Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men nå er det faktisk kommet så langt at jeg håper Laila eller Linda vinner. Er de eneste som ikke bevist slikker rygg på de andre for å få det som de ønsker. 

Hadde medlidenhet med Stine her en stund, men etter å ha lest hva som virkelig skjedde, hvordan hun jobbet systematisk for å få ut Oddvar selv så er hun rett og slett ikke noe bedre enn de tre primadonnaene. Hun får pluss for å ha holdt seg for god til drittslenging, men ellers er de like.

Jeg tror faktisk Ali vinner, dessverre. Kvalmende tanke, men er det magefølelsen sier nå.

Huff, får da ikke håpe det, jeg har trua på Laila

Anonymkode: a0cb0...17d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om Laila kommer til Finaleuken så tror jeg hun ryker i hinderløypen. Hun er ikke direkte kjapp til bens. Eller er det ingen som ryker ut der, bare noen som går direkte til finalen?

Husker faktisk ikke hvilke ting de ryker ut på under finaleuken.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Om Laila kommer til Finaleuken så tror jeg hun ryker i hinderløypen. Hun er ikke direkte kjapp til bens. Eller er det ingen som ryker ut der, bare noen som går direkte til finalen?

Husker faktisk ikke hvilke ting de ryker ut på under finaleuken.

Det pleier å være øksekast først, vinneren går direkte til finaleuka. Garantert Ali som vinner den. 

Så er det vel tre øvelser for de andre der vinneren sammenlagt går videre, til tre finalister står igjen. 

Laila og Linda ryker nok på hinderløype, dessverre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper også Laila vinner. Begynt å like henne, faktisk. Syns hun har blitt litt roligere i kjeften sin etter at lassetasse kjeftet henne ned. Bare ikke en av riksklysene vinner, da spyr jeg! 

• Liker 1
Skrevet

Hvem tror dere Simen velger som andre kjempe?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere Simen velger som andre kjempe?

Håper på Marius. Tør sikkert ikke å velge Ali pga. han er så god med øksa

Anonymkode: 8039c...a9e

Skrevet
13 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Da fratar en jo en storbonde muligheten til å kvitte seg med en rival. Vil jo bli urettferdig det også.

Og nettopp derfor har produsenten funnet ut at konkurransen fortsetter som før om noen trekker seg, uten at noen erstatter kommer inn.

Skrevet
1 minutt siden, Leifern skrev:

Og nettopp derfor har produsenten funnet ut at konkurransen fortsetter som før om noen trekker seg, uten at noen erstatter kommer inn.

Ja jeg har vel ikke sagt noe på det? :)

Skrevet
4 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ja jeg har vel ikke sagt noe på det? :)

Nei, men jeg tror faktisk at noen av de som har vært storbonde hadde syntes det hadde vært helt greit om de hadde sluppet å velge noen til førstekjempe. Risikoen for å bli førstekjempe uka etter at man har vært storbonde er ganske høy.

Skrevet

Dersom TV 2 velger å produsere fleire sesonger av dette, så burde de kanskje fått inn langt fleire ordentlige arbeidsfolk, omtrent slik som Oddvar fra denne sesongen...

Denne sesongen har vel lignet aller mest på Paradise Hotell, med bittelitt  gårdsdrift innimellom. Deltakerne blir jo nærmest drama queens, for ingenting. De "guttene" som er igjen der inne nå, er jo rene sippe-guri. 

De oppfører seg omtrent som snørr-unger i barnehagen, som ikke får viljen sin...

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Faen for en jævllg taper Simen er! Slenger dritt til Stine på den måten, han hadde nåe de satt ved bålet kommet med masse stygge ord som aldri blir vist på TV. Blant annet im henne og bruddet med forloveden sin, hva feiler det han?!

Skrevet
1 minutt siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Faen for en jævllg taper Simen er! Slenger dritt til Stine på den måten, han hadde nåe de satt ved bålet kommet med masse stygge ord som aldri blir vist på TV. Blant annet im henne og bruddet med forloveden sin, hva feiler det han?!

Sippe-Simen.  

Det er en fin avatar du har fått deg Jacklost. :nisse:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sippe-Simen.  

Det er en fin avatar du har fått deg Jacklost. :nisse:

Takk :) Er Ryu fra Breath of Fire, har blitt frelst av den spill serien etter jeg begynte på det første spillet denne uka :D

Jeg håper ikke Simen er slik til vanlig, for han har virket ganske grei før 

Skrevet
4 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Simen er skikkelig usmakelig !

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Sonic skrev:

Simen er skikkelig usmakelig !

Så du reportasjen på God kveld Norge også? Ser på nå

Skrevet
27 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Så du reportasjen på God kveld Norge også? Ser på nå

Nei burde jeg ?? 

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Sonic skrev:

Nei burde jeg ?? 

Der forteller de hvor ille det ble bak kamera 

Skrevet

Nå får det være nok! Simen er en bra kar! Som hedersmann å regne i min bok!

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Simen er en bra kar! Som hedersmann å regne i min bok!

Anonymkode: 93631...0ae

Da har du ikke fulgt med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...