radioactive Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Sukk. Etter nesten 3.5 år ble jeg singel i juni. Vi hadde våre gode stunder i løpet av disse årene men det var mye krangling, dårlig stemning og mye tårer. Jeg har følt meg klar for nye "utfordringer" og har derfor begynt å date litt. Lastet ned Tinder for gøy, på en jentekveld for en stund siden. Jeg kom i snakk med en veldig grei kar og jeg fikk et veldig godt inntrykk. Vi snakket mye sammen før vi bestemte oss for å møtes. Det gikk veldig fint og jeg følte at vi passet godt overens mtp personlighet osv. Det var ikke klein stemning og jeg koste meg veldig. Vi møttes noen ganger til og så film sammen. Jeg var der en kveld og så på film og vi begynte å drikke litt. Det ble etterhvert mye øl og vin så vi begge ble vel i godt humør. Vi hadde sex den natta... Vi våknet opp og det var god stemning. Han skulle på jobb så vi dro samtidig og da fikk jeg en klem og et kyss på kinnet. Jeg hørte så vidt ikke noe fra han etter den helga.. Jeg sendte en melding og lurte på hvordan det gikk og hvorfor det hadde blitt så stille. Nei da skylder han på at han er så opptatt osv.. Plutselig noen dager senere får jeg melding om at han ikke er klar for et forhold og at han beklager. Jaha tenker jeg.. Jeg må si at jeg hadde begynt å få litt følelser og ja.. Jeg håpte jo at det kunne bli noe mellom oss. Jeg sa det som det er - jeg følte meg lurt. Han visste at han ikke ville ha noe fast forhold - og han visste godt at jeg ikke er typen som har sex her og der. Sex betyr mye for meg... Jeg føler meg SÅ dum. At jeg trodde at det kunne bli noe mellom oss. Nå håper jeg at han kanskje sender en melding og spør om vi kan prøve på nytt men det skjer jo aldri.... Det må vel et mirakel til. Jeg er skuffa. Ja Tinder er nok ikke rette stedet å møte noen men jeg bor i en liten by, jeg er sjeldent på byen så jeg vet liksom ikke hvor ellers jeg kan møte noen. Vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette men det er godt å få det ut... Er det noen som har vært i en lignende situasjon? Hva gjør jeg nå? Har mistet omtrent alt lyst til å date nå.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Du har ikke blitt lurt, han har absolutt ikke lovet deg noe han ikke kunne holde, og han har heller ikke sagt noe som har fått deg til å tro at dette skulle bli en seriøs greie. Han har vært ærlig og fortalt deg at han ikke ønsket noe mer seriøst, og det må du rett og slett respektere. Han har ikke ansvar for deg og dine hensikter. Kanskje han føler seg lurt til å forplikte seg til noe han ikke ønsket? For øvrig anbefaler jeg deg å ikke gå til sengs med menn dersom det er så smertefullt for deg at de ikke ønsker noe langvarig. Da må du heller vente til dere har vært på et par flere dater før dere havner i senga sammen. Anonymkode: 56f59...a20 11
Tyah Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Jeg har vært i lignende situasjoner før. Men det er jo ikke verdens undergang at det ikke ble dere, og at han ikke vil ha et forhold med deg. Det er ingen grunn til å miste listen til å date. Nå vet du værtfall at han ikke er den rette for deg, og du slipper å bruke mer tid på han. Hvis sex betyr så mye for deg ville jeg ha ventet lenger neste gang jeg hadde sex med en ny "date". Jeg har all forståelse over at det føles kjipt nå, som sagt så har jeg vært i lignende situasjoner før. Men nå har jeg alltså verdens beste samboer - som jeg fant på tinder ;-)
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Ikke ligg med menn fra tinder. De er ikke seriøse! Anonymkode: b332d...11b 4
Testosteron Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 31 minutter siden, radioactive skrev: Jeg er skuffa. Det skjønner jeg godt. Det samme hadde jeg vært 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Hva er det ett forhold kan gi deg som han ikke har gjort allerede ? Anonymkode: eb7dc...68d
Tyah Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Ikke ligg med menn fra tinder. De er ikke seriøse! Dette kan umulig gjelde alle, for jeg er samboer med en jeg møtte på Tinder og han er den beste gutten/mannen jeg noen gang har møtt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Om alle kvinner er ordentlige kvinner så er alle menn ordentlige menn. Anonymkode: 14169...66e 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Kvinne er opprørt over å bli plassert i sex-sonen Denne mannen skylder deg ikke et forhold bare fordi du valgte å ha sex med han. Han var sannsynligvis for bra for deg, prøv å sikte mot en person som er mer i din liga neste gang. Terskelen for at en mann skal ha sex er lav, terskelen for et forhold er like høy som din terskel for et forhold. Anonymkode: 75d8d...6a0 1
herremann Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 menn har lavere terskel for sex, og dem har høyere terskel for å inngå i et forhold. det er elementært å forstå dette når man skal date. Til fremtiden når du dater: ikke ha sex med dem så raskt. Ender bare opp med at du ikke får silt ut de som kun er ute etter sex og du blir såra. Eventuelt skaff deg en knullekompis på sia så du ikke har sex med datene.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Bra menn er litt som spøkelser. Jeg har hørt rykter om at de eksisterer,men aldri møtt på en Anonymkode: 9ea14...b31 6
Elizia Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Ja, det er surt å oppleve dette. Jeg vet at mange har blitt par etter å ha møttes på Tinder, Sukker og lignende Men kjenner også mange kvinner som har gitt opp å møte noen på slike steder. (sikkert også en del menn) . I nettdatingverden er det visst veldig enkelt å hele tiden forsøke finne noen bedre. For utvalget søte jenter er så stort. Og dessverre få kjekke menn. Så de mennene som ser bra ut, kan velge og vrake. Og det blir en livsstil for de. Hvorfor skal de velge en, når de kan få mange.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 3 minutter siden, Elizia skrev: Ja, det er surt å oppleve dette. Jeg vet at mange har blitt par etter å ha møttes på Tinder, Sukker og lignende Men kjenner også mange kvinner som har gitt opp å møte noen på slike steder. (sikkert også en del menn) . I nettdatingverden er det visst veldig enkelt å hele tiden forsøke finne noen bedre. For utvalget søte jenter er så stort. Og dessverre få kjekke menn. Så de mennene som ser bra ut, kan velge og vrake. Og det blir en livsstil for de. Hvorfor skal de velge en, når de kan få mange. Sier bare noe om "kravbiasen" hos norske kvinner, når selv de som er gjennomsnittlige eller sågar litt over gjennomsnittlig utseende ikke er bra nok. Når dere skal ha de aller kjekkeste så må dere tåle konkurranse. Datingverden i Norge har blitt helt sykt, der 80-90% av kvinner ser etter 10-20% av mennene til enhver tid. Syntes jeg stort sett ser kvinner sverme rundt de samme mennene hele tiden. Mye bedre å møte noen i det virkelige liv, dessverre ser det ut til at det blir mindre vanlig ettersom mer og mer av livene til folk leves på nett i alle sammenhenger - jobb, privatliv osv. Fremtiden er sånn sett ganske mørk for den gjennomsnittlige mann... Anonymkode: d178b...96c 1
draug 75 Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 Han så deg ikke som forholdsmateriale. Det er den brutale sannhet. Uten å gå dypere inn på det, er et forhold en ganske seriøs investering for en mann. Så hva gjorde du for å skille deg ut? Seriøst, dette er situasjonen fra "jeg får aldri dame"- tematikken snudd andre veg. 3
Lee Jones Skrevet 3. september 2016 #15 Skrevet 3. september 2016 Når du blir en ordentlig kvinne så vil en ordentlig mann dukke opp.
AnonymBruker 42 Skrevet 3. september 2016 #16 Skrevet 3. september 2016 (endret) Du har vært single i knappe to måneder... OM du skulle fått full klaff med første daten din på tinder, så hadde ikke vært noe annet enn et lite mirakel! Lugna ner lite! Du har vært single i knappe to måneder Edit : emphasis on Endret 3. september 2016 av Beeblebrox 4
Gjest 123Sol Skrevet 3. september 2016 #17 Skrevet 3. september 2016 Hvis sex betyr så mye for deg, hvorfor hadde du sex før du var i et forhold med han da?
Gjest Minesveiper Skrevet 3. september 2016 #18 Skrevet 3. september 2016 (endret) Du lurer på hvordan du finner en ordentlig mann. Mange kvinner på dette forumet er opptatt av selvtillit og det at mannen er utadvent. Problemet med disse trekkene er at de ikke nødvendigvis korrelerer med moral. En mann kan være god til å flørte og få damer til sengs, men han kan samtidig være en stor egoist. Det du egentlig trenger å screene for er om mannen har egenskapene som tilsier at han bryr seg om andre mennesker. I samme slengen burde du se om han har egenskapene som gjør han til en god partner. Hvis du finner en mann med kombinasjonen selvtillit og moral vinner du. Det kan være lurt å vente med sex til du er sikker på at han er en god fyr. Endret 3. september 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #19 Skrevet 3. september 2016 3 timer siden, radioactive skrev: Sukk. Er det noen som har vært i en lignende situasjon? Hva gjør jeg nå? Har mistet omtrent alt lyst til å date nå.. Du sikter antageligvis for høyt på kjøttmarkedet. Går du etter bling-bling kjekkaser så blir du nok brent igjen. Forøvrig går det sport på nettet å lurere hverandre for å få sex og ta igjen for andre som har lurt dem selv. Anonymkode: fc6de...009 1
Gjest Baremenneske Skrevet 3. september 2016 #20 Skrevet 3. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke blitt lurt, han har absolutt ikke lovet deg noe han ikke kunne holde, og han har heller ikke sagt noe som har fått deg til å tro at dette skulle bli en seriøs greie. Han har vært ærlig og fortalt deg at han ikke ønsket noe mer seriøst, og det må du rett og slett respektere. Han har ikke ansvar for deg og dine hensikter. Kanskje han føler seg lurt til å forplikte seg til noe han ikke ønsket? For øvrig anbefaler jeg deg å ikke gå til sengs med menn dersom det er så smertefullt for deg at de ikke ønsker noe langvarig. Da må du heller vente til dere har vært på et par flere dater før dere havner i senga sammen. Anonymkode: 56f59...a20 Hun hadde nå tross alt truffet han noen ganger først da! ...og jeg har også vært single og innerst inne ønsket noe mer- særlig når det har virka som man har hatt en del til felles og stemninga vært mer enn bra! -Men enkelte har det nok mer "i kjeften" og flink til å si "de rette ting" istedetfor å mene noe seriøst....(dessverre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå