Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Hvor er beviset du snakker om ?

Skrevet

Gidder ikke å se filmen, men ateisme er jo helt umulig. Man kan ikke bevise en nullhypotese.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Hvor er beviset du snakker om ?

I filmen. Vitenskapelige undersøkelser viser at ateisme er en forestilling, og man skal faktisk også gjøre en skikkelig innsats for å tro på ateisme. Det ligger naturlig for mennesker å tro på Gud, det er bevist via forskning. Det kan også forklare hvorfor ateister ikke klarer å legge fra seg moral. Se filmen. 

Anonymkode: dc124...e9e

Skrevet
11 minutter siden, amativeReflection skrev:

Gidder ikke å se filmen, men ateisme er jo helt umulig. Man kan ikke bevise en nullhypotese.

Da er du ikke interessert. Og vil heller leve i uvitenhet? Jeg brukte 12 min av livet på å lære om hvorfor ateisme beviselig er en forestilling. Det var verdt det, for jeg er interessert.

Anonymkode: dc124...e9e

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også forklare hvorfor ateister ikke klarer å legge fra seg moral.

Ser ikke dette som umulig, spesielt om man sammenligner med religiøse som er svært så raske med å legge fra seg alt av moral.

Endret av Midgard
  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

itenskapelige undersøkelser viser at ateisme er en forestilling, og man skal faktisk også gjøre en skikkelig innsats for å tro på ateisme.

Nå er det bare et bitte lite problem, ateisme er ikke noe man tror på. 

Skrevet
18 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ateisme hander da heller ikke om at det er noe som skal bevises, det handler om at "den andre siden" ikke har noe bevis.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var verdt det, for jeg er interessert.

Har du vært det ville du spurt en ateist og ikke slukt rått propaganda på YT.

Skrevet
Den 3.9.2016 at 20.53, Midgard skrev:

Ser ikke dette som umulig, spesielt om man sammenligner med religiøse som er svært så raske med å legge fra seg alt av moral.

Hva du skriver gir absolutt ingen mening. Hva legger du i "religiøse" og "moral". Hva du skriver kan bety alt og ingen ting...

Mener du noe som helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...