AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Datteren min er snill og rolig når bare jeg og hun er sammen, og stritter ikke i mot når hun skal f.eks legge seg. Men så snart far er i nærheten etter jobb og slikt, så blir hun hissig og ulydig.. Noen som aner hvorfor det er slik? Anonymkode: 11f51...098
BlomsterMaja Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 (endret) Oppmerksomhet kanskje? Du skriver ikke hvor mye far er i bildet? Jobber han mye? Endret 3. september 2016 av BlomsterMaja
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 4 minutter siden, BlomsterMaja skrev: Oppmerksomhet kanskje? Du skriver ikke hvor mye far er i bildet? Jobber han mye? Han jobber 100%, men er mye ute å skrur bil og slikt.. Likevel ser han jo ofte til både meg og henne i det daglige. Skal nevnes at jeg er hjemmeværende, og mest tilgjengelig av oss foreldrene. Så forstår ikke hvorfor hun krever hele hånda til far også:P For vil jo nesten tro det er verst for de av dem som er på olja.. Når vi skal spise middag så spytter hun på gulvet IG blir helt ufordragelig. Hun gjør derimot ikke dette når jeg og hun er sammen. Da hører hun i det minste etter... TS Anonymkode: 11f51...098
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Det er et klart signal fra deres datter om at hun protesterer og er sint (lei seg) fordi hun ser altfor lite til sin far!! Anonymkode: f6a61...204 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Hun ser han for lite. Her må faren virkelig inn på banen og være pappa. DVS: kjærlighet, oppmerksomhet og med i rutiner- hva om dere gjør det sammen en periode? Anonymkode: 553d8...f88 2
Gjest Magnifiq Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Begge våre unger er mye "snillere" om kun en av oss foreldre er hjemme.. Hvordan er hun når hun kun er med han, uten deg da?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er et klart signal fra deres datter om at hun protesterer og er sint (lei seg) fordi hun ser altfor lite til sin far!! Anonymkode: f6a61...204 Dette trenger ikke nødvendigvis å være sant. Anonymkode: e98ca...de6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Kan være enkelt svar på dette. Datteren min var mye roligere når det kun var meg og hun. Når pappa kom hjem, fikk hun ikke hele min oppmerksomhet, og ble sur. Flere av mine venninner har opplevd dette. Hun må lære seg å dele deg m flere, vil nok hjelpe også hvis han henvender seg mer til henne enn til deg. Anonymkode: c0243...9a4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Gutten vår var også slik, bedret seg veldig når de to begynte å ha mer egentid, så her var det et tegn på at han behøvde pappaen sin. Anonymkode: f4678...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå