Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal ha julekalender her??

:sikle: Jeg skal ha i år som i fjor og året før der. Er så kos med en liten smakebit hver dag frem til jul. Og når det gjelder dette, så har jeg aldri tenkt å bli voksen, altså. :hoho::danse::eeeh::nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21 år, og syns julekalender er en del av sjarmen med jula. Jeg og samboeren min har sjokoladekalender, bare sånn for gøy, men da jeg bodde hjemme, var moren min alltid flink til å lage julekalender.

Det tøffeste var når hun lagde puslespill: hun skrev noe på en pappbrikke, som hun klippet i biter, så fikk jeg en om dagen (gjerne i 7-8 dager), og da jeg hadde fått alle, kunne jeg lese teksten, der det sto "koordinasjonene" til et sted i huset, hvor det lå en gave- Somregel en cdplate eller noe.

Andre ganger fikk jeg en sjokoladebit, tyggypakke etc. Men hun var også flink til å ha noe vi trengte også en gang iblandt- slik som sokker f.eks.

Lykke til med årets juleforberedelser :)

Skrevet

Jeg har alltid to julekalendere hvert år, en sjokoladekalender (ikke sånn billig tysk) og en Flax-kalender. Hadde hjemmelaget kalender hjemme til jeg var 18 og flyttet hjemmefra og siden har jeg kjøpt selv.

Skrevet

ADVENTSKALENDER!!!

Det heter adventskalender.. :sinnatagg:

Og det skal vi ha begge to.

(Unnskyld avsporing. :oops: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...