Gå til innhold

Er sæd fetende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min ønsker at jeg suger og svelger. Suging er ok, men siden jeg sliter litt med vekta er jeg redd for å svelge. Noen grunn til det, er sæd fetende?

Anonymkode: edff4...e1b

Skrevet

Regner med at dette er troll. Men nei. Er ingen syke mengder å snakke om. Dessutten er det proteiner i det ;) Sug og svelg, sundt for deg det.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen min ønsker at jeg suger og svelger. Suging er ok, men siden jeg sliter litt med vekta er jeg redd for å svelge. Noen grunn til det, er sæd fetende?

Vær så snill å si at du tuller?
(men sånn i tilfelle....Nei, sæd er ikke fetende....)

• Liker 1
Skrevet

Desidert mindre fetende å svelge enn å få det i vaginaen. Da legger du fort på deg mellom 10 og 20 kg, dog i et nimånedersperspektiv.

Sånn seriøst: Ikke noe å bekymre seg for. Ubetydelige mengder i forhold til alt annet du spiser i løpet av en dag.

Anonymkode: ff801...311

• Liker 1
Skrevet

Nei det er rimelig lite kalorier i det. Disse vil du også forbrenne i løpet av akten. Svelg om du vil, la vær om du ikke vil :) 

Anonymkode: 1c737...017

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Haha, dette lurer faktisk jeg også på. Og om man må pusse tennene etter mengder med sæd man har svelget hver kveld :P

Når man søker på appen så er det ikke så mange kalorier da, men ekstremt mye karbohydrater. KAN DETTE STEMME?

Skrevet

Jeg tror det kan være skadelig både for det ene og det andre dersom inntaket av sæd er så stort at det blir å regne som en del av kostholdet...

• Liker 2
Skrevet

Er en grunn til at det blir kalt proteinshake 

Anonymkode: a5adf...0d7

Gjest Hildur70
Skrevet

Seriøst?? Tror det skal mengder til før det blir fetende

Skrevet

Sæd er mest vann, litt protein og salt. Kan sammenlignes med rå eggehvite. Du blir omtrent like fet av å svelge sæd som av en strøken teskje med eggehvite. 

Anonymkode: 55218...2a0

Skrevet
5 timer siden, Mysticgirl skrev:

Haha, dette lurer faktisk jeg også på. Og om man må pusse tennene etter mengder med sæd man har svelget hver kveld :P

Når man søker på appen så er det ikke så mange kalorier da, men ekstremt mye karbohydrater. KAN DETTE STEMME?

Takk! Følte meg dum etter de fleste andre svar i tråden.

• Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Tror ikke det er sæden du skal bekymre deg over om du sliter med vekta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...