Gå til innhold

Jente som liker litt eldre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jente på studiet som jeg har hengt mye med siden studiestart, og har tenk at det kanskje ligger noe i lufta der.

Men oppdaget tilfeldigvis en ting som fikk meg til å lure. Vi er begge 21, men fant henne akkurat på Sukker, og der har hun skrevet at hun ønsker å treffe menn i alderen 25-38.

Er der noen kg-jenter her som har tilsvarende preferanser i forhold til egen alder her? Hva er årsaken til dette, og er det helt uaktuelt med en på deres egen alder, om det klaffer sånn ellers?

Anonymkode: 373f3...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig at jenter og kvinner liker menn som er eldre enn seg. I de fleste par er det mannen som er eldst. Gutter på din alder er gjerne litt unge og umodne enda og jenter flest foretrekker voksne og erfarne menn. Det vil du selv merke når du blir noen år eldre..

Anonymkode: 37112...74b

Skrevet

For et forhold ville jeg holdt meg litt nærmere enn min egen alder. Men leter man etter noe mindre seriøst hadde jeg sikkert satt lignende aldersgrenser da jeg var 21. Når jeg tenker meg om gjorde jeg det faktisk også, og møtte menn eldre enn det også. Men som sagt - det ville nok ikke blitt noe seriøst ut av det. :)

Skrevet

På meg virker det heller som hun ikke er så veldig opptatt av alder på partner, annet enn at han bør være noe eldre. Det er jo ikke akkurat uvanlig for kvinner. Selv er jeg 21 år, og ved spørsmål ville jeg nok også sagt at jeg foretrekker menn som er 25 år eller eldre. Likevel er det jo ikke en satt grense. Jeg tror de fleste er åpne dersom det skulle klaffe med noen som ikke oppfyller enkelte av de preferansene man har satt. 

Anonymkode: 43e9d...c40

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei jente på studiet som jeg har hengt mye med siden studiestart, og har tenk at det kanskje ligger noe i lufta der.

Men oppdaget tilfeldigvis en ting som fikk meg til å lure. Vi er begge 21, men fant henne akkurat på Sukker, og der har hun skrevet at hun ønsker å treffe menn i alderen 25-38.

Er der noen kg-jenter her som har tilsvarende preferanser i forhold til egen alder her? Hva er årsaken til dette, og er det helt uaktuelt med en på deres egen alder, om det klaffer sånn ellers?

Anonymkode: 373f3...7b0

Nei. Synes du skal prøve deg jeg :)

Anonymkode: 48e8b...0ff

Skrevet

Jeg er sånn. Synes bare menn på min egen alder er for umodne, både fysisk og psykisk. Jeg synes det er sexy med "crow's feet" og menn som er litt tynnere i håret og alt det der, og synes menn tidlig i 20-åra er litt for barnslige. Det betyr ikke at det er noe galt med menn på den alderen, det er en flott alder, men for meg selv funker det ikke. Jeg er nå 25, men har hatt det sånn siden jeg begynte å date. 

Skrevet

Wow...38? Når jeg var 21 så var mennesker over 28 skikkelig mye eldre :P 

Anonymkode: 60ce6...8ba

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig at jenter og kvinner liker menn som er eldre enn seg. I de fleste par er det mannen som er eldst. Gutter på din alder er gjerne litt unge og umodne enda og jenter flest foretrekker voksne og erfarne menn. Det vil du selv merke når du blir noen år eldre..

Anonymkode: 37112...74b

Hvor mye eldre enn seg selv mener du jenter flest foretrekker? For mitt og mine venninners vedkommende var det stort sett snakk om omtrent jevngamle, eller 2-3-4 år eldre da vi var unge. Og ihvertfall ikke et tosifret tall.

Anonymkode: 06451...e2d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye eldre enn seg selv mener du jenter flest foretrekker? For mitt og mine venninners vedkommende var det stort sett snakk om omtrent jevngamle, eller 2-3-4 år eldre da vi var unge. Og ihvertfall ikke et tosifret tall.

Anonymkode: 06451...e2d

Selv har jeg alltid foretrukket et tosifret tall eldre, men jeg tror jeg er annerledes, for vennene mine synes det er sært. De fleste jeg kjenner har kjæreste på 2-3-4 år eldre, som du sier

Skrevet

Det som er med litt voksne menn er at de har en del erfaring og modenhet, og de er ofte også sikrere på seg selv. Det liker kvinner. Også relativt unge kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...