AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Jeg hadde aldri trodd det skulle skje, men jeg har fått litt føleleser for en....fra Afghanistan. Jeg har bodd i by i noen år nå, og er ikke like "trangsynt" som man har lett for å bli når man bor på bygda. Da tror man alle utlendinger er "aper", og kun er opptatt av religion. men de er forksjellige. Han her da, når det kommer til mat går det i indisk/asiatisk. Men jeg kan ikke skjønne at han en gang skal bli slem? men likevel, er jeg skeptisk. Er jeg en av de kvinnene som nå blir blind pga følelser? Han er ikke smiskete, gir meg penger og slik. Anonymkode: 07b0d...b69
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Om du er blitt blind? Blind til hva? Hva for en rasisme er dette. Gjør han en tjeneste å ikke date ham, eller fortell ham det du skrev/spurte om her slik at han kan dumpe deg Anonymkode: 237ec...78b 4
Gjest Perfem2 Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tror man alle utlendinger er "aper", og kun er opptatt av religion. Ok? Jeg tror de fleste skjønner at de er mennesker, men jeg tar kanskje feil. Jeg har en afghansk venninne som fraråder single venninner å bli sammen med en afghansk mann. Anonymkode: 901ce...f0a 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Haha, så tåpelig. Rasisme? Dere Rasismehysterikere er de første til å skrike ut her inne så fort noe blir nevnt. Med "aper" så mente jeg at mange kaller innvandrere for "aper", det er ingen hemmelighet. Fordi det er masse voldtekstsaker, og de har lett for å klå på damer. Ikke nødvendigvis de afghanske, men "innvandrere". De blir fort sett på som en egen gruppe. Men så har jeg etter hvert blitt mer kjent med noen av de, og har sett "med egne øyne" at de er forskjellige som oss. Men så er det mamma da, som bor på bygda, der hun har bodd hele livet. Jeg tør ikke fortelle til henne at daten er afghansk. Hun er så skeptisk til utlendinger. Sier jeg til henne at jeg skal ut gå tur sent en kveld, så blir hun nesten sint, og sier "ja, og hva føler du om det stopper en bil, og det kommer en gjeng utlendinger ut?" "hva tenker du når det er en gjeng utlendinger som møter deg i gata?" osv osv... Er DET rasisme da? Er det rart jeg har blitt litt skeptisk til gruppen "innvandrere", når man har familier som går snakker slik? Anonymkode: 07b0d...b69 1
Gjest smilejenta Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, så tåpelig. Rasisme? Dere Rasismehysterikere er de første til å skrike ut her inne så fort noe blir nevnt. Med "aper" så mente jeg at mange kaller innvandrere for "aper", det er ingen hemmelighet. Fordi det er masse voldtekstsaker, og de har lett for å klå på damer. Ikke nødvendigvis de afghanske, men "innvandrere". De blir fort sett på som en egen gruppe. Men så har jeg etter hvert blitt mer kjent med noen av de, og har sett "med egne øyne" at de er forskjellige som oss. Men så er det mamma da, som bor på bygda, der hun har bodd hele livet. Jeg tør ikke fortelle til henne at daten er afghansk. Hun er så skeptisk til utlendinger. Sier jeg til henne at jeg skal ut gå tur sent en kveld, så blir hun nesten sint, og sier "ja, og hva føler du om det stopper en bil, og det kommer en gjeng utlendinger ut?" "hva tenker du når det er en gjeng utlendinger som møter deg i gata?" osv osv... Er DET rasisme da? Er det rart jeg har blitt litt skeptisk til gruppen "innvandrere", når man har familier som går snakker slik? Anonymkode: 07b0d...b69 Med innvandrere som det står i media så må du huske at det er islamhat ute å går nå. Tol et bilde fra en forelesning i forrige uke, hentet fra SS, kan tro det kom et høyt gjesp når de "virkelig" tallene fikk se dagenslys i salen. Legg gjerne merke til hvilke land som er topp 5 av innvandrerne i 2015 (4 av landa er land i Europa). Og at det er hele 51% av innvandrerne kommer fra Europa. og til informasjon, skjer de fleste voldtekt av folk man kjenner og ikke av en ukjent innvandrer (synonymt per dags dato med muslimer) i en blindgate. Dessuten må vi ikke glemme Lisa-saken i sverige. Var vel en polakker som stod bak bortføringen, voldtekten og drapet av den unge kvinnen. Kan forøveig bidra til tråden at jeg er gift med en afghaner og venter min første unge. Han er ikke bare den snilleste personen jeg kjenner, men også den mest omsorgsfulle. Selv om han går på jobb 6-14 hver dag, står det alltid en varm middag til meg klar når jeg kommer fra skolen, og husarbeid får jeg heller ikke gjøre for "hallo, ungen må ha det så fint som mulig inni der" og nei, er ikke bare nå som jeg er gravid. Vi har vært sammen i flere år nå, så... Same love all the way
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Jeg er kjæreste med en afghaner, og har mange afghanske kammerater/venninner. De er så snille og søte mot meg. Anonymkode: cdfb3...33c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 13 timer siden, smilejenta skrev: og til informasjon, skjer de fleste voldtekt av folk man kjenner og ikke av en ukjent innvandrer (synonymt per dags dato med muslimer) i en blindgate. Dessuten må vi ikke glemme Lisa-saken i sverige. Var vel en polakker som stod bak bortføringen, voldtekten og drapet av den unge kvinnen. Finn aldri på date en polakk ass! Gjerningsmannen -for det var kun en som ble dømt- var forresten ikke polakk. Bare sånn til opplysning. Anonymkode: f3e73...f3a
ops2 Skrevet 4. september 2016 #10 Skrevet 4. september 2016 (endret) 14 timer siden, smilejenta skrev: Med innvandrere som det står i media så må du huske at det er islamhat ute å går nå. Tol et bilde fra en forelesning i forrige uke, hentet fra SS, kan tro det kom et høyt gjesp når de "virkelig" tallene fikk se dagenslys i salen. Legg gjerne merke til hvilke land som er topp 5 av innvandrerne i 2015 (4 av landa er land i Europa). Og at det er hele 51% av innvandrerne kommer fra Europa. og til informasjon, skjer de fleste voldtekt av folk man kjenner og ikke av en ukjent innvandrer (synonymt per dags dato med muslimer) i en blindgate. Dessuten må vi ikke glemme Lisa-saken i sverige. Var vel en polakker som stod bak bortføringen, voldtekten og drapet av den unge kvinnen. Kan forøveig bidra til tråden at jeg er gift med en afghaner og venter min første unge. Han er ikke bare den snilleste personen jeg kjenner, men også den mest omsorgsfulle. Selv om han går på jobb 6-14 hver dag, står det alltid en varm middag til meg klar når jeg kommer fra skolen, og husarbeid får jeg heller ikke gjøre for "hallo, ungen må ha det så fint som mulig inni der" og nei, er ikke bare nå som jeg er gravid. Vi har vært sammen i flere år nå, så... Same love all the way Du er klassisk eksempel på asylvennliges sammensurring av asylsøkere, flyktninger og arbeidsinnvandrere. Hvis det passer argumentasjonen, så er alle innvandrere flyktninger fra land i krig. Hvor mange fra Nordafrika og Midøsten har "innvandret" til Europa uten å ha vært arbeidsinnvandrere? Det er ikke noe problem å ta imot arbeidsinnvandrere som forsørger seg selv. Så lurer jeg på hvor mange som søker om asyl fra Polen, Litauen og andre vestlige land? Hører du ofte om polakker som protesterer på norsk mat som er uspiselig, og de må ha noe bedre? Mat som de får gratis, mens den norske stat betaler oppholdet? Eller polakker som mener at de må ha fri i arbeidstiden for å dra på messe, eller et katolsk bønnerom? Jeg gjesper også til den "sjokkerende nyheten" om at de fleste kommer fra Polen. Asylinnvandrere derimot... Selvsagt opererer man med mørketall i voldtektsaker når en skal bortforklare voldtektstatistikken. Hvem argumenter for at det er 0% vestlige som står bak overfallsvoldtekter. Selvsagt finnes de, men det vi snakker om er overrepresentasjon, det vil si hvilke land kommer de fleste som begår overfallsvoldtekter fra, og har disse landene noe til felles? Som islam? Mener du at det ikke finnes mørketall for voldtekter av de som kommer fra muslimske familier og som blir voldtatt av en man kjenner? Da bør du og dere som leser Tjomlid også lese dette, skrevet av en ung muslimsk jente: http://www.dt.no/meninger/samfunn/debatt/hvorfor-vi-sjelden-horer-om-voldtekt-av-unge-jenter-i-muslimske-miljoer/o/5-57-420455 Dette gjør argumentet ditt om at de fleste voldtektsmenn er en man kjenner, til en skikkelig boomerang som treffer den som kaster ut påstanden. For hvor mye er muslimske jenter ute på byen i forhold til de vestlige? Er ikke den som voldtar Aisha sannsynligvis en som hun har tilknyting til gjennom det muslimske miljøet? Endret 4. september 2016 av ops2 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #11 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, runi skrev: Garantert problemer Hvorfor er det garantert problemer? Klarer du ikke å svare objektivt, og MÅ være rasist i svarene dine, er det lettere å ikke svare. Regner med at det ikke et utlendinger i din omgangskrets? Anonymkode: cdfb3...33c 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #12 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, ops2 skrev: Du er klassisk eksempel på asylvennliges sammensurring av asylsøkere, flyktninger og arbeidsinnvandrere. Hvis det passer argumentasjonen, så er alle innvandrere flyktninger fra land i krig. Hvor mange fra Nordafrika og Midøsten har "innvandret" til Europa uten å ha vært arbeidsinnvandrere? Det er ikke noe problem å ta imot arbeidsinnvandrere som forsørger seg selv. Så lurer jeg på hvor mange som søker om asyl fra Polen, Litauen og andre vestlige land? Hører du ofte om polakker som protesterer på norsk mat som er uspiselig, og de må ha noe bedre? Mat som de får gratis, mens den norske stat betaler oppholdet? Eller polakker som mener at de må ha fri i arbeidstiden for å dra på messe, eller et katolsk bønnerom? Jeg gjesper også til den "sjokkerende nyheten" om at de fleste kommer fra Polen. Asylinnvandrere derimot... Selvsagt opererer man med mørketall i voldtektsaker når en skal bortforklare voldtektstatistikken. Hvem argumenter for at det er 0% vestlige som står bak overfallsvoldtekter. Selvsagt finnes de, men det vi snakker om er overrepresentasjon, det vil si hvilke land kommer de fleste som begår overfallsvoldtekter fra, og har disse landene noe til felles? Som islam? Mener du at det ikke finnes mørketall for voldtekter av de som kommer fra muslimske familier og som blir voldtatt av en man kjenner? Da bør du og dere som leser Tjomlid også lese dette, skrevet av en ung muslimsk jente: http://www.dt.no/meninger/samfunn/debatt/hvorfor-vi-sjelden-horer-om-voldtekt-av-unge-jenter-i-muslimske-miljoer/o/5-57-420455 Dette gjør argumentet ditt om at de fleste voldtektsmenn er en man kjenner, til en skikkelig boomerang som treffer den som kaster ut påstanden. For hvor mye er muslimske jenter ute på byen i forhold til de vestlige? Er ikke den som voldtar Aisha sannsynligvis en som hun har tilknyting til gjennom det muslimske miljøet? Kjenner mange polakkere som jobber svart da, har en som skal fikse badet mitt neste uke. 4 andre som kom på "befaring" ;-) Anonymkode: 668d8...c06
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #13 Skrevet 4. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, så tåpelig. Rasisme? Dere Rasismehysterikere er de første til å skrike ut her inne så fort noe blir nevnt. Med "aper" så mente jeg at mange kaller innvandrere for "aper", det er ingen hemmelighet. Fordi det er masse voldtekstsaker, og de har lett for å klå på damer. Ikke nødvendigvis de afghanske, men "innvandrere". De blir fort sett på som en egen gruppe. Men så har jeg etter hvert blitt mer kjent med noen av de, og har sett "med egne øyne" at de er forskjellige som oss. Men så er det mamma da, som bor på bygda, der hun har bodd hele livet. Jeg tør ikke fortelle til henne at daten er afghansk. Hun er så skeptisk til utlendinger. Sier jeg til henne at jeg skal ut gå tur sent en kveld, så blir hun nesten sint, og sier "ja, og hva føler du om det stopper en bil, og det kommer en gjeng utlendinger ut?" "hva tenker du når det er en gjeng utlendinger som møter deg i gata?" osv osv... Er DET rasisme da? Er det rart jeg har blitt litt skeptisk til gruppen "innvandrere", når man har familier som går snakker slik? Anonymkode: 07b0d...b69 Det moren din sier/holdningen hun har er jo tydelig rasisme! Anonymkode: 237ec...78b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #14 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det moren din sier/holdningen hun har er jo tydelig rasisme! Anonymkode: 237ec...78b Nei, hun er ikke rasist. Hun er bare engestelig av seg. Anonymkode: 07b0d...b69
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #15 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun er ikke rasist. Hun er bare engestelig av seg. Anonymkode: 07b0d...b69 Å si at du skal passe deg for alle 'utlendinger' på byen, er rasisme jo. Hun vil sikkert at du skal passe deg fordi disse 'utlendingene' kommer til å voldta deg, og hun utelukker helt at nordmenn kan finne på å gjøre det samme r.a.s.i.s.m.e Anonymkode: 237ec...78b 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #16 Skrevet 4. september 2016 Trodde muslimer så på vestlige vantro kvinner som horer. Siden den de gifter seg med må være jomfru. Vantro kvinner er jo uten ære og seksual moral og kan derfor brukes til sex utenfor ekteskapet. Det er hva jeg har lest og hørt er blitt sagt av muslimer. Horer kan de bruke seksuelt men jomfruene gifter de seg med...vet om en marokkansk mann som er gift med en dame fra italia. Men hun var jomfru da de traff hverandre. Er dette vanlig ? Anonymkode: 0bdb6...d4d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #17 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde muslimer så på vestlige vantro kvinner som horer. Siden den de gifter seg med må være jomfru. Vantro kvinner er jo uten ære og seksual moral og kan derfor brukes til sex utenfor ekteskapet. Det er hva jeg har lest og hørt er blitt sagt av muslimer. Horer kan de bruke seksuelt men jomfruene gifter de seg med...vet om en marokkansk mann som er gift med en dame fra italia. Men hun var jomfru da de traff hverandre. Er dette vanlig ? Anonymkode: 0bdb6...d4d Haha. Jeg er jomfru, hilsen ts xD Anonymkode: 07b0d...b69
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #18 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha. Jeg er jomfru, hilsen ts xD Anonymkode: 07b0d...b69 Bortsett fra at jeg har vært borti en lesbe da. Anonymkode: 07b0d...b69
jabx Skrevet 5. september 2016 #19 Skrevet 5. september 2016 Den 3.9.2016 at 18.54, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri trodd det skulle skje, men jeg har fått litt føleleser for en....fra Afghanistan. Jeg har bodd i by i noen år nå, og er ikke like "trangsynt" som man har lett for å bli når man bor på bygda. Da tror man alle utlendinger er "aper", og kun er opptatt av religion. men de er forksjellige. Han her da, når det kommer til mat går det i indisk/asiatisk. Men jeg kan ikke skjønne at han en gang skal bli slem? men likevel, er jeg skeptisk. Er jeg en av de kvinnene som nå blir blind pga følelser? Han er ikke smiskete, gir meg penger og slik. Anonymkode: 07b0d...b69 Spør ham om holdningene hans til kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå