Gå til innhold

Tannbleking BeautyHouse Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bleket tennene mine hos BeautyHouse i Oslo. Resultatet ble ikke som jeg håpet. Syntes ikke de ble noe spesielt mye hvitere. I tillegg rådet hun som jobbet der til å kjøpe pure white pen, som skulle gjøre resultatet bedre. Altså, når jeg betaler så mye for tannbleking hos salong, forventer jeg at det blir et bra resultat, ikke at jeg må fortsette med blekingen hjemme! Poenget er jo at jeg skal få gjort det på salong, for å slippe å gjøre noe hjemme. Anbefaler dere som vurderer tannbleking å dra til en ordentlig tannlege isteden. 

Det jeg heller ikke visste var at jeg måtte holde meg unna farget mat på hele 24 timer etterpå. Jeg måtte kun spiste hvit mat, som banan-yoghurt, drikke vann, spise blomkål, hvitt rundtstykke osv. Syntes det er kjipt å måtte betale så mye for en behandling når jeg ikke får hvite tenner engang... veldig skuffet... angrer på at jeg ikke dro til tannlege. 

Andre som har opplevd det samme på beautyhouse i Oslo? 

Anonymkode: a90f2...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg vurderte å slå til på timestilbudet de hadde nå på torsdag med time til tannbleking for 1000kr. Glad for at jeg ikke gjorde det nå som jeg leste dette. Betalte du fullpris? 😐

Anonymkode: c6142...adb

Skrevet

Sorry, men alle bør vite at skal man bleke tennene gjør man det hos tannlegen. 

Anonymkode: 6d171...b26

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men alle bør vite at skal man bleke tennene gjør man det hos tannlegen. 

Anonymkode: 6d171...b26

Det jobber tannlege på beautyhouse som utfører behandlingen ...

Anonymkode: c6142...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...