Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

Litt blandede følelser etter jobbintervjuet idag. Håper det gikk bra. Vi hadde en litt uformell og fin tone, som er bra siden arbeidsgiver somregel er ute etter å se hvilken person kandidaten er, men på den annen side kan det også sees som litt for laidback??? Jaja, jeg syntes det gikk bra, tror jeg :ler:

imorgen har jeg en til kjøretime. da skal jeg ut og gjøre veiene utrygge igjen :sjarmor:

Og etterpå skal jeg og en veninne på glamaten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk greit på dagens kjøretime også. Begynner å få teken på kjøringa nå :)

Ellers har det vert en koselig dag, litt kjedelig til tider med mye busskjøring, og lang venting i byen før jeg traff en veninne. Er ikke mye penger å rutte med nå på slutten av måneden, så da kunne jeg ikke shoppe mens jeg venta på at hun skulle bli ferdig på jobb. Eller, jeg shoppa litt da, en BH til 25 kr :hoppe: triumph BH til og med. Den var kjempegod, fin og god støtte. Perfect, and for a giva away price ;)

Har en god nyhet da:

Jeg har fått jobb!!!!!!!!!!!! :hoppe::danse::tommelsmil:

Ringte meg idag og fortalte at jeg fikk jobben :) Da jeg var på intervju igår snakket hun om at hvis jeg var en aktuell kandidat ble jeg innkalt til et til intervju med butikksjefen, men hun sa idag at det ikke var nødvendig, for butikksjefen syntes det hørtes greit ut :)

Så nå skal jeg jobbe i bakeri, ikke værst til deltidsjobb det :enig:

Imorgen kommer "svigermor" på besøk. Det gleder vi oss til. Jeg har en veldig snill og grei svigermor, og det skal bli kjekt å ta henne med på glamaten! (Var og snikspiste litt på glamaten idag forresten :) ) Hun skal være her til søndag, så da skal vi ha det koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow
Jeg har fått jobb!!!!!!!!!!!! :hoppe::danse::tommelsmil:

Så nå skal jeg jobbe i bakeri, ikke værst til deltidsjobb det :enig:

:klem:

:blomst::gratulerer::tommel::hoppe::tommelsmil:

Supert da @riel - og det høres helt kjekt ut å jobbe i et bakeri, bare tenk sånn en god lukt :ler: Kommer innom nårsomhelst jeg da ;) (Ja, sånn hvis vi tar turen til vestlandet you know)

Når starter du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med jobb, @riel!! :hoppe::klem:

Jeg kunne ikke jobbet på et bakeri.. hadde blitt altfor fristet til å prøvesmake litt her og og. :sjenert:

Håper du får en fin helg da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Gratulerer så masse meg jobben!! :hoppe:

Det var jo veldig kjekt å se at du har fått deg jobb :klappe: Greit med litt pengar i kasso :sjarmor:

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg lever fremdeles :sjenert:

Blir så forvirra over det nye forumet så jeg har dotte litt av :roll: og så har jeg jobbet nå fire dager i strekk, så alt jeg gjør med fritida mi er å :sove: Det er en travel jobb, som i og for seg er bra for da blir det ikke kjedelig, men som nybegynner blir jeg skikkelig SLITEN!

Ikke mye overskudd til annet :tristbla: Men når jeg kommer inn i rutinene går det nok bra.

Takk for at dere har vært innom og holdt liv i dagboka mi jenter :klem:

Nå skal jeg ikke på jobb igjen før på fredag, så jeg skal titte innom dagbøkene deres snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rainbow

Det er best med fri når man har jobb.

Eller best med jobb når man har fri..

Eller..... :overrasket:

I allefall, det jeg mente å si var liksom at fri'en smaker såååå mye bedre, når man har jobb og fri ikke er selvsagt :ler:

- make sense ;)

Kos deg vennen og takk for gode ord igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@riel er her :vinke:

Jeg har ikke sånne dagbokskrivefingre for tida tror jeg :rodme:

Lurer på når de skal få fiksa dette forumet så jeg får litt oversikt igjen :klø:

Savner gamle gode phpBB-KG jeg :sjenert:

Ellers må jeg takke alle dere som stikker hodene innenfor dagbokdøra mi :klem:

Dette er bare en down periode asså.. I will be back in black, soon :ler:

Ellers går det greit for tida. Sliter litt i den nye jobben. Masse løfting og sånt tar skikkelig knekken på ryggen min :cry: Vett ikke helt om jeg kan beholde jobbe jeg :roll: Har lyst for jeg liker meg der men så vondt kan man ikke ha når man er ferdig på jobb :tristbla: For jeg får skikkelig vondt også. Må bare legge meg ned resten av kvelden for hvært dkritt er som en kniv i siden (får vondt på høyre side i ryggen med smertestøt nedover i hofta).

Idag er det lørdag og taco/fajitas dag og det gleder jeg meg sinnsykt til :tunge:

Skal kose oss masse idag med innelørdagskveld :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rainbow

Det er godt å høre at du er her og blir her @riel,

så mange av de "gamle, gode" forsvinner jo :tristbla:

I dag har jeg stått og sjekket masse fine mannebein kan du tro, og sannelig var det noen kjekkaser på Birkebeiner'n i år også :sjarmor:

So long :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Leit at den nye jobben blir vanskelig for deg. Det høres ikke veldig godt ut det med ryggen. :forvirret:

Enig med Escada, kanskje legen kan hjelpe litt?

Håper du har det bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ryggen din er bedre nå!! :troest:

Hvis ikke kan jeg anbefale deg en tur til

kiropraktoren min.. Han lukter uuuutrolig

godt for tiden!

:ler:

:sjenert:

Håper det ellers står bra til med dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...