tonelise10 Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Om noen dager skal jeg kjøre svært mange timer i bil for å komme meg fra A til B. Da lurer jeg på hva slags klær som kunne bruke slik at en kunne føle seg mest komfortabel med å bruke på turen. Hva bruker du når du skal kjøre langt? Jeg tar i mot gode tips, og kanskje må jeg fornye garderoben også i nær fremtid med PS! Jeg hater joggebukser/ treningstøy
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Når jeg kjører langt kjører jeg som regel i olabukse og t-skjorte, gjerne med en cardigan over og gode sko på Anonymkode: b390a...28e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Jeans med god stretch, t-skjorte eller singlet, og en hettejakke eller noe som er lett å ta av og på, samtidig som den er litt varm. Anonymkode: 5c160...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Har kjørt lange strekninger mange ganger, aldri merket forskjell i klær. Nå bruker jeg ikke ubehagelige klær til vanlig Anonymkode: 0a9ca...7c6 1
ajarRun Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Shorts og t-skjorte. Legger jakken på dørken i baksetet. Husk å sjekke om bilen har refleksvest.
Gjest Belle âme Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Olabukser, stor t-skjorter, kosebukser, shorts, skjørt, skinny jeans. Eigentleg alt eg uansett bruker til vanleg.
metempsychosis Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Høyt oppe på listen ligger ett par myke jeans (boyfriend-stil), samt en eller annen yndlings-bluse/skjorte eller genser. Løse og ledige skjørt og kjoler er også store favoritter! Kort sagt, klær som er komfortable og ser bra ut (og helst ikke skrukker seg ihjel, slik som lin gjerne gjør ^^). Tenk praktisk, en genser/cardigan er fint å ha på lur hvis du er litt frysen av deg
LittleBabyBlue Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Biltur tas i komfortable klær som ikke gnager eller strammer noe sted og flate sko. Samma hva det er så lenge det er behagelig på. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 Skjørt i fløyel eller dongeri, eventuelt med ullstrømpebukser under og langarmede tynne bomullsgensere. Skobytte tilgjengelig og en jakke dersom det blir kjølig eller jeg skal ut. Anonymkode: 331b8...3b2
happiest Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Jeg liker å bruke litt løsere bukser. Husker ikke hva de kalles, men de er litt tynne. Litt sommerlig. Også liker jeg å se litt ok ut, så tar kanskje en bluse eller topp som er behagelig, men samtidig litt fin. Vet jo aldri om jeg stikker innom steder på veien hvor jeg vil se litt flid ut:) Gode sko er viktig. Ikke bruk sko som strammer eller hvor føttene lett glir ut (sandeler uten støtte på hæl feks). Også er det ok å ha med en litt varmere jakke om du blir kald.
Whoops Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Kommer an på været/temperaturen, men jeg hadde valgt et stretcy "tube-skjørt" eller tights/leggings. Enten lange eller piratversjonen. Løs t-skjorte/singlet og en hettejakke eller collegegenser.
kristine20 Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 Kjørte Oslo-Berlin og retur i sommer. Hadde en helt enkel kjole og converse når vi kjørte, hadde en lang ulljakke og strømpebukse lett tilgjengelig når vi kjørte og stoppet utover kvelden og natta. Funket godt. Ingenting som strammet eller var i veien.
Gjest The damned Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 Jeg pleier å bruke tights og en litt stor genser. Jeans som ikke strammer,t-skjorte og cardigan eller hettegenser. Har også med meg jakke. Det viktigste for meg er at det ikke strammer eller sitter rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå