AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Jeg kjøpte 6 stringtruser på Cubus i går og glemte selvfølgelig i alt stresset å se på str! Så bare fargene og tenkte:"Okei fint, kjøper desse." Trusene varierer til XXS(!) til XL(!) Xxs er jo altfor smått og XL altfor stort! Kan jeg bytte dem inn, eller har de en regel for truser? Anonymkode: 8fd3b...fb7
Gjest Baremenneske Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Du kan jo høre med dem sånn i tilfelle... ( så lenge de er uprøvd og ubrukt med merkelapp på pluss kvittering...) men egentlig så har jeg sett fler steder at det ikke er lov å bytte tilbake undertøy...-av hygieniske grunner.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Off, så kjedelig! Men er de pakket inn i noe? FIkk en gang bytte fordi trusene lå pakket inn i plasten enda som var forseglet. Hvis ikke skader det ikke å spørre, ha med kvittering osv:) Anonymkode: a8ce6...14f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Off, så kjedelig! Men er de pakket inn i noe? FIkk en gang bytte fordi trusene lå pakket inn i plasten enda som var forseglet. Hvis ikke skader det ikke å spørre, ha med kvittering osv:) Anonymkode: a8ce6...14f De ligger i en rosa dings, det er stringtruser som er ved kassene, om det hjelper. Ja, jeg får bare bytte😂 Anonymkode: 8fd3b...fb7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Du får nok dessverre ikke byttet de! Truser byttes ikke hvis de ikke er plombert. Anonymkode: 2e290...188
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 Tror det er mange butikker som ikke bytter undertøy, men det skader jo ikke å spørre Det verste som kan skje er jo at de sier nei... Anonymkode: 29dd1...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå