Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett det samme som de fleste andre??

Hadde Simen å gutta, tatt førstekjempe valget med fatning og som voksne menn, hadde ikke Stine vært noen "sipper" eller svak. Det er valget hennes de ikke taklet og dermed går de til personlig angrep. Et hvert menneske hadde reagert som Stine. Er temmelig sikkert på at Stine blir førstekjempe neste uke, men hun kommer til å ta det som en voksen. Slik hun gjorde da Oddvar valgte henne til førstekjempe.

Beklager, men er så uening med deg som det går an å bli.

Anonymkode: c2326...7bf

Nettopp det å spille spillet er en del av spillet, men disse gutta trodde tydelig vis de var mer "verdige" en de andre inne på farmen og begynte å sipe så fort de ble offer for andres spill, som de ikke hadde regien på

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble det valgt ny storbonde?

Anonymkode: 0a188...251

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det valgt ny storbonde?

Anonymkode: 0a188...251

I morgen :)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått med deg hvorfor produksjonen grep inn?

Anonymkode: bacc7...3c3

Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Har produksjonen grepet inn? Hva/hvorfor? 

Skrevet

Simen er den verste sippegutten jeg har sett. Og vurdere å kaste bøtta på Stine, er det mulig å være så barnslig! Voksen mann på 35 år! Skulle tro han var 12! Patetisk tvekamp også, herregud! Vær nå mann til å kjempe da for faen! Latterlig at han påsto at han hadde trukket lodd også, det tror jeg ikke et sekund på. Han turte ikke velge Ali siden han hadde valgt øks, men han kunne jo like gjerne gjort det når han ikke gadd å kjempe uansett. Godt en av riksklysedramagutta er ute ihvertfall. Jeg trodde det var mest jenter som lagde drama jeg, men på farmen er det gutta som er verst! :hoho: 

• Liker 10
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Marimba skrev:

Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Har produksjonen grepet inn? Hva/hvorfor? 

Fordi Simen ble alt for hard mot Stine, han begynte å bli personlig og nevne forloveden hennes som forlot henne sist år og brukte det mot henne. Rett og slett ufyselig...

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Simen er den verste sippegutten jeg har sett. Og vurdere å kaste bøtta på Stine, er det mulig å være så barnslig! Voksen mann på 35 år! Skulle tro han var 12! Patetisk tvekamp også, herregud! Vær nå mann til å kjempe da for faen! Latterlig at han påsto at han hadde trukket lodd også, det tror jeg ikke et sekund på. Han turte ikke velge Ali siden han hadde valgt øks, men han kunne jo like gjerne gjort det når han ikke gadd å kjempe uansett. Godt en av riksklysedramagutta er ute ihvertfall. Jeg trodde det var mest jenter som lagde drama jeg, men på farmen er det gutta som er verst! :hoho: 

Lurer på om han er den biologiske sønnen til Olav Harald Ulstein? :P

Skrevet (endret)

Tror jeg ikke noe på at han ga seg for vennskapets skyld. Han innså at han kom til å tape. Han gjorde det mest sannsynlig for å ikke miste ansikt 

Endret av teblad
  • Liker 9
Skrevet

Simen representerer det største lavmål av oppførsel ever i Farmen og sånn en feiging. Takk for seg!

• Liker 8
Skrevet

Simen er den feigeste....og han uttaler seg om at han var sikker på at han haded vunnet hele greia......det kunne han kjenne....på seg......jeg satt og ble flau jeg av det dårlige dramaet han prøvde å vinne anseelse på.....

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet

"Tårene rant i «Farmen» da Simen fra Drammen valgte å gi seg slik at kameraten Marius skulle få bli"

Gledestårer da?

Skrevet
48 minutter siden, teblad skrev:

Tror jeg ikke noe på at han ga seg for vennskapets skyld. Han innså at han kom til å tape. Han gjorde det mest sannsynlig for å ikke miste ansikt 

Tror jeg også. Faen så feigt! Han kan i det minste være mann nok til å vise at han er den svakeste! Snakk om dårlig taper! 

54 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Haha, ja skulle nesten tro det! Da er han i så fall godt opplært! :skratte:Men tror neppe Olav ville vært stolt over all sippingen og griningen hans. :fnise: 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Krutthøna skrev:

Simen skrev visstnok noe som ikke var så veldig bra om Stine i avskjedsbrevet også. Går det faen an?? Jeg blir flau på hans vegne. En mann på over 30 år, men som mentalt er 10-år i hodet.

Voksne som mobber er det verste jeg vet. Og dette som Simen spesielt, men også Marius og Ali har holdt på med i årets Farmen, er rett å slett avskyelig. Blir kvalm!!

Sammenlignet med disse tre er faktisk selv Lasse en hedersmann, hvem hadde trodd for noen uker siden at det skulle bli slik! Det begynte allerede da Lars Magne ikke ville velge Oddvar til andrekjempe, men nå har det tatt helt av. Kanskje TV3 skal kjøre en ny runde med Homsepatruljen med "Olsenbanden" som kjernen i gjengen?

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare hvorfor Simen er en "sipper", men ikke Stine? Stine knakk jo fullstendig sammen etter storbondvalget og TV2-crewet måtte til og med inn å bistå fordi hun ikke taklet presset. En skikkelig svak "sipper" med andre ord....

Er det fordi hun er kvinne at det er ok å bryte sammen i tårer etter å ha tatt et storbondevalg? Vil vel ikke akkurat si at det oser styrke av noen som må ha hjelp av TV-teamet off camera......

Anonymkode: f81b2...625

Er det deg, Simen? Herregud, om du ikke skjønner at Silje reagerte på mobbingen og drittslengingen fra Simen og gjengen så er du helt blåst.

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det deg, Simen? Herregud, om du ikke skjønner at Silje reagerte på mobbingen og drittslengingen fra Simen og gjengen så er du helt blåst.

Unnskyld, mente Stine :)

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Kødder du..? Olav var ingen syter. Simen er bare patetisk, det var aldri Olav.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror Simen egentlig er en jovial, grei, kul fyr, og hadde han reagert greit på førstekjempevalget hadde han gått ut av farmen og vært godt likt av seerne. Både Lars Magne, Sunniva, Stine, Trond, Oddvar og til og med Lasse tok jo dette på en grei måte og kom ut med æren i behold. Det er bare Simen, med god "hjelp" fra flere, som skapte et helvete da han ble valgt. 

Jeg reagerer på setninger som: "når Stine er uærlig får jeg være ærlig", "oddvar visste han skulle bli valgt" (feil), vi hadde en allianse med Stine" (feil), "jeg skulle kastet bøtta på Stine".. altså da beviser man jo bare at Stine hadde rett i at de var høye på seg selv.

Ali og Marius hadde reagert på samme måte som Simen om de ble valgt. Laila og Linda hadde tatt valget med fatning. 

• Liker 9
Skrevet

Det virker som Vaffelgjengen/Olsenbanden mener helt oppriktig at siden de er blitt bestevenner så er de fredet fra å å havne i tvekamp. De har i utgangspunktet spilt helt feil ved å tro at det ville være en fordel å skaffe seg venner/allianse i en konkurranse der det kun er én vinner. 

De hadde passet bedre i kosegruppa til Vilde i Skam enn på Farmen :fnise:

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Buhran

Nei Burhan

Anonymkode: 3da4a...0c4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...