Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patetisk tvekamp. For en sutrepave. Jeg blir helt matt! Han hadd tenkt å hive bøtta på Stine? Uff for en tankegang. Håper Laila vinner farmen! PS! Slutt å bruke Homo/homse som skjellsord!!! 

Anonymkode: 7efaa...86a

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patetisk tvekamp. For en sutrepave. Jeg blir helt matt! Han hadd tenkt å hive bøtta på Stine? Uff for en tankegang. Håper Laila vinner farmen! PS! Slutt å bruke Homo/homse som skjellsord!!! 

Helt enig! Jeg synes også den guttegjengen er noen ordentlig patetiske sutrepaver som ikke finnes verdige vinnere. Men totalt unødvendig å kalle de for homser. Man burde kommet lengre enn såpass i dag.

Anonymkode: 893c3...76b

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Jeg synes også den guttegjengen er noen ordentlig patetiske sutrepaver som ikke finnes verdige vinnere. Men totalt unødvendig å kalle de for homser. Man burde kommet lengre enn såpass i dag.

Anonymkode: 93631...0ae

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IMG_1516.JPG

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Salka skrev:

Simen er den verste sippegutten jeg har sett. Og vurdere å kaste bøtta på Stine, er det mulig å være så barnslig! Voksen mann på 35 år! Skulle tro han var 12! Patetisk tvekamp også, herregud! Vær nå mann til å kjempe da for faen! Latterlig at han påsto at han hadde trukket lodd også, det tror jeg ikke et sekund på. Han turte ikke velge Ali siden han hadde valgt øks, men han kunne jo like gjerne gjort det når han ikke gadd å kjempe uansett. Godt en av riksklysedramagutta er ute ihvertfall. Jeg trodde det var mest jenter som lagde drama jeg, men på farmen er det gutta som er verst! :hoho: 

Jeg klør meg i hodet når han omtaler seg selv og gjengen som de yngste der inne. Altså, han er 35 og en god del eldre enn mange av de andre. Laila er jo faktisk bare noen få år eldre enn Simen. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

For noen barnslige drittunger, vurdere å kaste bøtta på Stine...De må være de verste farmen deltagerene gjennom tidene.

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

For noen barnslige drittunger, vurdere å kaste bøtta på Stine...De må være de verste farmen deltagerene gjennom tidene.

Verre enn Olav Harald?

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å gjøre narr av homofile? :klo:

Gjest Jacklost
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kødder du..? Olav var ingen syter. Simen er bare patetisk, det var aldri Olav.

Olav var mye verre

Skrevet
4 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Verre enn Olav Harald?

Olav var da ikke noe ille. Finn var en fjott. Olav fikk faktisk flest stemmer av de andre deltakerne i finalen.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Olav var mye verre

Uenig, men den diskusjonen trenger vi ikke ta her :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Verre enn Olav Harald?

Ja, han var ikke så ille som riksklysene.

Endret av Catalina Culès
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg har sjeldent blitt så flau som når Simen så grundig slikket seg rundt munnen og blunka til Marius, rett før han slapp bøttene..

Gjest Jacklost
Skrevet
21 minutter siden, Leifern skrev:

Olav var da ikke noe ille. Finn var en fjott. Olav fikk faktisk flest stemmer av de andre deltakerne i finalen.

Da fulgte du ikke med, Olav var helt grusom mot Finn.  Finn var bare en hyggelig og flott dugnadsfyr og det rakket Frank ned på hele tiden og når han røk ut begynte Olav å oppføre seg som en skikkelig drittsekk ut sesongen

Skrevet

Jeg hadde vært flau dersom jeg hadde vært Simen og Co i dag!

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, antbug skrev:

Jeg klør meg i hodet når han omtaler seg selv og gjengen som de yngste der inne. Altså, han er 35 og en god del eldre enn mange av de andre. Laila er jo faktisk bare noen få år eldre enn Simen. 

Samme her. Virker som han tror han er tidlig i 20-årene og gjør alt for å fremstå som det. Det er fint å være ung til sinns og ikke bli "gammel" selv om man passerer 30, men å holde på sånn som han er bare patetisk. Omtalte han ikke Oddvar som gammel en gang også? Eller sa at gamlingene måtte ut eller noe. Oddvar er jo faktisk yngre enn Simen. :fnise: Ja, Laila er bare 5 år eldre, hun er 40. Jeg syns hun både ser ut og virker eldre, men det er en annen sak. Håper Laila vinner hele greia, hun virker som en jovial og hyggelig dame med et stort hjerte og hun har jo roet seg litt etter at Lasse klikket på henne. Kan ikke si jeg har sett hun har bråket rundt dyrene etter det ihvertfall. 

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg har sjeldent blitt så flau som når Simen så grundig slikket seg rundt munnen og blunka til Marius, rett før han slapp bøttene..

Haha ja, så ut som han hadde lyst til å gjøre noe heeeelt annet enn å konkurrere i melkespann. :P Huff, huff, haha. Hadde vært rimelig flau om jeg var dama hans. 

• Liker 4
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det kan jo hende at Simen faktisk er homofil da, eller noen av de andre gutta. Likevel, uansett legning så kan de ikke oppføre seg så barnslig og umodent som de har gjort. Farmen er et spill, og jeg nekter å tro at Simen gav opp seier i Farmen for et par ukers "vennskap" med en tilfeldig mann på gården. Er jo ikke en selvfølge at de holder kontakten etter Farmen. Og setter man nye vennskap høyere enn å vinne Farmen, og ikke takler å bli valgt ut til førstekjempe, så burde han aldri ha meldt seg på da. 

Skrevet

Sippe-gjengen fikk kanskje ikke med seg at dette først og fremst skulle være en individuell konkurranse? Det kan jo umulig stå igjen to eller tre vinnere helt til slutt....

Denne sesongen kan sikkert fungere greit, som en slags drikke-lek. Ta en stor shot hver gang en av de sippe-guttene begynner å sutre og klage...

Daville vel TV-seerne blitt temmelig fulle, allerede før reklame-pausen? :fnise:

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Dumt Ali ikke røk ut..

Endret av Emperor Jacklost Ⅻ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...