Gå til innhold

Hvilken sang er i bakgrunnen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvilken sang som er i bakgrunnen på denne filmen? Det er ikke noe tekst som jeg hører, så får ikke til å google det.

Anonymkode: c5522...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

Skrevet

Hør fra 10:20 og utover. Please!

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør fra 10:20 og utover. Please!

Er det ikke akkurat den samme melodien før 10:20? :vetikke: 

Skrevet
10 timer siden, Rumle skrev:

Er det ikke akkurat den samme melodien før 10:20? :vetikke: 

Jo, det er den samme sangen gjennom hele filmen, men på det tidspunktet er sangen skrudd opp og en hører bedre. Man trenger jo ikke se gjennom en film på elleve minutt for å høre. Men det er tydeligvis ingen som vi hjelpe meg.

Skrevet

Takk for hjelpen jeg ikke fikk. Om noen lurer så var sangen Lorde - The love club

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hjelpen jeg ikke fikk. Om noen lurer så var sangen Lorde - The love club

Så sur du var da. 

Du kunne vel bare hørt med vedkommende som har lag ut filmen, skulle tro det var lettere. 

• Liker 3
Skrevet

Det hadde tatt det noen sekunder å få svar på hvilken melodi det var, dersom du hadde lastet ned appen Shazam på mobilen din. Den identifiserer og navngir både artist og melodi i løpet av sekunder, når du holder mobilen fremfor høyttalerne når låten du lurer på spiller. Har brukt den flere ganger når jeg har hørt noe på tv jeg vil vite hva er.

Skrevet
3 timer siden, Berentsens skrev:

Så sur du var da. 

Du kunne vel bare hørt med vedkommende som har lag ut filmen, skulle tro det var lettere. 

Jeg gjorde det og fikk ikke svar. Hun hadde svart noen andre på et spørsmål i samme tidsrom, men jeg fikk ikke svar.

5 minutter siden, Million skrev:

Det hadde tatt det noen sekunder å få svar på hvilken melodi det var, dersom du hadde lastet ned appen Shazam på mobilen din. Den identifiserer og navngir både artist og melodi i løpet av sekunder, når du holder mobilen fremfor høyttalerne når låten du lurer på spiller. Har brukt den flere ganger når jeg har hørt noe på tv jeg vil vite hva er.

Ja, og det var det jeg gjorde, men det tok lang tid. Det var snakking konstant og appen klarte ikke gjenkjenne. Klarte det etter mange forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...