Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dritkjedelig uten Lasse! Kommer til å se resten likevel da og håpe det tar seg opp igjen. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bare håper vi Oddvar bæder, går berserk eller klikker på de andre guttungenes slette arbeidsmoral

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Apis skrev:

Da bare håper vi Oddvar bæder, går berserk eller klikker på de andre guttungenes slette arbeidsmoral

Bæder  ???

• Liker 2
Gjest PetronellaPetrine
Skrevet
57 minutter siden, Salka skrev:

Dritkjedelig uten Lasse! Kommer til å se resten likevel da og håpe det tar seg opp igjen. 

Enig i at det er dritkjedelig uten Lasse. 😊

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Calleia skrev:

Virkelig ikke enig..  Man kan ikke behandle folk som dritt, be om unnskyldning og så tro at alt er greit..  Han må BEVISE endring.. Ord betyr ingenting..

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem som helst kan presse fram noen tårer når det trengs. Den karen der fikk mange sjanser til å viser empati, unnskylde seg og oppføre seg noenlunde OK rundt de andre. Det klarte han ikke. At han står i forkant av en tvekamp og kan ryke ut og da ber om unnskyldning, så er det spill for galleriet. Det er som når mobberne på skolen ber om unnskyldning fordi læreren ber om det. 

Anonymkode: ffa17...244

Nå må dere huske på at det er klippet og limt sånn at det blir god underholdning. Lasse har uttalt til lokalavisa at han blei fremstilt på en helt gal måte. Ja, han oppførte seg som en drittsekk til tider, men han har også sine gode sider som ikke ble vist på Tv.

Laila derimot er en person som krever mye plass, og hu er ikke det spor bedre enn Lasse. Hun kamuflerer det bare bedre. Jeg får helt fnatt av Laila, en brautende nordlenning.  

Anonymkode: fd2c4...5d8

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må dere huske på at det er klippet og limt sånn at det blir god underholdning. Lasse har uttalt til lokalavisa at han blei fremstilt på en helt gal måte. Ja, han oppførte seg som en drittsekk til tider, men han har også sine gode sider som ikke ble vist på Tv.

Laila derimot er en person som krever mye plass, og hu er ikke det spor bedre enn Lasse. Hun kamuflerer det bare bedre. Jeg får helt fnatt av Laila, en brautende nordlenning.  

Du får mene det du da. Det er flere av oss som har kjennskap til samme typen mennesker som det Lasse er, eller forsøker å være. Og slike mennesker er mobbere, de kan være manipulerende og som oftest tåler de ikke konsekvensene av sine handlinger. En mobber tåler sjelden å få smake sin egen medisin, det er fryktelig vondt og de mener som regel at det er urettferdig. Jeg forstår ikke hva som er galt med Laila? Joda, hun har en dialekt som er lett å høre, og hun har ikke vansker med å si det hun mener, men ufin, mobbete, skremmende og tilsvarende er hun ikke. 

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, made4u skrev:

Så var farmen slutt for min del for i år, etter at Lasse forsvant falt underholdningsverdien for min del. Foruten Oddvar som er den eneste av gutta som ligner en mann, så er det bare feminine sippe&klemme hverandre gutter igjen, en koseklubb som deres hvor det skal gråtes å le om en annen er totalt uinteressant for min del, gidder derfor ikke å se farmen mer i år.

Synd intrigene skulle dø, dagens episode var en lidelse rett og slett, kunne spart meg å se den. Hvem vil se dem sippe i kor og godsnakke med hverandre, ikke jeg i alle fall da det er intriger og konkurranse man vil se i et slikt program. De burde tatt inn ordentlige menn, jeg fatter ikke hva slike feminine personligheter skal i et program som skal gi underholdning i form av intriger. 

Lasse var den som gråt mest på Farmen. 

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, bullehurk skrev:

Bæder  ???

Ungdommen sier kanskje ikke det lenger? Going badass

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er klippet og limt når det gjelder Lasse, men ikke når det gjelder Laila?

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 7
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
På 13.11.2016 den 22.17, Testosteron skrev:

Et spill? Unnskylder du mobbingen hans? Unnskylder du den ondskapsfulle oppførselen hans mot de andre deltagerne? 

Lasse bør virkelig skamme seg. Han har vist seg som en mobber og som en ondskapsfull person. Han har skjemt seg ut for hele Norge

Hørt om klipping?

På 13.11.2016 den 22.23, Sitronmelis skrev:

Dere som klager så på at farmen blir kjedelig uten Lasse, og mener det ikke blir noe drama: Hva forventer dere egentlig? Dette er da ikke et realityprogram som er duket for dramatiske krangler og intriger.. Har vært noen episoder i tidligere sesonger og litt i denne, men herregud da, hvis dere er så forbanna interesserte i DRAMA så får dere finne dere et ordentlig realityprogram, som ex on the beach eller The real housewives of Beverly Hills....

All reality handler om drama, uten drama blir det kjedelig og da får programmet færre seere

På 13.11.2016 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Herregud, ro deg ned. Han står jo selv å sier at han tapte med vilje. 

Anonymkode: c2326...7bf

Hva har det med saken å gjøre? Jeg reagerte på at dere kalte han for idiot

På 13.11.2016 den 22.37, Salka skrev:

Laila fortjente å bli kjeftet på av Lasse sånn som hun hyler og skriker rundt dyrene. Lasse sa at han ikke tåler dårlig dyrehold og det er jeg helt enig i. Ja, han kunne tatt henne med bort og sagt det på en penere og roligere måte, men jeg forstår at han ble forbanna. Jeg hadde klikka jeg også om noen hadde løpt rundt og hoiet og skreket rundt mine dyr. 

Enig

På 14.11.2016 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Synes det var ganske dårlig gjort av resten der å fryse ut Lasse på den måten, spesielt når han også ber om unnskyldning.

Anonymkode: 201d2...8fd

Helt enig!

På 14.11.2016 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Var det ikke en av sippegutta som var fengselsbetjent ??   Marius eller den andre ?  Kan ikke se  det for meg i det hele tatt. 

Tute og hulke sånn for et brev ( eller 2 ) .....   Herregud !

Anonymkode: a0c84...d0f

Du hadde tutet og hulket selv om du fikk brev hjemmefra når du ikke har sett familie og venner på nesten 2 måneder

På 15.11.2016 den 6.02, LiseTV skrev:

Laila må ut av Farmen

Enig

Endret av Kaiser Jacklost XV
Skrevet

neste ut er vel Laila, da blir Farmen 2017 virkelig kose-tv, med de myke kosegutta og de søte jentene. :sFun_sleeping::natti:

• Liker 1
Skrevet

Veldig til happy camper-vibber det er inne på farmen for tida. Fremstår mer som en 4H-leir, og Simen virker nyfrelst. Hallelula, jeg er så stolt av gjengen".

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, makkapakka skrev:

neste ut er vel Laila, da blir Farmen 2017 virkelig kose-tv, med de myke kosegutta og de søte jentene. :sFun_sleeping::natti:

Skulle jo tro at hele farmen handla om bare Lasse og Laila når man ser på hva som skrives her inne.  Nei, det er nok flere dramaqueens (og boys) blandt fløtepusgjengen og.

Bare vent til ting begynner å spisse seg til.   

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle jo tro at hele farmen handla om bare Lasse og Laila når man ser på hva som skrives her inne.  Nei, det er nok flere dramaqueens (og boys) blandt fløtepusgjengen og.

Hvem kan skape drama da?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva sier HUN DER sippeguri Simen til det da...

Skrevet
2 timer siden, makkapakka skrev:

Åh... Skal samme gjengen være med i 2017 også?

Anonymkode: 20ff8...fc3

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh... Skal samme gjengen være med i 2017 også?

Anonymkode: 20ff8...fc3

Farmen All-Stars?

Skrevet
På 14.11.2016 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Greit at Lasse til tider har oppført seg som en drittsekk, men de andre er ikke stort bedre enn han. Den kollektive utfrysinga de har bedrevet er ikke mye voksen, og storbonden denne uken som skal være så inkluderende sa jo opptil flere ganger at han hadde hele gruppen med seg når han valgte Lasse. Sånn bør ikke en såkalt lagleder si. 

I følge han selv så var han ikke så utstøtt som han ble framstilt som på skjermen. 

http://www.side2.no/underholdning/farmen-lasse-irritert-pa-tv-2---jeg-ble-fremstilt-som-en-ensom-ulv-uten-venner/3423282646.html

Anonymkode: 14f93...3fe

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge han selv så var han ikke så utstøtt som han ble framstilt som på skjermen. 

http://www.side2.no/underholdning/farmen-lasse-irritert-pa-tv-2---jeg-ble-fremstilt-som-en-ensom-ulv-uten-venner/3423282646.html

Anonymkode: 14f93...3fe

Ja, for det som står der er jo den fulle og hele sannhet ....  Å ja ...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...