AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Jeg har ikke oppvaskmaskin. Liker å ha besøk, men trenger tips til retter jeg kan lage som ikke gir for mye oppvask. Feks retter som krever mange gryter/panner, mye bestill og service osv. Vet jeg kan kjøpe alt i plast og papp, men er jo litt kjedelig. Tenker helst på middag/lunsjretter Anonymkode: bbc57...116 1
Prestekragen Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Søk på YouTube etter "one pot recipes" - veldig mye digg fins der ute!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Gryteretter og supper Anonymkode: ef433...722
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Har god erfaring med diverse gratenger. Hiv oppi no fisk/kylling/kjøtt, kuttede grønnsaker, noe ostesaus på, så har du egentlig en middag i seg selv. Jeg foretrekker fisk da jeg ikke trenger steke den på forhånd. Føler at jeg må gjøre det med kjøtt/kylling (godt mulig jeg tar feil, godt mulig at det er omvendt også - at fisk absolutt bør stekes først). Anonymkode: 5099b...e1d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Ovnsbakte greier av alle mulige slag, one pot dinners, gryteretter, paella, jambalaya. Anonymkode: 9ea2b...b35
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Føler at jeg må gjøre det med kjøtt/kylling (godt mulig jeg tar feil, godt mulig at det er omvendt også - at fisk absolutt bør stekes først). Nei, fisken trenger ikke stekes først. Kan eventuelt trekkes litt i vann. Anonymkode: 9ea2b...b35
#frøken Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Ostefondue, fiskesuppe, salat med brød, fårikål,
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Bacalao! Festmat med lite jobb og oppvask. Tar litt tid og må planlegges dagen før, men du slipper unna med en bolle til å vanne ut fisken i, en skjærefjøl, en kniv, en potetskreller og selve gryta, i tillegg til bestikk og servise og en serveringssleiv/øse. Anonymkode: 4770b...402
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 Kyllingwok. Alt stekes i samme panne. Anonymkode: 87b07...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå