett uti hooden her jo :o Egersund er jo ikke langt herifra. På en måte ga det meg litt mer forståelse for hvorfor disse menneskene velger å gjøre noe så drastisk som å skifte kjønn, selv om det fremdeles virker merkelig at noen velger å gjøre det. Og så ble jeg veldig fascinert over hvor kjærlig og forståelsesfull moren var. Vet ikke om jeg hadde klart å takle en slik situasjon like bra, selv om jeg ønsker å tro at jeg kommer til å være så fordomsfri som mulig mot mine barn. Slike ting kan en egentlig aldri vite før en eventuellt skulle befinne seg i en slik situasjon. Ble en grei dag på jobb idag. Begynner litt senere denne iken, så det vil si mer tid til å som er vel og bra det Vi er kommet i tidlig påskemodus. like greit nå som det ikke er så alt for mye som står på agendaen. Jeg gleder meg sånn til Starwars kommer!!!! Så traileren igår, og filmen så jo bare sååå bra ut :tommelmil: Endelig får vi vite hvordan Anakin ble Darth Vader! Jeg er en hardbanka starwarsfan. Har digga de filmene siden jeg oppdaga Starwars da jeg gikk på ungdomsskolen! Nei nå ble det mye skriving her. Ordene bare renner ut av meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 15. mars 2005 #423 Del Skrevet 15. mars 2005 :vinke Hei igjen: Gratulerer med 3-år-og-7-måndersdagen. Hvordan møttes du og din kjære forresten? 'Dagen' til meg og kjæresten min bare er en dag før deres faktisk. Ble sammen den 14 (selvom vi har lang tur igjen til 3 å og 7 mnd). Håper du får en fin dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 15. mars 2005 #424 Del Skrevet 15. mars 2005 Happy 3år og 7mnd dagen vennen Det er viktig å markere slike dager.. Syntes hvertfall jeg.. Vi "markerer" ennå den dagen vi ble sammen.. Eller, den dagen vi offentliggjorde det, for vi husker ikke helt hvilken dag VI BLE SAMMEN. Men det er kjekt å ha den dagen som "unnskylning" til å være litt ekstra kositte.. Og vi har jo flere sånne "ekstra" kose dager; forlovelsedagen og bryllupsdagen og bla bla blaaaa.... Jeg prøver å skrive fort nå, så jeg ser atte hele poenget blir litt "fjernt" men what ever Nå må jaeg haste inn på kjøkken å smøre meg ei skive.. FF begynner snart Kose dere ikveld da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 15. mars 2005 #425 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis du vet hva Carlos har gjort, kan du godt fortelle det til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. mars 2005 #426 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei Tubbi. Ja det er nok ei stund siden jeg tok turen innom deg :oops: Hadde ei sjikkelig lat helg skjønner du. Så da ble det ikke mye KG. Hvordan står det så til med Tubbien for tiden da? Håper alt står bra til - Deilig med late helger da.... Med tubbien er det ganske bra, foruten en aldri så liten blærekatarr da... Guuuuud, som det svidde i går, heldigvis er det frynsegoder ved å jobbe på et sykehus med masse leger, så jeg fikk begynt på kur med en gang. Nå er alt så meget bedre Nå skal jeg en tur på helsestasjonen og se om ikke Minsten er blitt veeeeldig mye bedre han også - Krysser du fingre og tær for oss?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #427 Del Skrevet 16. mars 2005 Tari: Tusen takk, og gratulerer på overstått med ditt månedsjubileum Jeg møtte type på ferie. Var med ei veninne opp til hjembygda, og han var også hjemme på ferie da, så vi traff hverandre hos en felles kompis av de og det klikka med en gang Første året hadde vi et avstandsforhold, men så fikk han seg jobb her og vi flytta sammen. Uri: Tusen takk. Det er sant at det er viktig å feire sånne dager. Det spicer opp forholdet litt. Vi pleier å markere årsdagen med restaurant eller noe, og såklart ekstra kosing Så prøver vi å vise litt ekstra oppmerksomhet til hværandre på halvtårsdagen også, og snart blir det både forlovelsesdager og bryllupsdager å feire. Så ds blir det 14 februar-forlovelsesdag og valentines day Og 15 juli- årsdag/ bryllupsdag Tubbi: Late dager er alfa og omega for å kunne fungere i hværdagen. Trenger å regain strength every now and then. Så godt at det står bra til med Tubbien da - blærekatarren da :oops: Men den går nok snart over siden du fikk så rask behandling Jeg krysser både fingrer, tær, ben og armer for dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. mars 2005 #428 Del Skrevet 16. mars 2005 Fri i dag elle??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #429 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja Skal jobbe overtid imorgen, så idag har jeg fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. mars 2005 #430 Del Skrevet 16. mars 2005 Ahh.. Godt med fri da.. Men kanskje ikke like kjekt med overtid!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. mars 2005 #431 Del Skrevet 17. mars 2005 Takk. :-) Så søt historie! Håper mitt forhold ender i samme resultat som deres. (Han sa til meg her om dagen at han har begynt å tenke at han kan være sammen med meg resten av livet hans :hjerter2: ). Håper du får en fin kveld og nyter helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #432 Del Skrevet 18. mars 2005 Takk for hilsen Tari Håper deres forhold får samme resultatet jeg og God helg vennen Nå er jeg tilbake. Litt dataproblemer+ en overtidsjobbende type igår førte til et lengre fravær igår. Vi var på nett først på kveldingen, og da gjorde vi andre ting, som å bli påvirket av Kiwireklamen og haste bort for å kjøpe den bærbare dvd-spilleren med skjerm, og se stand up show. Og da, var plutselig klokka blitt masse, og begge to var uhyrelig trøtte. Idag er det Idoll!!!!!!!! Yeah!!!!!! Gleder meg. Men fust ska me eda deilige middag- næmlig Tikka masala Ellers tror eg helgå ska ble riktig så hærlige. Note to self: Do laundry so you'll have clean clothes to bring for easter break! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 18. mars 2005 #433 Del Skrevet 18. mars 2005 Fredagskos Meg har dårlig tid, må få skurkene i seng FØR Idol See U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 18. mars 2005 #434 Del Skrevet 18. mars 2005 Har du satt på maskin med klær elle?? I såfall er det påtide at du gjør det :fy: Vel, jeg er vel ikke akkuratt den rette i å mase om sånnt da.. Men er flink til å mase på andre om det da Nuh er det neimen ikke mange dagene igjen til dere dra avgårde på ferie... Sleipt... Vi skal jo bare være her hjemme vi, men nå hørte jeg at der er meldt bra vær da, sol og 14 varme Kan bli fare for både rydding i hagen og pølser på grillen Fornødde med dagens Idol da??? Syntes det var en kjibe kategori for deltagerne jeg.. Der var ikke mangen som kom seg godt gjennom.. Men det er min mening, og det er jo smak og behag.. Og nå finne me snart utav kem som går videre og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 18. mars 2005 #435 Del Skrevet 18. mars 2005 Håper du får en flott påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. mars 2005 #436 Del Skrevet 19. mars 2005 Heisann vennen... Skal dere til Bryne i dag eller?? Vi har nettopp kommet hjem, måtte på polet, og fy f*** for et kaos der var Helt utroligt hva et nytt senter kan gjøre med folk.. De er jo helt ville, var bare et under at vi ikke fikk en bil i sida, eller i baken... Så vi holdt oss unna M44 i dag altså, der var kaos på åpningsdagen, men i dag var det enda verre... Jeg får finne fram støvsugeren, får snart besøk av kompis og jentene hans God helg til deg og din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 19. mars 2005 #437 Del Skrevet 19. mars 2005 Jippi, Ali er fortsatt med God påske! Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #438 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk for hilsener Tari, Uri og Meteora Glad det ikke ble tur på oss allikevel da Uri. Orker ikke sånne maurtue tilstander. Ble faktisk en tur på Kvadrat da. Måtte ut på Sola og levere noe, og da gikk det opp for meg at jeg ikke hadde jakke til fjellet. Så da stakk vi en liten tur innom Kvadrat, der jeg fant ei nedsatt til 150 kr I tillegg fikk vi kjøpt ullgenser til typen Gårsdagens Idol var faktisk en smule overraske. Trodde Eva skule ryke jeg. Trodde næmlig David kom til å få masse sympatistemmer pga. Vigrids idiot uttalelse. Veldig fornøyd med at Ali er der fortsatt ja Meteora Vi fikk besøk i formiddag. Av en pip. Så da fikk Bender for første gang hilse på en annen undulat. Og han ble helt vill! Trodde gjærne han kom til å bli litt redd jeg siden den andre undulaten er mye større, og ganske tøff i trynet. Men han var ikke mye høy i hatten nei. Bender derimot, han var kjempenyskjerrig, og føyk bort, og når den andre undulaten fløy vekk, fulgte Bender etter Tilslutt var den andre undulaten så sliten at han fløy og gjemte seg hos sin matmor. Men det gikk ganske bra. De sloss ikke, bare hilste på hverandre. Bender var helt fra seg når de gikk. Ropte på sin nye venn. Tydelig at han har lyst på en lekekamerat. Grunnen til at vi hadde undulatbesøk her, er for å teste at det gikk bra, siden den undulaten kanskje skal være her i påsken. Så da skal nok mamma passe på de begge Blir kjekt for Bender å ha en kompis i påsken Ikveld skal vi kose oss med brus og chips, og kansskje et glass vin. Tenker vi ser en film ikveld. Kanskje vi skal teste ut en av Lyse sine, God påske da jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 20. mars 2005 #439 Del Skrevet 20. mars 2005 God påske til deg og, @riel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 20. mars 2005 #440 Del Skrevet 20. mars 2005 GOD PÅSKE @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå