Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 Jeg kjøpte aksjefond for mange kvinnens år siden, og nå kunne jeg tenkt meg å selge dem og sette pengene i BSU i stedet. Men hvordan i all verden løser jeg inn aksjefond? Har aldri gjort dette før...
Gjest Étoile Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Send en fax eller et brev hvor du skriver at du ønsker å innløse alle andelene, vps-kontonummeret ditt, kontonummer du vil ha pengene overført til samt din underskrift.
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Og hvor sender jeg det? Til VPS? Til banken hvor jeg kjøpte andelene? Til fondsforvalteren?
Gjest Étoile Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 Ikke vps, hvis du har kjøpt gjennom en bank vill jeg sendt det til banken, evt direkte til fondsforvalter. Kanskje en idé å ringe kundeservice hos fondsforvalter og sjekke.
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #5 Skrevet 15. november 2004 Takk for svar! Så lært jeg noe i dag også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå