Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Super sabotør :klo: Han klarte jo aldri å sabotere noen ukesoppdrag :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ide. Produksjonen tar bind på øya på Farmen folka og Paradise folka, og de havner opp på omvendt plass. Paradise folka må på stinkende farmen og melke kyr osv ( Det blir garantert komisk ) og Farmen folka må ta på seg romersk kostyme osv ( Ser for meg spes Oddvar her nå :laugh: ) og må gjøre div ting.

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, teblad skrev:

Jeg har en ide. Produksjonen tar bind på øya på Farmen folka og Paradise folka, og de havner opp på omvendt plass. Paradise folka må på stinkende farmen og melke kyr osv ( Det blir garantert komisk ) og Farmen folka må ta på seg romersk kostyme osv ( Ser for meg spes Oddvar her nå :laugh: ) og må gjøre div ting.

Og Laila og Lasse som må dele rom

Skrevet

Hvor mange ukesoppdragene, har faktisk blitt ikke-godkjent?

Det er vel en god stund siden deltakerne faktisk måtte gå litt sultne der inne. Selv halvferdige oppdrag blir uansett godkjent! I tillegg er det greit med mat og øl. Ferie-koloni for voksne mennesker! :angry:

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Og Laila og Lasse som må dele rom

Hahahaha

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ukesoppdragene, har faktisk blitt ikke-godkjent?

Det er vel en god stund siden deltakerne faktisk måtte gå litt sultne der inne. Selv halvferdige oppdrag blir uansett godkjent! I tillegg er det greit med mat og øl. Ferie-koloni for voksne mennesker! :angry:

Slik har farmen alltid vært

Skrevet
17 timer siden, made4u skrev:

Så var farmen slutt for min del for i år, etter at Lasse forsvant falt underholdningsverdien for min del. Foruten Oddvar som er den eneste av gutta som ligner en mann, så er det bare feminine sippe&klemme hverandre gutter igjen, en koseklubb som deres hvor det skal gråtes å le om en annen er totalt uinteressant for min del, gidder derfor ikke å se farmen mer i år.

Synd intrigene skulle dø, dagens episode var en lidelse rett og slett, kunne spart meg å se den. Hvem vil se dem sippe i kor og godsnakke med hverandre, ikke jeg i alle fall da det er intriger og konkurranse man vil se i et slikt program. De burde tatt inn ordentlige menn, jeg fatter ikke hva slike feminine personligheter skal i et program som skal gi underholdning i form av intriger. 

Hva mener du med det uthevede? Jeg forstår ikke setningen. Hvem er de gråter og ler om?

Jeg synes du har ufyselige oppfatninger av deltagerne. Oddvar er den eneste som ligner en mann, skriver du. Du er selvgod og nedlatende. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Dette burde egentlig ha vært en god del tøffere! :dry:

Men fleire av deltakerne er noen store sutrekopper også da.
 De blir jo klaging på grunn av mangel på kjøtt, innen det har gått en uke eller to...

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette burde egentlig ha vært en god del tøffere! :dry:

Men fleire av deltakerne er noen store sutrekopper også da.
 De blir jo klaging på grunn av mangel på kjøtt, innen det har gått en uke eller to...

De sutre. For at vi skal lure på: Åååå, vil de klare ukesoppdraget? Vil de kunne få kjøpe seg kjøtt? Uff, de er jo så sultne.  :sukk:

Det er for å bygge opp spenning rundt ukesoppdraget. 

Endret av teblad
Skrevet

Folk som melder seg på dette tullet, burde vel være klar over hva de egentlig går til.

Hvis de ikke gidder å overleve på havregryn og poteter (i opptil fleire uker, i strekk) så har de egentlig ikke noe særlig å gjøre inne på Farmen... 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk som melder seg på dette tullet, burde vel være klar over hva de egentlig går til.

Hvis de ikke gidder å overleve på havregryn og poteter (i opptil fleire uker, i strekk) så har de egentlig ikke noe særlig å gjøre inne på Farmen... 

Tullet?

Skrevet
1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Tullet?

Har du meldt deg på noen gang?

Anonymkode: 1c017...f65

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du meldt deg på noen gang?

Hvert år de siste 4 årene, du da?

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, teblad skrev:

Hahahaha

Og Silje og Oddvar :lur:

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, teblad skrev:

Hahahaha

Men jeg hadde helt ærlig blitt rasende om det skjedde med meg :P Jeg forakter Paradise Hotel og synes det er helt hjernedødt mens Farmen er favoritt realityserien min og som jeg har ønsket å være med på l mange år så hadde blitt rabalder :laugh: Hva med at de som melder seg på Paradise Hotel istedenfor havner på 71 grader nord? :ler:

Skrevet

Leste at Oddvar aldri hatt kjæreste så ja.  :Knegg:

Skrevet
5 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Ser navnet Silje har vært nevnt et par ganger i tråden. 

Ingen der som heter Silje vel. Stine derimot!

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 2
Skrevet

Men jeg hadde helt ærlig blitt rasende om det skjedde med meg :P Jeg forakter Paradise Hotel og synes det er helt hjernedødt mens Farmen er favoritt realityserien min og som jeg har ønsket å være med på l mange år så hadde blitt rabalder :laugh: Hva med at de som melder seg på Paradise Hotel istedenfor havner på 71 grader nord? :ler:

Har ikke noe imot hva folk jobber med men er ikke det " bare " folk som jobber i bar som er med i paradise? Eller kun de som melder seg på? I Farmen er det ihvertfall folk med all slags bakgrunn. 71 Grader Nord, ja. Det hadde nok blitt et slit.  :laugh:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Nei så søren om det var i starten da Jarle vant

2 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Sorry, her har jeg nok trykt feil    :vetikke:

2 timer siden, Arabella skrev:

Hva mener du med det uthevede? Jeg forstår ikke setningen. Hvem er de gråter og ler om?

Jeg synes du har ufyselige oppfatninger av deltagerne. Oddvar er den eneste som ligner en mann, skriver du. Du er selvgod og nedlatende. 

Noe overdrevet, men hun har så absolutt et poeng JA.               Noen gang hørt om ironi og litt "krydra" humor ?    :laugh:

Anonymkode: a0c84...d0f

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Hvert år de siste 4 årene, du da?

Oi. Så du har veldig lyst å være med på farmen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...