Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tubbi og Sirka :klem:

Idag, lørdag har gått med til å sløve, sløve og atter sløve. En smule lat idag ja :roll:

Men synes egentlig det er greit jeg på en lørdag. Helg er til for å nytes, og idag har jeg virkelig fått slappt av og kost meg i godstolen. Hærlig :)

Tankene har tatt seg noen turer innom bryllupsplanleggingstanker. Tenker jo endel på det for tiden. Skal forresten på kjoleprøving neste torsdag. Selv om jeg har andre planer for kjole synes jeg det er en av opplevelsene en kommende brud må få med seg :Nikke:

Ellers har vi lite eller ingen planer for helga. Har ikke noe penger igjen nå, så da er det ganske lite igjen å gjøre. Så koselig hjemmekveld med film blir nok det som står på vår timeplan ikveld. Heldigvis kommer lønningsposen flygende i lomma på typen på mandag.

Og jeg får lønn sånn midt i uka en gang.

Må innom legen på mandag. Har problemer med kjeven, og må få konstatert hva som forårsaker problemet. Er litt bekymret for at det er ei visdomstann som er på ville veger. Får for all del ikke håpe det da.

På tirsdag er det kjøretime igjen, så note to self: Study!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Titt tei @riel :wink:

Det er helt riktig innstilling syns jeg :Nikke: - Helgene er til for sløving :ler:

Selv har jeg ikke gjort stort jeg heller... har funnet frem et puslespill på 1500 biter, så jeg har da litt og "sløve" over :Hehe:

Mine to små skeivinger ser ut til å roe ned tempoet litt, så jeg håper det kun var midt i puberteten tiden som forårsaket forvirringen :grinele: - jeg har ikke noe imot skeive marsvin, men ungene spurte litt for mye om hva som foregikk :oops:

Kos deg i morgen også vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg har ikke noe imot skeive marsvin, men ungene spurte litt for mye om hva som foregikk :oops:

:oops: Litt vanskelig å forklare det ja :ler:

Idag har vi vært ganske sløve, likt som igår. Såv leeeenge, sto opp, spiste og så på Tv, så fant vi ut at vi måtte ut å finne bjørkepinner til Bender, så han har noe å tygge på (til kvessing av nebb). Så da gikk vi en tur i den anledning. Etter det sløvet vi enda mer, før det var på tide å lage middag. Kyllingen laget seg egentlig selv, så det var bare å steke pommes frites og sette resten av gårsdagens salat på bordet. Ikke rare prestasjonen nei men helt passende for oss helgesløvinger :ler:

Ikveld skal jeg se Ekstem forvandling på TV3! Skal bli kult å se den noprske utgaven av det programmet

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Tari! Så kjekt med besøk fra deg :)

Idag har jeg shoppet litt. BH og Biodrain. Biodrain er sånn utrensingskur. Tenkte det var på tide med en utrensing av kroppen. Tror jeg kan ha veldig godt av det en gang i blandt.

Imorgen skal jeg til kiropraktor. Gruer meg litt, for det har jeg aldri vært til før :oops: Men tror det skal gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei...

Kiropraktoen er min beste venn :-)

Det gjør ikke så veeldigt vondt..

Du kan hvertfall trøste deg med

at det er vondere å føde :tunge1:

hehe..

Oi.. Kl er så mye :o

Tid for 24..

Lykke til i morgen da hvertfall

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så værst hos kiropraktoren idag Uri. Men så knakk han ikke idag da. Han bare spurte masse spm, fore å kartlegge problemet, så gjorde jeg noen benbevegelser, før han trykte litt på ryggen min, og løftet litt opp på bena mine for å se på hvordan bekkenet reagerte. Men ingen knekking. Skal tilbake igjen på fredag da, og da regner jeg med det blir litt knekking ja :oops:

Senere på dagen hadde jeg kjøretime. Dyrt :cry: Det føles ihvertfall slik når en tidligere på dagen har punget ut med 450 kr for time hos kiropraktor. jaja. En skal betale for å beholde helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Stor :trøste: klem fra meg....

Kiropraktorer kan være både snille og fæle de altså, I know - men du har ikke tenkt å prøve akupunktur? Pappa har hatt mye plager med rygg, nakke, hofter og han gikk en periode til akupunktør... Under over alle undre - det hjalp visst ganske bra :roll:

Håper det fikser seg snart havfruen min :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang må jeg nok gå til kiropraktor Tubbi. Du skjønner, jeg har en ryggvirvel for mye som har lagt seg på siden, og så hadde jeg skeivt bekken også. Det må rettes opp igjen.

Men kanskje jeg ettervert manner meg opp til å gå til akupunktør også (men er ikke så glad i nåler at det gjør noe :oops: ), for jeg vet at det kan være veldig effektivt. Har fått ørakupunktur et par ganger da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Jeg fikk fakktisk 100% bedring etter at jeg fikk akupunktur. Jeg var så dårlig i ryggen at samboer måtte hjelpe meg med å dusje og kle på meg, og har ikke hatt tilbakefall siden (3 år).

Nå har vi sikkert forskjellige ryggproblemer, men akupunktur er absolutt til å anbefale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å høre at akupunkturen hjal Leyla. For det hørtes skikkelig alvorlig ut. Nå skal jeg til kiropraktor imorgen, så får vi se hvordan det går. Jeg har uansett gode kontakter innen naturmedisin, så jeg skal nok finne noe som kan hjelpe :)

Idag var jeg og prøvde brudekjoler!!!!

Her er bilde av den jeg likte best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Uri og Tari!

Takk for komplimenter på kjolen. Litt av grunnen til at jeg gikk for å prøve kjoler var for å finne noen som lignet denne (scroll ned for større bilde), som jeg nå har kjøpt :danse:

Hadde jo tenkt å få sydd, men falt helt for denne jeg. Var usikker på om jeg tørte å kjøpe den, men da jeg fikk prøvd den andre fikk jeg bekreftet at kjolen hadde rett form for meg :)

Var hos kiropraktoren idag Tari. Og det gikk mye bedre enn forventet.

Han knakk ikke så mye. Trykket mest på triggerpunkter for å stimulere musklaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Den 15 november startet du dagboken din @riel, og jeg kom innom deg for første gang den 17 november.... Vi har dermed "kjent" hverandre i straks 5 mnd :wink:

Det fortjener vel litt feiring vel?

Feirer jeg... Med rødvin og greier... :sjarmor:

Om en time kommer Hulemannen hjem også, så nå går mesteparten i orden tenker jeg...

Sender deg en ekstra stor 5 mnd's klem i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Kjempefin kjole, @riel!! Du er heldig som er så tynn at du går oppi de kjolene!! Jeg måtte ha en sånn teit en, jeg, men så var jeg fire mnd på vei da jeg gikk opp kirkegulvet... :oops: Ikke å anbefale :)

God helg til deg og din kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...