AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Har et jobbintervju mandag morgen, så jeg tenkte jeg skulle få bort den altfor mørke hårfargen jeg hadde (-> orange hår) og så farge over med en askeblond i håp om at resultatet ville bli en mer nøytral, lys brunfarge. Det er fortsatt orange, og nå frister det veeeeldig å bare farge over med en mørk farge igjen! MEN jeg vil ikke det helt enda, og håret mitt er ikke i altfor verst stand, så det jeg lurer på er om jeg er helt sprø hvis jeg bleker håret en gang til nå, eventuelt i morgen tidlig? Slik at det verste av rødpigmentene forsvinner og jeg kan farge over med en askeblond/brun igjen. Eller kan det funke å tone det med f.eks Casting creme gloss sine kalde brune farger? Vil det ta bort orangeskjæret? Jeg vet, jeg vet, skulle ha gått til frisør, men det er så dyrt! Anonymkode: 4fc5a...5ed
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 TS her, har bestemt meg for å ikke bleke det igjen (tar rett og slett ikke sjansen, håret mitt har akkurat blitt langt etter flere år med sparing..!) MEN jeg sitter fremdeles her med et jobbintervju foran meg og orange hår, så vil det funke å tone det med Casting creme gloss sine kalde farger? Evt en annen toning, men er vel casting som har best utvalg i kalde lyse brunfarger. Anonymkode: 4fc5a...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå