Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, Testosteron skrev:

Stine sa det til Åsta og Sofie da de kranglet etter førstekjempevalget. 

Stine bestemmer ikke reglene da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Stine bestemmer ikke reglene da

Tror du hun har funnet på det selv? 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, Testosteron skrev:

Tror du hun har funnet på det selv? 

Hvor er beviset på at det er sant? Hun antok sikkert bare

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost XVI av KG skrev:

Hvor er beviset på at det er sant? Hun antok sikkert bare

Jeg tror nok deltagerne kjenner reglene, men det kan selvsagt hende at jeg oppfattet det hun sa feil.

Jeg oppfattet ihvertfall at Stine sa at alle seks, altså hun selv, Åsta, Stine og Olsen-banden, uansett ikke kunne komme til finalen. Begrunnelsen var at det er bare fem som kommer til finalen, altså må én av de seks ut før finalen, og så sa hun, slik jeg oppfattet det, at det måtte være minst to av hvert kjønn i finalen. Åsta og Sofie sa ikke imot henne.

Men, som sagt, det kan selvsagt hende at jeg misforstod det som ble sagt. 

• Liker 4
Skrevet

Det blir vel egentlig ganske patetisk, når man velger å bli kvitt den mest verdige Farmen-vinneren. For deretter å sutre og klage ved den aller minste motstand, mot seg selv. Jeg håper iallefall at dette ikke er alt for typisk for unge by-folk? :fnise:

De nærmest cruiser gjennom konkurransen, bare for å bli sippe-guri de luxe, dersom ting ikke går helt deres vei...

Slike folk har kanskje ikke møtt noen særlig motstand, eller konkurranse tidligere i livet. Så nå kommer de store indre trollene deres tydeligvis veldig godt frem.

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 7
Skrevet
5 timer siden, Testosteron skrev:

Jeg tror nok deltagerne kjenner reglene, men det kan selvsagt hende at jeg oppfattet det hun sa feil.

Jeg oppfattet ihvertfall at Stine sa at alle seks, altså hun selv, Åsta, Stine og Olsen-banden, uansett ikke kunne komme til finalen. Begrunnelsen var at det er bare fem som kommer til finalen, altså må én av de seks ut før finalen, og så sa hun, slik jeg oppfattet det, at det måtte være minst to av hvert kjønn i finalen. Åsta og Sofie sa ikke imot henne.

Men, som sagt, det kan selvsagt hende at jeg misforstod det som ble sagt. 

Hun mente nok at den av gutta som ryker kommer til å velge en av de andre gutta som er igjen som storbonde. Da kan det jo ikke bli guttekamp og begge guttene går direkte til finaleuka.

Anonymkode: d3554...a2e

• Liker 2
Skrevet
På 25.11.2016 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Hun mente nok at den av gutta som ryker kommer til å velge en av de andre gutta som er igjen som storbonde. Da kan det jo ikke bli guttekamp og begge guttene går direkte til finaleuka.

Anonymkode: d3554...a2e

Finalen av Farmen er søndag 18. desember. Det blir trolig en gutt som storbonde i neste uke og ingen guttekamp 4. desember, men det kan fint bli guttekamp søndag 11. desember.

• Liker 1
Skrevet

Om det ikke er noe regel på minimum to gutter/jenter i finalen. Kan det da tenktes at Marius og Simen ryker før finalen, en denne uken og en om to uker. Tenker bare at det kanskje er grunnen til at de tydeligvis ikke har vært i kontakt med verken Stine eller Oddvar etter innspillingen, mens Ali har skværet opp med begge to (han kom til finaleuken og innså at han lå mye bedre an uten Simen og Marius så han var egentlig glad for at ting ble som de ble). Har liksom inntrykk av at de fleste tar til fornuft når de kommer ut av farmenboblen og blir venner igjen, men Simen og Marius ser ut til å fortsatt være ganskesnurt, som at de er sure for at de ble "snytt" for en finaleplass og ikke kommer over det. 

• Liker 4
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Hvorfor kommer ikke Oddvar tilbake, siden Burhan trakk seg? Er det ikke noen regler på det? 

Gjest Jacklost
Skrevet
9 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hvorfor kommer ikke Oddvar tilbake, siden Burhan trakk seg? Er det ikke noen regler på det? 

Nei

Skrevet
1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Hvorfor skulle Oddvar komme tilbake pga. det?

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, Leifern skrev:

Hvorfor skulle Oddvar komme tilbake pga. det?

Fordi han var den siste som gikk

Skrevet
1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Fordi han var den siste som gikk

Ingen spesiell logikk i det. En mer fornuftig variant ville vært å droppe kamp den uka noen trakk seg. Om man har jobbet hardt for å få ut en konkurrent er det urimelig at den utslåtte konkurrenten skal kunne komme tilbake bare fordi en annen trekker seg.

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 timer siden, Faith- skrev:

Om det ikke er noe regel på minimum to gutter/jenter i finalen. Kan det da tenktes at Marius og Simen ryker før finalen, en denne uken og en om to uker. Tenker bare at det kanskje er grunnen til at de tydeligvis ikke har vært i kontakt med verken Stine eller Oddvar etter innspillingen, mens Ali har skværet opp med begge to (han kom til finaleuken og innså at han lå mye bedre an uten Simen og Marius så han var egentlig glad for at ting ble som de ble). Har liksom inntrykk av at de fleste tar til fornuft når de kommer ut av farmenboblen og blir venner igjen, men Simen og Marius ser ut til å fortsatt være ganskesnurt, som at de er sure for at de ble "snytt" for en finaleplass og ikke kommer over det. 

Hehe, ca samme som jeg summerte meg frem til litt lengre bak i tråden :)

Endret av PhilosopherSe7en
  • Liker 1
Skrevet

Det skulle visst være noe greier om Farmen på "god kveld, Norge" i kveld.

Noen som fikk med seg dette ?

Skrevet

God kveld Norge begynte kl 2140, er ikke sikkert innslaget om farmen har vært enda. 

Skrevet
4 timer siden, Leifern skrev:

Ingen spesiell logikk i det. En mer fornuftig variant ville vært å droppe kamp den uka noen trakk seg. Om man har jobbet hardt for å få ut en konkurrent er det urimelig at den utslåtte konkurrenten skal kunne komme tilbake bare fordi en annen trekker seg.

Da fratar en jo en storbonde muligheten til å kvitte seg med en rival. Vil jo bli urettferdig det også.

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Da fratar en jo en storbonde muligheten til å kvitte seg med en rival. Vil jo bli urettferdig det også.

Nettopp!

Hvorfor skal storbonden lide, fordi en deltaker har valgt å trekke seg...

• Liker 2
Gjest Caroline91
Skrevet

Det skal bli SÅ godt å få ut en av guttene i dag :fnise:

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men nå er det faktisk kommet så langt at jeg håper Laila eller Linda vinner. Er de eneste som ikke bevist slikker rygg på de andre for å få det som de ønsker. 

Hadde medlidenhet med Stine her en stund, men etter å ha lest hva som virkelig skjedde, hvordan hun jobbet systematisk for å få ut Oddvar selv så er hun rett og slett ikke noe bedre enn de tre primadonnaene. Hun får pluss for å ha holdt seg for god til drittslenging, men ellers er de like.

Jeg tror faktisk Ali vinner, dessverre. Kvalmende tanke, men er det magefølelsen sier nå.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...