0000jekr Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 (endret) Jeg har lest litt på nettet om sånne klesfarger man putter sammen med tøyet i vaskemaskinen. Funker det å vaske en lys blåfarget denimjakke til å bli svart? Endret 3. september 2016 av 0000jekr
Marie90 Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Ja, du kan kjøpe farve og innfarvingssalt hos Jernia. Du må derimot regne med flere runder om den skal gå fra helt lys til helt sort. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Riktig som Marie90 sier Bare husk at dersom du har en vaskemaskin hvor du ikke kan koble ut forvask så kan du ikke farge tøy i den (for da forsvinner fargen ut sammen med vannet fra forvasken. Sier det fordi noen maskiner ikke har muligheter til å gå rett på hovedprogrammet. Anonymkode: 72a17...466
Gjest sule Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Jeg har farget bukser i lys denim sorte men du må huske at sømmene sikkert er i nylon og de vil beholde den opprinnelige fargen jeg farget dem opp to ganger for helt bra farge. Husk å vaske plagget først uten tøymykner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå