Gjest Rainbow Skrevet 15. juli 2005 #681 Del Skrevet 15. juli 2005 GRATTIS MED 4-ÅRSDAG @riel, og bare 1 år til bryllup!!!! Ha en strålende fin kjærestedag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 15. juli 2005 #682 Del Skrevet 15. juli 2005 Gratulerer med fireårsdag!!!! Håper dere har det kjempekoselig i kveld, og at du har det bra resten av helgen også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #683 Del Skrevet 15. juli 2005 Tusen takk Uri og Raynbow Dere er så goe atte :blunke: Jammen har vi kost oss idag. Var på Akropolis og nøt deilig gresk mat Tenk at nå har vi vært sammen i hele 4 år Det som var litt morsomt var at 2 etg. var avstengt pga. lukket selskap, og det lukkede selskapet var en bryllupsfest Tenk da, de giftet seg akkurat et år før det er vår tur Gleder meg til denne dagen neste år jeg Tar en tur innom dagbøkene deres imorgen jeg, for nå skal vi se film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #684 Del Skrevet 15. juli 2005 Gratulerer med fireårsdag!!!! Håper dere har det kjempekoselig i kveld, og at du har det bra resten av helgen også!! ← Tusen takk Leyla Vi koste oss masse, og skal kose oss sammen i helga Og det håper jeg dere også gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 15. juli 2005 #685 Del Skrevet 15. juli 2005 Jammen har vi kost oss idag. Var på Akropolis og nøt deilig gresk mat :grine2: :grine2: :grine2: Jammen - atte - så gøy - der har jo jeg åsså vært :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #686 Del Skrevet 16. juli 2005 :grine2: :grine2: :grine2: Jammen - atte - så gøy - der har jo jeg åsså vært :grine2: ← Har du også vært der Da vet du hvor godt maten smaker der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 16. juli 2005 #687 Del Skrevet 16. juli 2005 Japp japp. Sist jeg var i Trondheim spiste jeg på Nomade, og den vakke helt dum den heller Tusen takk for sangen @riel, jeg må nok pugge den litt før jeg kommer helskinnet gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. juli 2005 #688 Del Skrevet 17. juli 2005 På tide med en kopp kaffi/te snart? Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #689 Del Skrevet 18. juli 2005 På tide med en kopp kaffi/te snart? Natta ← Det hadde vert kjempekoselig Jeg jobber jo ikke nå, så hvis du vil kan jeg ta meg en formiddagstur til Bryne en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 18. juli 2005 #690 Del Skrevet 18. juli 2005 Yeah :-D Vi kan jo prøve å få til noe denne uken, har ikke så mye på timeplanen ser du Vi kan jo ta det via sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. juli 2005 #691 Del Skrevet 18. juli 2005 Heu heu @riel Du hva skal du ha som velkomstdrink i bryllupet? Jeg skal definitivt ha Martini Asti. Schkååålll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 19. juli 2005 #692 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann! Har ikke vært her inne på en stund. Gratulerer på etterskudd med 4 årsdagen da! :D Hadde du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #693 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann Raibow og CocoPuff Tror vi skal lage punch. 2 typer- en med og en uten alkohol. Endel i slekta til sambo drikker ikke, så da wr punch en god løsning Takk for congratz Coco Vi hadde en koselig og rolig helg. Hærlig! Håper du hadde en god helg du også Idag har jeg og Uri vært på Kvadrat. Kikka i butikker, og spiste pizza på Dolly. Skikkelig koselig! Og de jentene hennes er jo så hærlige atte Men jammen var det folksomt der ute til å være midt på dagen Det hadde jeg ikke forventa midt på dagen, og midt i uka Nå sitter jeg i sofakroken, og der har jeg tenkt å bli i dag Latskapen lenge leve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 19. juli 2005 #694 Del Skrevet 19. juli 2005 Idag har jeg og Uri vært på Kvadrat. Kikka i butikker, og spiste pizza på Dolly. Skikkelig koselig! Og de jentene hennes er jo så hærlige atte Men jammen var det folksomt der ute til å være midt på dagen Det hadde jeg ikke forventa midt på dagen, og midt i uka Åååå herlige Dollypizza :grine2: Det er jo ferie @riel, dæffor det er masse folk midt på en tirsdag jo Sitter her og har prøvesmaking jeg. I går Martini Asti, i dag hvitvin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. juli 2005 #695 Del Skrevet 20. juli 2005 Hellu!! Koslig å feire dagen sine Neste måned har vi 2 års bryllups dag! Hjelpe meg som tida flyr.. då får vi vel finne på noe koselig :rosasmil: Punch er ikke så dum ide ... har du tenkt på ka du ska blanda i den? :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. juli 2005 #696 Del Skrevet 21. juli 2005 Tenk idag kom det sol!!! Herlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 21. juli 2005 #697 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) - Du er så god du @riel Tusen takk for kjempekoslige innlegg i boka mi, og på Bryllupsdiskusjonen.... I morgen tar vi turen til Telemark, til mamsen og papsen. Eldstegutt må tilbringe en uke der siden SFO så omtenksomt har stengt i 4 uker i sommer - så må vi tilbake neste helg og hente han da.... Men sånn er livet. Gleder med sånn til lørdagen, da skal jeg prøve kjolen igjen Denne gangen er det for å finne ut nøyaktig hva som skal - eller ikke skal gjøres med den før bryllupet. Også må jeg kjøpe slør, sånn at frisørdamen kan få se det Ha en kjempefin helg vennen Endret 17. februar 2007 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #698 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Rainbow: Du er nå så goe atte du og Skal si du prøvesmaker for tida da Men det er på sin plass det nå så nærmed bryllupet Så kjekt at du skal på kjoleprøving På tide å gjøre de siste justeringer nå God tur imorgen:klem: Escada: så kjekt med to års bryllupsdag neste måned Tida flyr ja Er ikke alltid like lett å følge med. Vet ikke helt hva vi skal ha i punchen. Men det blir vell forskjellige juicer, og jordbær, melon, druer etc. Får lete frem noen gode oppskrifter Får håpe det blir finevær imorgen også!!! Endret 21. juli 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 23. juli 2005 #699 Del Skrevet 23. juli 2005 Endelig hjemme Når jeg er hos mamma og pappa er jeg alltid dødssliten og lei når jeg kommer hjem- overlykkelig for å være hjemme hos meg selv I allefall, kjole prøvd, oh hapiness - i allefall en ting som er kjempefin og ferdig!! Kjøpte sløret også, og tok omsider avgjørelsen om å leie en tiara. Orker ikke dille mer med alle disse blomsterideene i håret, så nå blir det tiara og slør - end of discussion Ha en flott søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #700 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hei Rainbow Så kjekt at du har prøvd kjolen igjen, og tatt avgjørelsen om slør og tiara Du kommer til å bli aldeles nydelig Skjønner du blir trøtt av foreldrebesøk. Det er litt trøttende, men koselig allikevel da Imorgen skal jeg på jobbintervju Håpe på at jobben blir min *kryssefingrene* En ting er ihvertfall sikkert: Jeg er lei av å være blakk Hadde blitt bra med inntekt igjen Så jeg håper det går rette veien Hadde kjøretime idag. Jeg gjør ihvertfall fremskritt nå Tror jeg har lappen om noen måneder nå :smile: Endret 26. juli 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå