Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, Chroma skrev:

Tror Ali blir valgt!

Det tror ikke jeg, siden de viste hans reaksjon vil de nok at vi skal tro det er Ali, men det er sikkert Simen eller Marius. Som da må velge en i Olsenbanden som annenkjempe. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Eller de bringer tilbake Oddvar 

Selvfølgelig gjør de ikke det.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Nei, de gjorde jo ikke det i fjor da Mads trakk seg. Tviler sterkt på en sånn twist i år. 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig gjør de ikke det.

Lite smart tenkt av TV 2 😒

Skrevet

De kan ikke "ta tilbake" Oddvar. Ville vært meningsløst om en som blir slått ut i kamp, fair and square, plutselig skulle få komme inn igjen. Dette er ikke Nissene på Låven (eller Big Brother for den saks skyld).

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Jacklost XVI av KG skrev:

De burde ha tenkt taktisk og benyttet denne anledningen til å hente inn igjen Oddvar

Om man skal følge Big Brother/Nissene på Låven-prinsippet, så "sa reglene" at om noen trekker seg, så er det den som FØRST ble "stemt ut"/sendt hjem, som skal få en ny sjanse. Det blir da hun dama som tapte sagingen første uka.

Men som jeg skriver rett over er det selvsagt sjanseløst. Om man velger en til førstekjempe pga. at vedkommende er en sterk konkurrent, og vedkommende blir slått ut, så gir det ingen mening at denne personen plutselig skal få komme inn igjen. Hadde i hvert fall gjort meg forbannet om jeg hadde vært deltaker. Farmen har såpass enkle og klare regler når det gjelder selve konkurransen at de aldri kan fravike dette.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
40 minutter siden, Leifern skrev:

Om man skal følge Big Brother/Nissene på Låven-prinsippet, så "sa reglene" at om noen trekker seg, så er det den som FØRST ble "stemt ut"/sendt hjem, som skal få en ny sjanse. Det blir da hun dama som tapte sagingen første uka.

Men som jeg skriver rett over er det selvsagt sjanseløst. Om man velger en til førstekjempe pga. at vedkommende er en sterk konkurrent, og vedkommende blir slått ut, så gir det ingen mening at denne personen plutselig skal få komme inn igjen. Hadde i hvert fall gjort meg forbannet om jeg hadde vært deltaker. Farmen har såpass enkle og klare regler når det gjelder selve konkurransen at de aldri kan fravike dette.

Urettferdig regel

Gjest Jacklost
Skrevet
45 minutter siden, Leifern skrev:

De kan ikke "ta tilbake" Oddvar. Ville vært meningsløst om en som blir slått ut i kamp, fair and square, plutselig skulle få komme inn igjen. Dette er ikke Nissene på Låven (eller Big Brother for den saks skyld).

Nissene på låven var skuespill og en parodi på realityserier

Skrevet

Det er vel relativt normalt at tidligere deltakere, har fått muligheten til å kommet tilbake i løpet av forskjellige reality-konsepter. Dette er ren TV-underholdning. Folk som har blitt sendt ut og hjem (for så å komme tilbake igjen, på ett seinere nivå) er noe som skaper en del liv og røre der..

TV 2 gir vel egentlig blanke pokker, i hva som kanskje er mest mulig  rettferdig.
De bryr seg utelukkende om å trekke mest mulig TV-seere.

Anonymkode: 4dfef...9cd

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel relativt normalt at tidligere deltakere, har fått muligheten til å kommet tilbake i løpet av forskjellige reality-konsepter. Dette er ren TV-underholdning. Folk som har blitt sendt ut og hjem (for så å komme tilbake igjen, på ett seinere nivå) er noe som skaper en del liv og røre der..

TV 2 gir vel egentlig blanke pokker, i hva som kanskje er mest mulig  rettferdig.
De bryr seg utelukkende om å trekke mest mulig TV-seere.

Og det ville de gjort med å ta tilbake Oddvar

Skrevet

Disse tullete og latterlige skuespillene med skattejakt, blir rett og slett for dumt....  :angry:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Og det ville de gjort med å ta tilbake Oddvar

Hva om det var Laila som hadde røket ut sist og fikk komme inn igjen når han trakk seg? Hadde du fremdeles synes det var en god idé å ha en slik regel?

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om det var Laila som hadde røket ut sist og fikk komme inn igjen når han trakk seg? Hadde du fremdeles synes det var en god idé å ha en slik regel?

Hvorfor skulle jeg brydd meg? Så lenge Oddvar fortsatt var der

Skrevet
2 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Det har aldri kommet noen tilbake når noen har trukket seg tidligere. Kommer ikke til å gjøre det nå heller.

• Liker 4
Skrevet

Den verdige Farmen-vinneren er vel den som spiller dette spillet aller best - og det er alltid denne personen som vinner. :laugh:

Farmen har egentlig like mye med gårdsdrift å gjøre, som det f.eks. Paradise Hotell har med hotell-drift å gjøre...

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den verdige Farmen-vinneren er vel den som spiller dette spillet aller best - og det er alltid denne personen som vinner. :laugh:

Farmen har egentlig like mye med gårdsdrift å gjøre, som det f.eks. Paradise Hotell har med hotell-drift å gjøre...

Anonymkode: c372f...4c8

:sprettoy: 

Gjest Jacklost
Skrevet
40 minutter siden, OPIgirl skrev:

Det har aldri kommet noen tilbake når noen har trukket seg tidligere. Kommer ikke til å gjøre det nå heller.

Det vet vi ikke, farmen har forandret seg opp igjennom årene

Skrevet
16 timer siden, Testosteron skrev:

Jeg kan ikke huske at det skjedde i fjor. Jeg husker at Mads trakk seg, men ikke at tvekampen ble droppa den uka.

Det ble bare en færre enn planlagt i finalen.

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, mann_86 skrev:

Det ble bare en færre enn planlagt i finalen.

Og hun andre som trakk seg, ble veldig få i finalen 😬

Skrevet

Oddvar kommer tilbake med en fredning sånn at han ikke kan velges til andrekjempe :hoppe:

Anonymkode: fd2c4...5d8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...