Gå til innhold

Når man holder på med noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på med en i hele sommer, men er ikke sammen enda. Jeg føler han snapper med andre jenter,  spesielt ei som jeg fikk se han er bestevenn med på snap og som jeg er sikker på han har fått kontakt med gjennom tinder. Når jeg satt ved siden av han så jeg han fikk en snap,  men lukket bare tlf igjen uten å åpne den. Når jeg gikk på do og kom tilbake var den åpnet. Føler han skjuler noe for meg, men hvor mye kan jeg egentlig kreve når vi ikke er sammen enda? Hvordan hadde dere reagert?

Anonymkode: 3dff6...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du kan ikke kreve så mye så lenge dere ikke har avtalt å være eksklusive. Hvis det er det du ønsker, bør du spørre han om hans tanker rundt det.

Anonymkode: 6fc9a...606

Skrevet

Hvis det ikke har skjedd noen spesiell utvikling i hele sommer på hvor dere står ovenfor hverandre, og han skjuler snaps som han får fra andre tinderjenter vil jeg anta han ikke er spesielt investert i dere to.

Anonymkode: 05c2a...632

Skrevet

Du velger selv hva du vil kreve, da det er du som bestemmer hva du selv godtar. Personlig ville jeg ha stilt meg svært skeptisk til at han snappet andre jenter, værtfall om jeg ville ha et forhold ut av det. Det virker ikke som han tar dere seriøst når han snapper med andre jenter. Helt ok å snappe andre I begynnelsen av en flørt. Men når man har holdt på I noen måneder så burde man blitt mer seriøs enn så.. Ut fra den lille informasjonen du gir I innlegget vil jeg tro at han ikke ser på dere som noe mer enn "fuckbuddies"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...