AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Jeg er student og tenkte kanskje at jeg kunne spare litt penger på frisør siden det fort kan komme opp i 700 kroner for bare klipp. Lurer jo litt på hvordan resultatet blir da Er det noen som har noen erfaringer? Anonymkode: 0229f...482
Prestekragen Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Jeg tror de gjør sitt ytterste for å få deg fornøyd, det er tross alt utdannelsen dems og de er nøye fulgt opp av lærere og andre. Så lenge du ikke tar en helt vill klipp så tror jeg det skal gå helt fint. I verste fall kan du sikkert be en venninne rette opp i noe om det ble skeivt bak eller lignende. 1
ElineRB Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Jeg klippet meg hos en lærling en gang, kommer ikke te å gjøre det igjen :S
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, Prestekragen skrev: Jeg tror de gjør sitt ytterste for å få deg fornøyd, det er tross alt utdannelsen dems og de er nøye fulgt opp av lærere og andre. Så lenge du ikke tar en helt vill klipp så tror jeg det skal gå helt fint. I verste fall kan du sikkert be en venninne rette opp i noe om det ble skeivt bak eller lignende. Nei,ingen vill klipp,men har ganske tykt hår med masse fall. Kanskje jeg skal prøve. Skal jo bare klippe meg,og synes frisørene her er veldig dyre. Anonymkode: 0229f...482
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, ElineRB skrev: Jeg klippet meg hos en lærling en gang, kommer ikke te å gjøre det igjen :S Hva skjedde? Anonymkode: b3403...912
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Jeg klipper meg nesten utelukkende hos lærling. Veldig fornøyd. Anonymkode: db36b...ccf
Gjest SuperSonic Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Har selv gjort det og kjempe fornøyd. Ville anbefale deg å gjøre det på en fridag da du vil bruke lenger tid enn normalt
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 8 minutter siden, SuperSonic skrev: Har selv gjort det og kjempe fornøyd. Ville anbefale deg å gjøre det på en fridag da du vil bruke lenger tid enn normalt Åja,det er greit å tenke på ja Anonymkode: 0229f...482
ElineRB Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Ikke noe mer dramatisk enn at resultatet stod ikke til prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå