Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student og tenkte kanskje at jeg kunne spare litt penger på frisør siden det fort kan komme opp i 700 kroner for bare klipp.

Lurer jo litt på hvordan resultatet blir da :)  Er det noen som har noen erfaringer?

Anonymkode: 0229f...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de gjør sitt ytterste for å få deg fornøyd, det er tross alt utdannelsen dems og de er nøye fulgt opp av lærere og andre. Så lenge du ikke tar en helt vill klipp så tror jeg det skal gå helt fint. I verste fall kan du sikkert be en venninne rette opp i noe om det ble skeivt bak eller lignende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg klippet meg hos en lærling en gang, kommer ikke te å gjøre det igjen :S 

Skrevet
2 minutter siden, Prestekragen skrev:

Jeg tror de gjør sitt ytterste for å få deg fornøyd, det er tross alt utdannelsen dems og de er nøye fulgt opp av lærere og andre. Så lenge du ikke tar en helt vill klipp så tror jeg det skal gå helt fint. I verste fall kan du sikkert be en venninne rette opp i noe om det ble skeivt bak eller lignende.

Nei,ingen vill klipp,men har ganske tykt hår med masse fall. Kanskje jeg skal prøve. Skal jo bare klippe meg,og synes frisørene her er veldig dyre.

Skrevet
2 minutter siden, ElineRB skrev:

Jeg klippet meg hos en lærling en gang, kommer ikke te å gjøre det igjen :S 

Hva skjedde?

Anonymkode: b3403...912

Skrevet

Jeg klipper meg nesten utelukkende hos lærling. Veldig fornøyd.

Anonymkode: db36b...ccf

Gjest SuperSonic
Skrevet

Har selv gjort det og kjempe fornøyd. Ville anbefale deg å gjøre det på en fridag da du vil bruke lenger tid enn normalt :)

Skrevet
8 minutter siden, SuperSonic skrev:

Har selv gjort det og kjempe fornøyd. Ville anbefale deg å gjøre det på en fridag da du vil bruke lenger tid enn normalt :)

Åja,det er greit å tenke på ja :)

Skrevet

Ikke noe mer dramatisk enn at resultatet stod ikke til prisen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...